Het ging over dat het etiquette is om het onderste knoopje van je pak open te laten, dan lijkt het me toch niet meer dan logisch dat ik het daar over had?quote:

YouTube comments.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:07 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Have you read the youtube comments lately?
- Macklemore

Nee, dat je het ook daadwerkelijk uit een boek had, dat maakt je argument meer waard. En dan hadden we deze discussie ook niet gehad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Het ging over dat het etiquette is om het onderste knoopje van je pak open te laten, dan lijkt het me toch niet meer dan logisch dat ik het daar over had?

quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:07 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Dikke pech.
Gewoon de schouders eronder zetten, een joint roken, en volgend jaar wel overgaan.

Ja, wat nou als we daar wat tegen doen, zoals mensen leren op school dat ze niet zomaar alles blind moeten geloven maar naar feitjes kijken, dat zou veel beter zijn. Maar door die die jury's van jou, wordt het zelfs aangemoedigd om te bluffenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Zo werkt het leven nou eenmaal, kijk maar naar de politiekallemaal onzin en bluf, maar men slikt het als zoete koek.

Niks.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:09 schreef Crack_ het volgende:
Nou iets leuks, wat gaan jullie vanavond eten?

Ik hoop iets lekkersquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:09 schreef Crack_ het volgende:

Zweedse gehaktballen in tomatensaus (L)quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:09 schreef Crack_ het volgende:

quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:10 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Zweedse gehaktballen in tomatensaus (L)

Doe ik wel eens een watermeloen in, denken ze op het strand dat ik een grote hebquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon eten in je onderbroek stoppen.

Das alles?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:10 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Zweedse gehaktballen in tomatensaus (L)
Wat?quote:

quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe ik wel eens een watermeloen in, denken ze op het strand dat ik een grote heb

Als het over etiquette gaat dan denk ik dat andere mensen er gewoon net iets meer van af weten dan vijfdeklassers.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat je het ook daadwerkelijk uit een boek had, dat maakt je argument meer waard. En dan hadden we deze discussie ook niet gehad.

Of dat je gehandicapt bentquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe ik wel eens een watermeloen in, denken ze op het strand dat ik een grote heb

quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]

Debatteren gaat om mensen overtuigen, en hoe dat gaat maakt niet uitquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, wat nou als we daar wat tegen doen, zoals mensen leren op school dat ze niet zomaar alles blind moeten geloven maar naar feitjes kijken, dat zou veel beter zijn. Maar door die die jury's van jou, wordt het zelfs aangemoedigd om te bluffen

Je gaat toch wel íéts eten?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen honger, geen tijd en anders moet ik afwassen.

Je noemt het humor?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, heb gewoon een beetje rare humor.

Zie Wilders.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Debatteren gaat om mensen overtuigen, en hoe dat gaat maakt niet uit

Het gaat niet meer om de etiquette, je moet gewoon duidelijk stellen waar je argument op gebaseerd is. Bijvoorbeeld 'Ik las in een boek...' is veel meer waard dan 'Ik vind dat...'quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Als het over etiquette gaat dan denk ik dat andere mensen er gewoon net iets meer van af weten dan vijfdeklassers.

quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef nodig het volgende:
Spatieloos heb je al een pak gekocht om mscaras te kunnen imponeren?

Oh, goed. Wow, best lang niet op joh.. nu heb ik ook zin ghighgig.quote:
Doe maarquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien dat ik op t station iets koop.

Ik al welquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef nodig het volgende:

Ja maar die mensen die daardoor overtuigd worden doen iets verkeerd (wat ik zelf ook wel zal doen) En daar moet wat tegen worden gedaan!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Debatteren gaat om mensen overtuigen, en hoe dat gaat maakt niet uit

Ik las in een boek dat deze discussie nu wel klaar is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het gaat niet meer om de etiquette, je moet gewoon duidelijk stellen waar je argument op gebaseerd is. Bijvoorbeeld 'Ik las in een boek...' is veel meer waard dan 'Ik vind dat...'

Maar ik heb geen honger.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, goed. Wow, best lang niet op joh.. nu heb ik ook zin ghighgig.
[..]
Doe maar. En anders eet je maar brood

wat dan wel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef Toto69 het volgende:
Ik mag van mijn ouders geen hbo gaan doen

Pak dus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, Etsu, je vroeg waar ik wilde werken? Nou, bij zo'n bedrijf bijvoorbeeld: http://janssen-biologics.nl/

Up-to-date boek wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik las in een boek dat deze discussie nu wel klaar is.
ZO HEY DIE IS STERK ZEG ZO HEY!!

quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef Toto69 het volgende:
Ik mag van mijn ouders geen hbo gaan doen

How comequote:Op woensdag 26 juni 2013 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik heb geen honger.
Gister maar ook 2 croissantjes en toastjes met zalm gegeten. Vandaar 3 broodjes.
Ik eet slecht

ohquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Zei ik toch ook, kijk maar naar de politiek.

neequote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef nodig het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |