Zo werkt het leven nou eenmaal, kijk maar naar de politiekquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker waar, mensen worden sneller overtuigd door goede verwoording dan door feitjes, wat haat ik toch mensen
Gast, ga even fietsen ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eens. En dan verwijt hij mij ervan dat ik boos word als hij met feiten aankomt, terwijl ik niet eens mijn zegje kan doen.
Ik mot hem nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef nodig het volgende:
[..]
ik ben zo aardig dat ik hem aan jou geef
eindstation dtcquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef LETMEIN het volgende:
EN TOT HIER!!!!!!
___________________________________________________________________________________
Welkom op het internet, daar waar het niet altijd gezellig is.quote:
Ik had het alleen over dat pak dingetje, bovendien was het niet beledigend bedoelt en dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je zei net dat ik niks kon baseren op LEMUN.
Dat kan toch wel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:04 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Eet jij pizza dan soms ook met je handen?
WTF HEB JIJ GEDAANquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:06 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
met als tekst: hard gewerkt in de laatste periode maar net niet over naar 5 havo
omg -.-
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:06 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
met als tekst: hard gewerkt in de laatste periode maar net niet over naar 5 havo
omg -.-
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij zit toch ook altijd met je handen in je onderbroek?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:06 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
omg -.-
Dan had je dat moeten zeggen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik had het alleen over dat pak dingetje, bovendien was het niet beledigend bedoelt en dat weet je zelf ook wel.Ik bedoelde alleen dat ik dat dingetje uit een boek over etiquette had gehaald, en als het over etiquette gaat vind ik dat wel iets hoger tellen dan lemun, ja.
Dikke pech.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:06 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
omg -.-
Have you read the youtube comments lately?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welkom op het internet, daar waar het niet altijd gezellig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |