We waren helemaal niet aan het debatteren, er is een verschil tussen een debat en een discussie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben 3 maanden weg geweest van school door ziekte, kon alleen maar in bed liggen. Daarna nog een half jaar half weg geweest van school. En dan durft hij nog tegen mij het argument "je bent blijven zitten" te gebruiken voor dat ik zogenaamd dom zou zijn.
[..]
Oh goh, hoe vaak heb ik niet een jurylid horen zeggen "goed dat je je persoonlijke ervaringen" er in verwerkte, of iets dergelijks. Vaker in ieder geval dan "wat goed dat je al deze feitjes heb opgezocht." Debatteren draait om de ander overtuigen, en bluf/persoonlijke ervaringen maken daar heel veel bij uit.
Het gaat ook niet over dit geval hequote:Op woensdag 26 juni 2013 17:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik luister heus wel naar de ander, maar als een zeker persoon bij persoonlijk begint te beledigen dan niet nee. Er is in dit geval helemaal geen sprake van zwart/wit, het is niet eens duidelijk waar het eigenlijk over gaat.
Tegenwoordig wordt het volgens mij sociaal wel geaccepteerd, beetje met je handen eten, doet bijna iedereen toch wel eens. Dat is heel iets anders dan met je onderbroek!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat je het thuis doet vind ik niet gek, het is ten slotte je huis. Maar in een restaurant is het wel zo netjesJe gaat er toch ook niet in je onderbroek zitten
Het gaat wel, de omstandigheden waren nogal kut ja de afgelopen 2/3 jaar. Maarja dit jaar halen word ook nog moeilijk want ik ben nou eenmaal extreem dom, dat is duidelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:02 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen pretje!
Naja, ik ben nooit ziek (laatste keer was in 2008), dus voor mij is het dan lastig om me in jou te verplaatsen.
Maar hopelijk gaat het nu weer beter
Eet jij pizza dan soms ook met je handen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt het volgens mij sociaal wel geaccepteerd, beetje met je handen eten, doet bijna iedereen toch wel eens. Dat is heel iets anders dan met je onderbroek!
Jij zit toch ook altijd met je handen in je onderbroek?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt het volgens mij sociaal wel geaccepteerd, beetje met je handen eten, doet bijna iedereen toch wel eens. Dat is heel iets anders dan met je onderbroek!
Wie doet dat niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:04 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Eet jij pizza dan soms ook met je handen?
gewoon de helft negeren en snel achter jasper aan jagenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:04 schreef Etsu het volgende:
Twee discussieonderwerpen door elkaar lezen, niet echt fijn.
Ik heb niet gezegd dat je ervaring niks waard is, en dat tweede heb ik ook nooit gezegd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
We waren helemaal niet aan het debatteren, er is een verschil tussen een debat en een discussie.
Trouwens, jij zei net dat LEMUN niks meer was dan pubers die denken dat ze volwassen zijn, en dat mijn ervaring daar dus niks waard was. Moet ik nu geloven dat jij meedeed aan debatwedstrijden voor en door volwassenen?
Eet jij pizza met je hoofd dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:04 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Eet jij pizza dan soms ook met je handen?
Zeker waar, mensen worden sneller overtuigd door goede verwoording dan door feitjes, wat haat ik toch mensenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben 3 maanden weg geweest van school door ziekte, kon alleen maar in bed liggen. Daarna nog een half jaar half weg geweest van school. En dan durft hij nog tegen mij het argument "je bent blijven zitten" te gebruiken voor dat ik zogenaamd dom zou zijn.
[..]
Oh goh, hoe vaak heb ik niet een jurylid horen zeggen "goed dat je je persoonlijke ervaringen" er in verwerkte, of iets dergelijks. Vaker in ieder geval dan "wat goed dat je al deze feitjes heb opgezocht." Debatteren draait om de ander overtuigen, en bluf/persoonlijke ervaringen maken daar heel veel bij uit.
Jij mag Jasper hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
[..]
gewoon de helft negeren en snel achter jasper aan jagen
<3quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:04 schreef Rezania het volgende:
Over die omstandigheden wist ik trouwens inderdaad niet, dat 'argument' van mij was erg lomp. Sorry daarvoor, ik dacht niet na.
Je zei net dat ik niks kon baseren op LEMUN.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat je ervaring niks waard is, en dat tweede heb ik ook nooit gezegd.
Dat maak je er zelf van. Dat doe je wel vaker, zelf conclusies trekken.
Eens. En dan verwijt hij mij ervan dat ik boos word als hij met feiten aankomt, terwijl ik niet eens mijn zegje kan doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat je ervaring niks waard is, en dat tweede heb ik ook nooit gezegd.
Dat maak je er zelf van. Dat doe je wel vaker, zelf conclusies trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |