Jij bent zeker dure Restaurants gewend dan? Ik zie altijd zoveel mensen deels met hun handen eten hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:54 schreef msacras het volgende:
[..]
In principe met vork en of mes. Bij het avondeten iig. Nee, bij de snackbar eet je natuurlijk met je handen, maar in een restaurant toch opzich niet?
Denken dat je weet waarom dat komt, gr.quote:
Maar wat eet je met je handen dan? Aardappels en pasta enzo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent zeker dure Restaurants gewend dan? Ik zie altijd zoveel mensen deels met hun handen eten hoor.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef nodig het volgende:
Hee etsu heb je nog trek in een lekkere verse maagd? Jasper schijnt in Groningen te wonen![]()
patatquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wat eet je met je handen dan? Aardappels en pasta enzo?
Wat was er dan wel aan de hand?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Denken dat je weet waarom dat komt, gr.
Je weet er zelf geen ene fuck van af, denk je serieus dat ik ben blijven zitten omdat ik daar te dom voor was of iets dergelijks? NEE, dat heb je fout. Externe omstandigheden. Botte hork.
Ik stel voor dat je nog eens goed het hoofdstek argumentatie van je Nederlandsboek leest.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:55 schreef msacras het volgende:
Bovendien is je eigen ervaringen gebruiken in argumentatie niet meer dan normaal, dat wordt juist zeer gewaardeerd altijd door de jury van debatwedstrijden om maar een voorbeeld te noemen. Ik zie het probleem niet.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent zeker dure Restaurants gewend dan? Ik zie altijd zoveel mensen deels met hun handen eten hoor.
Stukjes brood met bijvoorbeeld tapenade enzo kan wel met je handen, maar het hoofdgerecht niet toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, omdat ik geen keuze had.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij bent op TL begonnen en Maaike VWO.
Ik vind het nogal flauw om te zeggen dat Maaike dom is omdat ze een keer is blijven zitten. Je kent de omstandigheden niet.quote:
Een hork ben ik sowieso, deal with it. Nu zal ik nog maar een een hork zijn en zeggen waarom ik me erger aan jou, je probeert overal een discussie uit te slepen en dan voer je meestal alleen empirische argumenten aan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Denken dat je weet waarom dat komt, gr.
Je weet er zelf geen ene fuck van af, denk je serieus dat ik ben blijven zitten omdat ik daar te dom voor was of iets dergelijks? NEE, dat heb je fout. Externe omstandigheden. Botte hork.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:59 schreef nodig het volgende:
Ik zie nu een spatieloos voor mij die in een bod pasta graait
Dat je het thuis doet vind ik niet gek, het is ten slotte je huis. Maar in een restaurant is het wel zo netjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:58 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Stukjes brood met bijvoorbeeld tapenade enzo kan wel met je handen, maar het hoofdgerecht niet toch?
Stukje al gesneden vlees, gewoon wat losse dingetjes die vallen. Aardappels kan ook, er is ook tegenwoordig ook wel wat patat in restaurants.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Uhhhhhhhh...quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat je het thuis doet vind ik niet gek, het is ten slotte je huis. Maar in een restaurant is het wel zo netjesJe gaat er toch ook niet in je onderbroek zitten
AJUUSquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
JAJAJAAJAJ 17.00 !!!!!!
NAAR HUIS AJUUS!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |