Dat zeg ik helemaal niet, dat maak je er zelf van. En dat doe je altijd, zelf conclusies trekken uit dingen die ik zeg. Jij vraagt of ik er ooit van heb gehoord, ik zeg dat ik dat heb. Ik zeg NIKS over ervaringen, dat maak je er zelf van. Ik weet toevallig wel dat je daar alleen college hebt met scholieren die pre-university doen, en niet met studenten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat ik nu lees "Zelf niet gedaan, maar ik ken een persoon, dus ik heb dezelfde ervaring als jij."
Niet met je handen dusquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik eet anders zoveel mogelijk met vork indien mogelijk
Ja nou, waar wil jij werken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef Rezania het volgende:
http://www.asatalent.nl/4(...)icitatiegesprek.html
Wat is tip 1 hier? Lees eens.
Ik denk dat het overgrote deel van Nederland soms met een vork eet en soms zonder... Het ligt gewoon wel aan het eten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het eten, maar je moet het met me eens zijn dat het overgrote deel in Nederland met mes en vork eten, en niet in hun handen.
Precies, dus Etsu's keuze is perfect. Jasje dasje hoort nou eenmaal bij de studentenvereniging bestuur omgeving.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef Rezania het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Denken dat ik niet weet wat ik zelf heb gezegd
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar niet alles wat men letterlijk zegt is ook letterlijk bedoelt... ooit gehoord van spreektaal?
Tsja, dat is wat mijn biologie boek zegt, en ik geloof 6vwo-examen stof wel eerder dan een random persoon op een forum als dit.
Die ander kank niet vindenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben al 6 jaar vegetariėr en ik heb er nog bijna nooit gezeik over gehad. Je gaat gewoon niet met de juiste mensen om.
Dat als je een kantoorbaan doet je een pak aandoet en als je bij de action gaat solliciteren je gewoon in casual kleding komtquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef Rezania het volgende:
In principe met vork en of mes. Bij het avondeten iig. Nee, bij de snackbar eet je natuurlijk met je handen, maar in een restaurant toch opzich niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat het overgrote deel van Nederland soms met een vork eet en soms zonder... Het ligt gewoon wel aan het eten.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, dat maak je er zelf van. En dat doe je altijd, zelf conclusies trekken uit dingen die ik zeg. Jij vraagt of ik er ooit van heb gehoord, ik zeg dat ik dat heb. Ik zeg NIKS over ervaringen, dat maak je er zelf van. Ik weet toevallig wel dat je daar alleen college hebt met scholieren die pre-university doen, en niet met studenten.
Je weet er geen ene fuck van, je hebt alleen wat verhalen gehoord.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Toevallig wel, een van m'n beste vriendinnetjes heeft toevallig net pre-university afgerond dus ik weet er alles van.
Daar gaan we weer. Altijd je mening doordrammen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Je weet er geen ene fuck van, je hebt alleen wat verhalen gehoord.Als jij de gebrekkige logica van jouw argument hier niet inziet, en ook niet inziet waarom ik die conclusie trok, ben je niet zo slim.
Jij gaat niet eens in op mijn argument maar blijft mij persoonlijk beledigen, nee dat getuigt van intelligentiequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Je weet er geen ene fuck van, je hebt alleen wat verhalen gehoord.Als jij de gebrekkige logica van jouw argument hier niet inziet, en ook niet inziet waarom ik die conclusie trok, ben je niet zo slim.
Ik zei alleen maar dat niet sowieso in pak hoeft te gaan! Dat was mijn hele punt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, dus Etsu's keuze is perfect. Jasje dasje hoort nou eenmaal bij de studentenvereniging bestuur omgeving.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar gaan we weer. Altijd je mening doordrammen.
Ik ben nooit blijven zitten, gr.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij gaat niet eens in op mijn argument maar blijft mij persoonlijk beledigen, nee dat getuigt van intelligentie
Ik zal eens wat bij jou erdoorheen drammen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar gaan we weer. Altijd je mening doordrammen.
Het getuigt van formaliteit en eenheid als je in pak gaat. Dat heeft niets met kakker en/of corpsbal zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat niet sowieso in pak hoeft te gaan! Dat was mijn hele punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |