Dat eerste is waar, je voorbeelden kloppen nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij gebruikt in een discussie echt zoveel dingen van je zelf
Ja ik doe vwo dus..
Ja ik ben al zo lang vegetarier dus.
Ja ik heb al zoveel mensen gezoend dus..
En nu weer
In een straal van 15km...quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:47 schreef msacras het volgende:
[..]
hmm... geen idee, wat vat jij op als omgeving?
Jawel, het zijn allemaal dingen die je ooit hebt gezegdquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat eerste is waar, je voorbeelden kloppen niet
Ze is geen vegetariërquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik doe vwo dus..
En nu weer
Ooit van een pre-university college gehoord?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij al wél aan de universiteit studeert
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je maar moet solliciteren in je dagelijkse kloffie.
Neequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, het zijn allemaal dingen die je ooit hebt gezegd.
Gooit dat meisje 1x, klabam bijna de hele stapel omquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:48 schreef nodig het volgende:
Marcel gaat ballen gooien4 ballen allemaal mis
Alsof Nederlandse cultuur 1 cultuur is. Typisch Nederlands, vlees + aardappelen + groente?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Qua avondeten hoort het bij de Nederlandse cultuur om met mes en vork te eten.
Respect voor Marcel!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Gooit dat meisje 1x, klabam bijna de hele stapel om![]()
Ze gebruikt haar eigen waarnemingen om die van mij te proberen te weerleggen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik doe vwo dus..
En nu weer
Ik denk dat je bij sollicitatiegesprekken meer kans maakt om niet raar te worden aangekeken als je gewoon op komt dagen in een pak.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ooit van een pre-university college gehoord?
[..]
Nee, natuurlijk niet.Maar er zijn nog genoeg nette kledingstijlen naast een pak.
Ja, want als ik bij de Mac ga solliciteren ga ik ook echt in pak. Ligt er maar net aan hoe en wat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij sollicitatiegesprekken meer kans maakt om niet raar te worden aangekeken als je gewoon op komt dagen in een pak.
Toevallig wel, een van m'n beste vriendinnetjes heeft toevallig net pre-university afgerond dus ik weet er alles van.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ooit van een pre-university college gehoord?
[..]
Nee, natuurlijk niet.Maar er zijn nog genoeg nette kledingstijlen naast een pak.
Alsof jij bij de Mac gaat solliciteren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want als ik bij de Mac ga solliciteren ga ik ook echt in pak. Ligt er maar net aan hoe en wat.
Ik heb het niet over het eten, maar je moet het met me eens zijn dat het overgrote deel in Nederland met mes en vork eten, en niet in hun handen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof Nederlandse cultuur 1 cultuur is. Typisch Nederlands, vlees + aardappelen + groente?
Ja dat is meestal wel met een vork. Maar dat is een beetje ouderwets denk ik.
Wat ik nu lees "Zelf niet gedaan, maar ik ken een persoon, dus ik heb dezelfde ervaring als jij."quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Toevallig wel, een van m'n beste vriendinnetjes heeft toevallig net pre-university afgerond dus ik weet er alles van.
Nee, gelukkig niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij bij de Mac gaat solliciteren.
Ik eet anders zoveel mogelijk met vork indien mogelijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het eten, maar je moet het met me eens zijn dat het overgrote deel in Nederland met mes en vork eten, en niet in hun handen.
'moet het met me eens zijn'quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het eten, maar je moet het met me eens zijn dat het overgrote deel in Nederland met mes en vork eten, en niet in hun handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |