Oh chill. Ik eet dan wel gewoon met mes en vork hoor..quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha ja. was ook een keer. Dus ik zo van, waarom met mn vork?!?!?!?! komt die eigenaar naar ons toe: "Je mag gewoon met je handen eten hoor. Doen we in Italie ook."
Dus ik keek naar mijn ouders: BURRN!!!!
Etsu, hou je mond maar weerquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt, maar als je iets wil bereiken in je leven, moet je pakken dragen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon cultuur? Voor jou is dat misschien normaal, maar niet voor elke Nederlander.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:41 schreef msacras het volgende:
Het is toch niet meer dan normaal dat je met mes en vork eet?
Achterhoek dan? (DTC valt daar nu ff buiten)quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:42 schreef msacras het volgende:
[..]
O
mijn familie wel hoordie ook in GLD woont
Nee, eten doe je met je handen en je tanden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:41 schreef msacras het volgende:
Het is toch niet meer dan normaal dat je met mes en vork eet?
pauperquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pakken zijn kut man, ik hou het wel bij een overhemd.
Nee hoor, als je bètastudie doet geven ze geen neuk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou...quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, als je bètastudie doet geven ze geen neuk.
Het is toch niet meer dan normaal om met mes en vork te etenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon cultuur? Voor jou is dat misschien normaal, maar niet voor elke Nederlander.
Ik eet vlees wel met mes en vork, maar voor de rest alles ongeveer met handen
Maar dan zal je wel niks bereiken in je leven volgens sommigen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
ook mijn familie die buiten DTC in GLD woontquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Achterhoek dan? (DTC valt daar nu ff buiten)
Spatie eet alleen watermeloen met een lepel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is toch niet meer dan normaal om met mes en vork te etenEet je salade ook met je handen? Pasta? Gebakken aardappels? Maar jij eet toch sowieso bijna niks?
Gast, heb je ooit naar de figuren op zo'n bètafaculteit gekeken? Niemand geeft een neuk om mode en stijl daar.quote:
Doe jij het andersom dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:43 schreef nodig het volgende:
''Men houdt het mes in de rechter en de vork in de linkerhand.''
Hier gaat het mis bij mij
fixedquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, eten doe je met je tong en je tanden met behulp van mes en vork
supergezelligquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:44 schreef msacras het volgende:
[..]
ook mijn familie die buiten DTC in GLD woont
Woont jouw familie in GLD?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:44 schreef msacras het volgende:
[..]
ook mijn familie die buiten DTC in GLD woont
Zolang ik maar gelukkig ben. Boeie wat anderen zeggen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan zal je wel niks bereiken in je leven volgens sommigen.
Ik ken genoeg bètastudenten van Minerva, en of ze wel een neuk geven daarquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doe dat ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:43 schreef nodig het volgende:
''Men houdt het mes in de rechter en de vork in de linkerhand.''
Hier gaat het mis bij mij
Vroeger aten ze anders prima zonder mes en vork, daarom handen en tanden.quote:
Ja ik eet sowieso niks, ben een slecht voorbeeld. Maar ik bedoel gewoon dat het cultuur is, en dat veel etenswaren door veel mensen gewoon zonder mes en vork worden gegeten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is toch niet meer dan normaal om met mes en vork te etenEet je salade ook met je handen? Pasta? Gebakken aardappels? Maar jij eet toch sowieso bijna niks?
Wat maakt het nou uit hoe je iets eet dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik eet sowieso niks, ben een slecht voorbeeld. Maar ik bedoel gewoon dat het cultuur is, en dat veel etenswaren door veel mensen gewoon zonder mes en vork worden gegeten.
Nou meid, het is toch wat. Ben je ook daadwerkelijk op de uni zelf geweest of het je alleen maar wannabe corpsballetjes gesproken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ken genoeg bètastudenten van Minerva, en of ze wel een neuk geven daar
ja maar we leven in het nu, niet in vroegerquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vroeger aten ze anders prima zonder mes en vork, daarom handen en tanden.
Omgeving DTC dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Van m'n moeders kant een deel ja
Opa en oma en twee tantes/ooms.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zolang ik maar gelukkig ben. Boeie wat anderen zeggen.
Qua avondeten hoort het bij de Nederlandse cultuur om met mes en vork te eten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik eet sowieso niks, ben een slecht voorbeeld. Maar ik bedoel gewoon dat het cultuur is, en dat veel etenswaren door veel mensen gewoon zonder mes en vork worden gegeten.
Wil niet zeggen dat je maar moet solliciteren in je dagelijkse kloffie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, heb je ooit naar de figuren op zo'n bètafaculteit gekeken? Niemand geeft een neuk om mode en stijl daar.
Gelukkig maar dat jij al wél aan de universiteit studeertquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou meid, het is toch wat. Ben je ook daadwerkelijk op de uni zelf geweest of het je alleen maar wannabe corpsballetjes gesproken?
quote:
Julliequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
Mijn vork houd ik vast in mijn rechterhand![]()
Jij gebruikt in een discussie echt zoveel dingen van je zelfquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ken genoeg bètastudenten van Minerva, en of ze wel een neuk geven daar
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij al wél aan de universiteit studeert
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij gebruikt in een discussie echt zoveel dingen van je zelf
Ja ik doe vwo dus..
Ja ik ben al zo lang vegetarier dus.
Ja ik heb al zoveel mensen gezoend dus..
En nu weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |