Ja doe mar weer snel. Die blauwe vis, pfff. Dora man.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik moet die film echt weer eens kijken. Die blauwe vis
FIFA 13?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:31 schreef chapel24 het volgende:
Ik speel fifa en messi heeft al 2x gescoord met het hoofd... In een kopduel met Kompany....
Da's waar. Hopelijk is dit snel voorbij, het zit niet lekker namelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:31 schreef Crack_ het volgende:
Ja maar Etsu, even realistisch.. je hebt een pak aan ziet er netjes uit.. of die knoop nou iets strakker zit of weet ik veel wat zal echt niet uitmaken in de keuze om jou wel of niet te kiezen hoor.
Spieren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Homo's hebben altijd een voorkeur voor foute mannen, hoe komt dat toch?
True.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Homo's hebben altijd een voorkeur voor foute mannen, hoe komt dat toch?
Die zijn ook mooi zonder zo'n losgescheurd "pak"quote:
Dat is etiquette. En als je gaat dineren mogen ze allebei open.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:34 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, het tweede knoopje moet open? Wat is dat voor logica
Schat, het is maar een foto van het internet, meer niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Die zijn ook mooi zonder zo'n losgescheurd "pak"![]()
Ik ken geen enkele vrouw die dat aantrekkelijk vind, mannen daarentegen...
Als je gaat zitten moeten ze alle twee open, als je opstaat moet je ze dichtdoen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:34 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, het tweede knoopje moet open? Wat is dat voor logica
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is etiquette. En als je gaat dineren mogen ze allebei open.
Weet ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schat, het is maar een foto van het internet, meer niet.
Oh, ja ik heb niks met etiquette. Allemaal onzin, gewoon doen wat je zelf wilt!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is etiquette. En als je gaat dineren mogen ze allebei open.
Onzinquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je gaat zitten moeten ze alle twee open, als je opstaat moet je ze dichtdoen.
Alleen de bovenste open toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je gaat zitten moeten ze alle twee open, als je opstaat moet je ze dichtdoen.
ik ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik heb niks met etiquette. Allemaal onzin, gewoon doen wat je zelf wilt!
Wel veel mensen die 't fout doen dan joh.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook
ik eet ook zonder mes. Mijn ouders: "Ja in een restaurant kan dat echt niet hoor!!!!"
Ik weet het niet meer, maar als je ging zitten mocht de jas open, als je opstond moest je hem dichtdoen.quote:
quote:
Ook zo irritant als je pizza gaat eten in een restaurant en dat moet ook ineens met mes en vorkquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook
ik eet ook zonder mes. Mijn ouders: "Ja in een restaurant kan dat echt niet hoor!!!!"
Voor de rest heb ik nog nooit een pak gedragen, dus weet niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
LEMUN zijn een stel pubertjes die denken dat ze volwassen zijn. Hartstikke leuk wel hoor, maar om daar nou al je etiquette vandaan te halen?
Zitten jas open, als je gaat staan bovenste knoopje dicht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, maar als je ging zitten mocht de jas open, als je opstond moest je hem dichtdoen.
Vandaar dat je mij opkijkt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik nog nooit een pak gedragen, dus weet niet.
Je zou maar de stoelendans doen met een pak aan!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Zitten jas open, als je gaat staan bovenste knoopje dicht.
Pakken zijn kut man, ik hou het wel bij een overhemd.quote:
hahahaha ja. was ook een keer. Dus ik zo van, waarom met mn vork?!?!?!?! komt die eigenaar naar ons toe: "Je mag gewoon met je handen eten hoor. Doen we in Italie ook."quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook zo irritant als je pizza gaat eten in een restaurant en dat moet ook ineens met mes en vork![]()
Daar doen we in GLD niet aanquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:41 schreef msacras het volgende:
Het is toch niet meer dan normaal dat je met mes en vork eet?
Klopt, maar als je iets wil bereiken in je leven, moet je pakken dragen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pakken zijn kut man, ik hou het wel bij een overhemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |