Oh, ja ik heb niks met etiquette. Allemaal onzin, gewoon doen wat je zelf wilt!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is etiquette. En als je gaat dineren mogen ze allebei open.
Onzinquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je gaat zitten moeten ze alle twee open, als je opstaat moet je ze dichtdoen.
Alleen de bovenste open toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je gaat zitten moeten ze alle twee open, als je opstaat moet je ze dichtdoen.
ik ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik heb niks met etiquette. Allemaal onzin, gewoon doen wat je zelf wilt!
Wel veel mensen die 't fout doen dan joh.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook
ik eet ook zonder mes. Mijn ouders: "Ja in een restaurant kan dat echt niet hoor!!!!"
Ik weet het niet meer, maar als je ging zitten mocht de jas open, als je opstond moest je hem dichtdoen.quote:
quote:
Ook zo irritant als je pizza gaat eten in een restaurant en dat moet ook ineens met mes en vorkquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook
ik eet ook zonder mes. Mijn ouders: "Ja in een restaurant kan dat echt niet hoor!!!!"
Voor de rest heb ik nog nooit een pak gedragen, dus weet niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
LEMUN zijn een stel pubertjes die denken dat ze volwassen zijn. Hartstikke leuk wel hoor, maar om daar nou al je etiquette vandaan te halen?
Zitten jas open, als je gaat staan bovenste knoopje dicht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, maar als je ging zitten mocht de jas open, als je opstond moest je hem dichtdoen.
Vandaar dat je mij opkijkt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik nog nooit een pak gedragen, dus weet niet.
Je zou maar de stoelendans doen met een pak aan!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Zitten jas open, als je gaat staan bovenste knoopje dicht.
Pakken zijn kut man, ik hou het wel bij een overhemd.quote:
hahahaha ja. was ook een keer. Dus ik zo van, waarom met mn vork?!?!?!?! komt die eigenaar naar ons toe: "Je mag gewoon met je handen eten hoor. Doen we in Italie ook."quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook zo irritant als je pizza gaat eten in een restaurant en dat moet ook ineens met mes en vork![]()
Daar doen we in GLD niet aanquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:41 schreef msacras het volgende:
Het is toch niet meer dan normaal dat je met mes en vork eet?
Klopt, maar als je iets wil bereiken in je leven, moet je pakken dragen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pakken zijn kut man, ik hou het wel bij een overhemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |