quote:Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef Toto69 het volgende:
Haha de OP van het lifttopic:
*Spatieloos, 16 (maar bijna 17), jongetje, 0, Hopelijk msacras, nee niet zeker
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef Toto69 het volgende:
Haha de OP van het lifttopic:
*Spatieloos, 16 (maar bijna 17), jongetje, 0, Hopelijk msacras, nee niet zeker
is een poepzuiger synoniem voor prius?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef zwerty het volgende:
Ik ga in mijn poepzuiger rondrijden en dan mogen er best mensen met mij meeliften hoor.
Klinkt leuk, ik wil wel meequote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef zwerty het volgende:
Ik ga in mijn poepzuiger rondrijden en dan mogen er best mensen met mij meeliften hoor.
liftmeet mogelijk present, verder niksquote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef DrNick het volgende:
Wel veel meets de komende tijd dan, filmmeet met xcachet, liftmeet, spelletjesmeet. Mijn geld wat doe je
Je doet het zelf hoor. Je kunt er ook gewoon niet heen gaan...quote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef DrNick het volgende:
Wel veel meets de komende tijd dan, filmmeet met xcachet, liftmeet, spelletjesmeet. Mijn geld wat doe je
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is een poepzuiger synoniem voor prius?
filmmeet?!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef DrNick het volgende:
Ja maar is leuk.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je doet het zelf hoor. Je kunt er ook gewoon niet heen gaan...
met xcachetquote:
fok it en jou en xcachetquote:Op maandag 17 juni 2013 20:50 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil fok-it wel eens meeten though, ezell ook, en nog wel een paar
mij ofzoquote:Op maandag 17 juni 2013 20:50 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil fok-it wel eens meeten though, ezell ook, en nog wel een paar
Fijne vakantie kerel!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Drabit het volgende:
Heeeey mensen! Ik denk dat jullie het inmiddels wel weten want ik ben er superenthousiast over, maar ik ga naar Rome. De komende week ben ik er dus niet. Ik wilde dus even doei zeggen
Veel plezierquote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Drabit het volgende:
Heeeey mensen! Ik denk dat jullie het inmiddels wel weten want ik ben er superenthousiast over, maar ik ga naar Rome. De komende week ben ik er dus niet. Ik wilde dus even doei zeggen
Heel veel plezier!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Drabit het volgende:
Dankjequote:
Veel plezierquote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Drabit het volgende:
Sparen is het toverwoord.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet meeten want daar heb ik geen geld voor.
quote:
quote:
Succes manquote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Drabit het volgende:
achhh wat schattigquote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Drabit het volgende:
wijn etenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Succes man
en niet teveel wijn en pizza eten
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Succes man
en niet teveel wijn en pizza eten
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:53 schreef zwerty het volgende:
Toto was eerst heel lief enzo tegen mij en nu negeert hij me altijd
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Drabit het volgende:
Fun haven lukt welquote:Op maandag 17 juni 2013 20:52 schreef zwerty het volgende:
[..]
achhh wat schattig
doei drabit have fun
Dank jequote:Op maandag 17 juni 2013 20:53 schreef Crack_ het volgende:
Daaaaaaaaaag Drabit, super veel plezier! Geniet er van!!
Lekker hoor!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:53 schreef wietparkiet het volgende:
Vegaburger gespot
hide yo wife hide yo kids
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vrouwen die geen vlees eten zijn een afknapper
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:54 schreef Drabit het volgende:
En nu ga ik slapen, moet er morgen om half 3 uit. Doeii
(Ik ga echt meteen weg nu)
De helft valt toch wel afquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vrouwen die geen vlees eten zijn een afknapper
Want?quote:
Want dat is kut met kokenquote:
Dit en je moet oppeens overal op gaan letten enzo. en ik heb welleens gezien hoe een koe word verwerkt tot eetbaar vlees. die beesten merken er niks van.quote:
Omdat sommige vega`s al gaan huilen als er een spekpannenkoek op die van hun ligtquote:
Ja maar ik ben lekker geëmancipeerd enzoquote:
Bijzonder, ik ken geen een vegetariër die zo is.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat sommige vega`s al gaan huilen als er een spekpannenkoek op die van hun ligt
En wie zegt dat iedereen zn reden om vegetariër te worden is dat het zielig zou zijn?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit en je moet oppeens overal op gaan letten enzo. en ik heb welleens gezien hoe een koe word verwerkt tot eetbaar vlees. die beesten merken er niks van.
Heb ze hier weleens gehoord hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bijzonder, ik ken geen een vegetariër die zo is.
[..]
En wie zegt dat iedereen zn reden om vegetariër te worden is dat het zielig zou zijn?
Kom bij mij niet aanzetten met moeilijke woordenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik ben lekker geëmancipeerd enzo
ja maar emancipatie snap je toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kom bij mij niet aanzetten met moeilijke woorden
anders geen lift maatje dan begrijpen we elkaar niet
Daar heb je het alquote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef supersof het volgende:
Ik vind het vies als een spekpannenkoek op een normale ligt want meestal proef je dat enzo
Ja, kan ik eerst 5 uur treinenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef wietparkiet het volgende:
Groningen rotterdam en dan vroeg beginnen in groningen zodat er in roffa nog gestapt of even nagezeten kan worden
Ik ben al 6 jaar vegetariër en ik heb er nog bijna nooit gezeik over gehad. Je gaat gewoon niet met de juiste mensen om.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef Crack_ het volgende:
Sterker nog, ik had het er met een vriendin over die ook geen vlees eet. Zodra je zegt dat je vegetariër bent beginnen de vleeseters meteen te janken. Wij zijn niet de mensen die discussies starten en moeilijk doen, dat zijn de vleesters..
Mn vriend eet ook vlees.. en graag ook. Nog nooit horen klagen. Hij eet gewoon vlees wanneer ie bij mij is hoor. Geen probleem.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ze hier weleens gehoord hoorMaar, ik was ook niet zo serieus
![]()
Iedereen moet zelf weten wat diegene eet of niet, maar het zal wel lastig worden, want ik ben een echte vlees-eter
Wat eet jij dan? Wel vis? of van die groenteburgers en tofu enzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn vriend eet ook vlees.. en graag ook. Nog nooit horen klagen. Hij eet gewoon vlees wanneer ie bij mij is hoor. Geen probleem.
Spekpannekoekenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef supersof het volgende:
Ik vind het vies als een spekpannenkoek op een normale ligt want meestal proef je dat enzo
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben al 6 jaar vegetariër en ik heb er nog bijna nooit gezeik over gehad. Je gaat gewoon niet met de juiste mensen om.
Ja. dat is wat ik 9 van de 10 keer hoor. ja het is zielig voor die beesten.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bijzonder, ik ken geen een vegetariër die zo is.
[..]
En wie zegt dat iedereen zn reden om vegetariër te worden is dat het zielig zou zijn?
Ja wel visquote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat eet jij dan? Wel vis? of van die groenteburgers en tofu enzo?
Hm, oke. Nouja ik kan geen makkelijker woord verzinnen daarvoorquote:
Maar mij gaat het om de smaak van die spek dan.quote:
Hm, naja, je kan het ook wel prima zonder vlees volhouden opzichquote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wel vis. 1x in de week denk ik.
En die groenteburgers enzo vind ik meestal niet zo lekker.. maak ze dan dus liever zelf. Al komt er wel steeds betere shit uit
.
Ja ik ook hoor.. maar vooral bij wat jongere mensen zeg maarquote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja. dat is wat ik 9 van de 10 keer hoor. ja het is zielig voor die beesten.
Ik heb m'n boek niet open gedaanquote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vrouwenemancipatie?
Heb je bij geschiedenis ook wel gehad.
Ja dat denk ik ook wel.. En beetje creatief zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, naja, je kan het ook wel prima zonder vlees volhouden opzichAls je maar genoeg vervangers hebt. en je moet wel echt van groente houden denk ik
Ja oke, is ook wel logisch. Maar als vegetarier heb je dan toch nog nooit spek geproefd?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar mij gaat het om de smaak van die spek dan.
Ik ben het vier jaar. En daarvoor at ik het wel gewoon?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, is ook wel logisch. Maar als vegetarier heb je dan toch nog nooit spek geproefd?
Zeg maar bij bijvoorbeeld vrouwen, dat de vrouwen gelijke rechten moeten krijgen als de man.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb m'n boek niet open gedaan
Ben het gewoon vergeten. Als je het zegt denk ik "oh ja!"
Meeste mensen zijn niet gestopt met vlees eten op hun geboorte hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, is ook wel logisch. Maar als vegetarier heb je dan toch nog nooit spek geproefd?
Geloof me, daar mis je niks aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef Crack_ het volgende:
En ik vind het kut dat ik dus niet weet hoe een kapsalon smaakt etc. Dat is wel jammer.
Oh okequote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben het vier jaar. En daarvoor at ik het wel gewoon?
Hm nee, niet aan gedacht inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn niet gestopt met vlees eten op hun geboorte hoor.
Goed. Al zou je me alles wijs kunnen maken en hoor ik heeeel veel verschillende dingenquote:
Na een paar happen ben ik daar al kotsmisselijk vanquote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed. Al zou je me alles wijs kunnen maken en hoor ik heeeel veel verschillende dingen.
Dat is bij iedere tv weer anders. Je zult specifieker moeten zijn met wat voor tv het is.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand verstand van tv's?ik heb dus de oude tv van mn opa en oma overgenomen, zo'n beeldbuis.
Ik wil zenders zoeken maar weet niet hoe. Halp
Of ze het voelen zal wel niet (weet niet zeker) maar die dieren gaan toch wel dood. dat hoopje vega's wat er is zal het echt niet stoppenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor.. maar vooral bij wat jongere mensen zeg maar. Ik denk ook wel dat die dieren van de dood zelf zeg maar niks of weinig zullen voelen. Weten we natuurlijk niet zeker.
Uhu, was op tv inderdaad. Dat mens is echt gestoordquote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef TienVingers het volgende:
Er zijn vast wel moeders die hun kinderen vegetarisch opvoeden.
Vind dat trouwens niet kunnen, is niet goed denk ik.
Er is ook zo'n moeder die geeft haar kinderen alleen rauw voedsel.
Ook nooit opquote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na een paar happen ben ik daar al kotsmisselijk vanGewoon broodje doner of turkse pizza is dan wel erg lekker
Die ken ik ja. Slaat inderdaad nergens opquote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef TienVingers het volgende:
Snap niet dat ze dat kind niet allang weg hebben gehaald daar.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, was op tv inderdaad. Dat mens is echt gestoord
Daar gaat het niet om. En dat hoopje vega's soort er zeker weten wel voor dat er minder vlees wordt geslachtquote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Of ze het voelen zal wel niet (weet niet zeker) maar die dieren gaan toch wel dood. dat hoopje vega's wat er is zal het echt niet stoppen
Philips virtual dolby surround.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is bij iedere tv weer anders. Je zult specifieker moeten zijn met wat voor tv het is.
idd, zieligquote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, was op tv inderdaad. Dat mens is echt gestoord
echt zielig inderdaad. hij had ook groeistoornis opgelopen enzoquote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Snap niet dat ze dat kind niet allang weg hebben gehaald daar.
Met een beetje geluk zit er in het menu een optie om 'm automatisch in te stellen. Heb je er een afstandsbediening bij? En zit daar een knop voor het menu op?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Philips virtual dolby surround.
Dat staat er op.
Ja, als ik op menu druk dan naar installatie ga om automatisch te zoeken, dan zoekt hij maar hij vindt niksquote:Op maandag 17 juni 2013 21:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zit er in het menu een optie om 'm automatisch in te stellen. Heb je er een afstandsbediening bij? En zit daar een knop voor het menu op?
Dat is dus gewoon verwaarlozing van het kind, of het nou 'goed bedoeld' is of niet. Dus waarom ze dat kind daar niet weghalen, geen idee.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
echt zielig inderdaad. hij had ook groeistoornis opgelopen enzo
Die 100 koeien meer of minder is een echte klap jaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. En dat hoopje vega's soort er zeker weten wel voor dat er minder vlees wordt geslacht.
Ik zag zijn boekje laatstquote:
Was Jeugdzorg ook mee bezig hoor, maar die vrouw had hem laten onderduiken.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon verwaarlozing van het kind, of het nou 'goed bedoeld' is of niet. Dus waarom ze dat kind daar niet weghalen, geen idee.
Met vegetarisch opvoeden zie ik geen grote problemen, ik vind met een religie opvoeden erger (no offense). Maar rauw voedsel, ja dat gaat te ver.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef TienVingers het volgende:
What?!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was Jeugdzorg ook mee bezig hoor, maar die vrouw had hem laten onderduiken.
Heb je een coax kabel achterin?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, als ik op menu druk dan naar installatie ga om automatisch te zoeken, dan zoekt hij maar hij vindt niks? Dus ik weet niet wat ik moet doen
Misschien dat je je regio anders in moet stellen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, als ik op menu druk dan naar installatie ga om automatisch te zoeken, dan zoekt hij maar hij vindt niks? Dus ik weet niet wat ik moet doen
Stuur die vrouw dan ook maar vast naar het gesticht...quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was Jeugdzorg ook mee bezig hoor, maar die vrouw had hem laten onderduiken.
Daar gaat 't toch niet om man. Tering wat kortzinnig.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die 100 koeien meer of minder is een echte klap ja
Jaquote:
"moet je dit eens lezen"quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
Ik liep als een gek met dat boekje door de winkel achter een vriendin aan en telkens lachen. En die mensen keken raar :S :S
Ja zo was het. En ze vond het niet grappig, dus daarna leek het nog dommer.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
"moet je dit eens lezen"
zie het al voor me
hahahahahaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
Ik liep als een gek met dat boekje door de winkel achter een vriendin aan en telkens lachen. En die mensen keken raar :S :S
Duhh, maar die geeft dat mooi niet toe. Zo zijn zulke mensen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaZe weet zelf waarschijnlijk ook wel dat ze slecht bezig is
Waarom is met een religie opvoeden erg? Christelijke mensen op mijn school functioneren net zo goed als anderen, kan je van kinderen die hele achterstand oplopen niet zeggen..quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met vegetarisch opvoeden zie ik geen grote problemen, ik vind met een religie opvoeden erger (no offense). Maar rauw voedsel, ja dat gaat te ver.
ow, ja.. Ik snap je welquote:Op maandag 17 juni 2013 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zo was het. En ze vond het niet grappig, dus daarna leek het nog dommer.
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heb de tv gewoon op het stroom gezet en hij ging aan. Geen verdere kabels ofzo
Vind jij. bijna alle "vega's" die ik ken zijn vegetarisch omdat ze het zielig vinden en willen dat er geen koeien meer worden verwerkt tot vlees.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar gaat 't toch niet om man. Tering wat kortzinnig.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke, maar dan gaat het alsnog niet om hoeveel koeien ze hebben 'gered' hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind jij. bijna alle "vega's" die ik ken zijn vegetarisch omdat ze het zielig vinden en willen dat er geen koeien meer worden verwerkt tot vlees.
Omdat ik religie zie als hersenspoeling. En het voelt gewoon begrijpelijk dat als een vegetariër kinderen heeft hij/zij haar/zijn kinderen niet een 'dieren eter' laat zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom is met een religie opvoeden erg? Christelijke mensen op mijn school functioneren net zo goed als anderen, kan je van kinderen die hele achterstand oplopen niet zeggen..
Heb je überhaupt een abo op kabel-tv?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik haat dit
ik weet niet hoe het moet
Voor de zender het is een kabel en zou je voor minder dan n tientje kunnen krijgen bij praxisquote:Op maandag 17 juni 2013 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat is het waarvoor is het en hoe duur is het
religie hoeft absoluut geen hersenspoeling te zijn, je moet er gewoon goed mee om gaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ik religie zie als hersenspoeling. En het voelt gewoon begrijpelijk dat als een vegetariër kinderen heeft hij/zij haar/zijn kinderen niet een 'dieren eter' laat zijn.
Je hebt ook een abo nodig tochquote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Voor de zender het is een kabel en zou je voor minder dan n tientje kunnen krijgen bij praxis
Waar gaat het jou dan om?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, maar dan gaat het alsnog niet om hoeveel koeien ze hebben 'gered' hoor..
Heb je de antennekabel wel aangesloten eigenlijk?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee maar de router en moden voor internet en telefoon staan wel in mijn kamer kan ik hier wat mee?quote:
Maakt niet uit. Zo dacht ik eerst ookquote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef DrNick het volgende:
Verdomme DV
"Stekker erin, zal wel werken"
Het kan ook dat je het niet lekker vind, of dat je tegen de antibiotica bent die die koeien krijgen enzo blablaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind jij. bijna alle "vega's" die ik ken zijn vegetarisch omdat ze het zielig vinden en willen dat er geen koeien meer worden verwerkt tot vlees.
Dankquote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Voor de zender het is een kabel en zou je voor minder dan n tientje kunnen krijgen bij praxis
Ja dat is dan wel waar, maar ik ben bang dat veel mensen er niet goed mee omgaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
religie hoeft absoluut geen hersenspoeling te zijn, je moet er gewoon goed mee om gaan.
Het is voor vele ook gewoon een `way of life'' Hun vinden dat ze er moreel goed aan doen, ook al zou er geen enkel dier gered worden.quote:
Regel even een antennekabel en druk die aan de ene kant in je antenne aansluiting van je kamer en in de andere kant in de tv.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom heb je er dan een.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godver hou op manhoe moet ik die dingen weten. Ik kijk nooit tv
idd, je bent geen onderdeel meer van the meatrixquote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is voor vele ook gewoon een `way of life'' Hun vinden dat ze er moreel goed aan doen, ook al zou er geen enkel dier gered worden.
Dat doen ze ook nietquote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel waar, maar ik ben bang dat veel mensen er niet goed mee omgaan.
Ik denk dat je in de war bent met sekten.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ik religie zie als hersenspoeling. En het voelt gewoon begrijpelijk dat als een vegetariër kinderen heeft hij/zij haar/zijn kinderen niet een 'dieren eter' laat zijn.
Bij de Action zijn de antennekabels wel goedkoop, ik zou daar morgen even heen gaan als ik jou was.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godver hou op manhoe moet ik die dingen weten. Ik kijk nooit tv
hequote:
Je zal toch een abo moeten hebben als je tv wil kijken.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee maar de router en moden voor internet en telefoon staan wel in mijn kamer kan ik hier wat mee?
the Matrix? whut?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
idd, je bent geen onderdeel meer van the meatrix
echt? das toch alleen als je extra zenders wil naast de standaard 20-30 zenders ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je zal toch een abo moeten hebben als je tv wil kijken.
Zit dat niet bij elkaar ofzo?
Aan de bio-consumptiequote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
echt? das toch alleen als je extra zenders wil naast de standaard 20-30 zenders ofzo?
geen idee.
Geen idee hoe dat bij jouw kamer geregeld is of je allemaal je eigen aansluiting moet betalen of dat dat bij de huur in zit.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je zal toch een abo moeten hebben als je tv wil kijken.
Zit dat niet bij elkaar ofzo?
quote:
In die linker moet je eens je tong stekenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n ding in de muur moet je hebben DV
Nee, dat is bij digitaalquote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
echt? das toch alleen als je extra zenders wil naast de standaard 20-30 zenders ofzo?
geen idee.
Dan ben je wel een held.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In die linker moet je eens je tong steken
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Voel je daar wta van?quote:
ja hoor, met jou?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
alles goed?
Met mij wel, ik had laatst een dikke paint in gedachten maar alweer vervaagd
Ja, is net viagra.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
quote:
Beetje tinteling in je tong, meer nietquote:
Iemand zei dat ook over de oplader van een laptop.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje tinteling in je tong, meer niet![]()
Dat je daar aan moest likken?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iemand zei dat ook over de oplader van een laptop.
Je hebt ook van die vierkante batterijen daarbij voel je ook stroom op je tongquote:Op maandag 17 juni 2013 21:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iemand zei dat ook over de oplader van een laptop.
Hahahquote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, is net viagra.
Mijn hond likte eraan en zn staart ging opeens in no time rechtop staan..
En ze gilde
Om te kijken of ze niet leeg zijn jaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je hebt ook van die vierkante batterijen daarbij voel je ook stroom op je tong
Slimquote:Op maandag 17 juni 2013 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat je je tong er eens in moest doen want dat was grappig
Heb je het gedaan dan?quote:
Nee, niet denken maar doenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar niemand durfte natuurlijk was de scene ook altijd zo bij jou?
Als het goed is moet je nu kunnen zoekenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
WP dit heb ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sorry voor de vage foto's
quote:
JA HI JDOET HET SDFGHJKquote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als het goed is moet je nu kunnen zoeken
Ik zie niet echt iets geks. Of het moet dat stekkertje achterop je tv zijn wat niet helemaal goed is.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
WP dit heb ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sorry voor de vage foto's
Ah, ik zie het al.quote:
VA! welke kabel heb ik nodig om mijn laptop aan te sluiten op de tv? Weet jij dat zo?quote:
you know you love mequote:
vandaar de tnxquote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Anderen hebben het opgelost, maar oke
HDMIquote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
VA! welke kabel heb ik nodig om mijn laptop aan te sluiten op de tv? Weet jij dat zo?
HDMI. Maar voor je macbook heb je een adaptertje nodig. Displayport naar HDMI. 20 euro bij de dixons ofzoquote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
VA! welke kabel heb ik nodig om mijn laptop aan te sluiten op de tv? Weet jij dat zo?
Morgen examen schatje, volgende week!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee! We gaan toch samen terugkijken
http://www.kabeldirect.nl/mini-displayport-hdmi-adapter.htmlquote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HDMI. Maar voor je macbook heb je een adaptertje nodig. Displayport naar HDMI. 20 euro bij de dixons ofzo
Waarom gaa je tv kijken als je moet leren!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Morgen examen schatje, volgende week!
Weet ik maar Ik heb het nog nooit gedaan is op tv en VA krijgt woensdag aandachtquote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
TV kijken is minder sociaal dan FOK! hoor. En VA wil je aandacht geloof ik.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Morgen examen schatje, volgende week!
ja idd, ik zoek wel ff een goedkoperequote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.kabeldirect.nl/mini-displayport-hdmi-adapter.html
deze?
Ben toch al geslaagd vind het wel bestquote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom gaa je tv kijken als je moet leren!
Leren nu!
Oh dat programma wil ik zien, dan weet ik hoe ik later ben!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet ik maar Ik heb het nog nooit gedaan is op tv en VA krijgt woensdag aandacht
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja idd, ik zoek wel ff een goedkopere
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.kabeldirect.nl/mini-displayport-hdmi-adapter.html
deze?
En nodig?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:32 schreef supersof het volgende:
Straks zijn mijn ouders twee weken weg en dan chill ik hele dagen met mn hond je weet.
jo dankquote:
Heb je wel HDMI op je tv?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Beetje moderne tv heeft dat tegenwoordig wel toch?quote:
Je moet wel overal rekening mee houdenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje moderne tv heeft dat tegenwoordig wel toch?
Je kunt er niet mee omgaan?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn computer doet het niet met HDMI op TVstomme videokaart
Nah, meeste mensen hebben geen zwart-wit tv`s meer denk ikquote:Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je moet wel overal rekening mee houden.
Oja en mijn driver support geen busmaster met rom chips.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
En mijn processor support geen moederbord outputs
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja en mijn driver support geen busmaster met rom chips.
De wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja en mijn driver support geen busmaster met rom chips.
Straks is het net zo'n tv als DVquote:Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje moderne tv heeft dat tegenwoordig wel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |