VA! welke kabel heb ik nodig om mijn laptop aan te sluiten op de tv? Weet jij dat zo?quote:
you know you love mequote:
vandaar de tnxquote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Anderen hebben het opgelost, maar oke
HDMIquote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
VA! welke kabel heb ik nodig om mijn laptop aan te sluiten op de tv? Weet jij dat zo?
HDMI. Maar voor je macbook heb je een adaptertje nodig. Displayport naar HDMI. 20 euro bij de dixons ofzoquote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
VA! welke kabel heb ik nodig om mijn laptop aan te sluiten op de tv? Weet jij dat zo?
Morgen examen schatje, volgende week!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee! We gaan toch samen terugkijken
http://www.kabeldirect.nl/mini-displayport-hdmi-adapter.htmlquote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HDMI. Maar voor je macbook heb je een adaptertje nodig. Displayport naar HDMI. 20 euro bij de dixons ofzo
Waarom gaa je tv kijken als je moet leren!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Morgen examen schatje, volgende week!
Weet ik maar Ik heb het nog nooit gedaan is op tv en VA krijgt woensdag aandachtquote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
TV kijken is minder sociaal dan FOK! hoor. En VA wil je aandacht geloof ik.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Morgen examen schatje, volgende week!
ja idd, ik zoek wel ff een goedkoperequote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.kabeldirect.nl/mini-displayport-hdmi-adapter.html
deze?
Ben toch al geslaagd vind het wel bestquote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom gaa je tv kijken als je moet leren!
Leren nu!
Oh dat programma wil ik zien, dan weet ik hoe ik later ben!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet ik maar Ik heb het nog nooit gedaan is op tv en VA krijgt woensdag aandacht
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja idd, ik zoek wel ff een goedkopere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |