Want dat is kut met kokenquote:
Dit en je moet oppeens overal op gaan letten enzo. en ik heb welleens gezien hoe een koe word verwerkt tot eetbaar vlees. die beesten merken er niks van.quote:
Omdat sommige vega`s al gaan huilen als er een spekpannenkoek op die van hun ligtquote:
Ja maar ik ben lekker geėmancipeerd enzoquote:
Bijzonder, ik ken geen een vegetariėr die zo is.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat sommige vega`s al gaan huilen als er een spekpannenkoek op die van hun ligt
En wie zegt dat iedereen zn reden om vegetariėr te worden is dat het zielig zou zijn?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit en je moet oppeens overal op gaan letten enzo. en ik heb welleens gezien hoe een koe word verwerkt tot eetbaar vlees. die beesten merken er niks van.
Heb ze hier weleens gehoord hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bijzonder, ik ken geen een vegetariėr die zo is.
[..]
En wie zegt dat iedereen zn reden om vegetariėr te worden is dat het zielig zou zijn?
Kom bij mij niet aanzetten met moeilijke woordenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik ben lekker geėmancipeerd enzo
ja maar emancipatie snap je toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kom bij mij niet aanzetten met moeilijke woorden
anders geen lift maatje dan begrijpen we elkaar niet
Daar heb je het alquote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef supersof het volgende:
Ik vind het vies als een spekpannenkoek op een normale ligt want meestal proef je dat enzo
Ja, kan ik eerst 5 uur treinenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef wietparkiet het volgende:
Groningen rotterdam en dan vroeg beginnen in groningen zodat er in roffa nog gestapt of even nagezeten kan worden
Ik ben al 6 jaar vegetariėr en ik heb er nog bijna nooit gezeik over gehad. Je gaat gewoon niet met de juiste mensen om.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef Crack_ het volgende:
Sterker nog, ik had het er met een vriendin over die ook geen vlees eet. Zodra je zegt dat je vegetariėr bent beginnen de vleeseters meteen te janken. Wij zijn niet de mensen die discussies starten en moeilijk doen, dat zijn de vleesters..
Mn vriend eet ook vlees.. en graag ook. Nog nooit horen klagen. Hij eet gewoon vlees wanneer ie bij mij is hoor. Geen probleem.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ze hier weleens gehoord hoorMaar, ik was ook niet zo serieus
![]()
Iedereen moet zelf weten wat diegene eet of niet, maar het zal wel lastig worden, want ik ben een echte vlees-eter
Wat eet jij dan? Wel vis? of van die groenteburgers en tofu enzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn vriend eet ook vlees.. en graag ook. Nog nooit horen klagen. Hij eet gewoon vlees wanneer ie bij mij is hoor. Geen probleem.
Spekpannekoekenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef supersof het volgende:
Ik vind het vies als een spekpannenkoek op een normale ligt want meestal proef je dat enzo
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben al 6 jaar vegetariėr en ik heb er nog bijna nooit gezeik over gehad. Je gaat gewoon niet met de juiste mensen om.
Ja. dat is wat ik 9 van de 10 keer hoor. ja het is zielig voor die beesten.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bijzonder, ik ken geen een vegetariėr die zo is.
[..]
En wie zegt dat iedereen zn reden om vegetariėr te worden is dat het zielig zou zijn?
Ja wel visquote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat eet jij dan? Wel vis? of van die groenteburgers en tofu enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |