Maar mij gaat het om de smaak van die spek dan.quote:
Hm, naja, je kan het ook wel prima zonder vlees volhouden opzichquote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wel vis. 1x in de week denk ik.
En die groenteburgers enzo vind ik meestal niet zo lekker.. maak ze dan dus liever zelf. Al komt er wel steeds betere shit uit
.
Ja ik ook hoor.. maar vooral bij wat jongere mensen zeg maarquote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja. dat is wat ik 9 van de 10 keer hoor. ja het is zielig voor die beesten.
Ik heb m'n boek niet open gedaanquote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vrouwenemancipatie?
Heb je bij geschiedenis ook wel gehad.
Ja dat denk ik ook wel.. En beetje creatief zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, naja, je kan het ook wel prima zonder vlees volhouden opzichAls je maar genoeg vervangers hebt. en je moet wel echt van groente houden denk ik
Ja oke, is ook wel logisch. Maar als vegetarier heb je dan toch nog nooit spek geproefd?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar mij gaat het om de smaak van die spek dan.
Ik ben het vier jaar. En daarvoor at ik het wel gewoon?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, is ook wel logisch. Maar als vegetarier heb je dan toch nog nooit spek geproefd?
Zeg maar bij bijvoorbeeld vrouwen, dat de vrouwen gelijke rechten moeten krijgen als de man.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb m'n boek niet open gedaan
Ben het gewoon vergeten. Als je het zegt denk ik "oh ja!"
Meeste mensen zijn niet gestopt met vlees eten op hun geboorte hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, is ook wel logisch. Maar als vegetarier heb je dan toch nog nooit spek geproefd?
Geloof me, daar mis je niks aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef Crack_ het volgende:
En ik vind het kut dat ik dus niet weet hoe een kapsalon smaakt etc. Dat is wel jammer.
Oh okequote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben het vier jaar. En daarvoor at ik het wel gewoon?
Hm nee, niet aan gedacht inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn niet gestopt met vlees eten op hun geboorte hoor.
Goed. Al zou je me alles wijs kunnen maken en hoor ik heeeel veel verschillende dingenquote:
Na een paar happen ben ik daar al kotsmisselijk vanquote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed. Al zou je me alles wijs kunnen maken en hoor ik heeeel veel verschillende dingen.
Dat is bij iedere tv weer anders. Je zult specifieker moeten zijn met wat voor tv het is.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand verstand van tv's?ik heb dus de oude tv van mn opa en oma overgenomen, zo'n beeldbuis.
Ik wil zenders zoeken maar weet niet hoe. Halp
Of ze het voelen zal wel niet (weet niet zeker) maar die dieren gaan toch wel dood. dat hoopje vega's wat er is zal het echt niet stoppenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor.. maar vooral bij wat jongere mensen zeg maar. Ik denk ook wel dat die dieren van de dood zelf zeg maar niks of weinig zullen voelen. Weten we natuurlijk niet zeker.
Uhu, was op tv inderdaad. Dat mens is echt gestoordquote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef TienVingers het volgende:
Er zijn vast wel moeders die hun kinderen vegetarisch opvoeden.
Vind dat trouwens niet kunnen, is niet goed denk ik.
Er is ook zo'n moeder die geeft haar kinderen alleen rauw voedsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |