quote:Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef Toto69 het volgende:
Haha de OP van het lifttopic:
*Spatieloos, 16 (maar bijna 17), jongetje, 0, Hopelijk msacras, nee niet zeker
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef Toto69 het volgende:
Haha de OP van het lifttopic:
*Spatieloos, 16 (maar bijna 17), jongetje, 0, Hopelijk msacras, nee niet zeker
is een poepzuiger synoniem voor prius?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef zwerty het volgende:
Ik ga in mijn poepzuiger rondrijden en dan mogen er best mensen met mij meeliften hoor.
Klinkt leuk, ik wil wel meequote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef zwerty het volgende:
Ik ga in mijn poepzuiger rondrijden en dan mogen er best mensen met mij meeliften hoor.
liftmeet mogelijk present, verder niksquote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef DrNick het volgende:
Wel veel meets de komende tijd dan, filmmeet met xcachet, liftmeet, spelletjesmeet. Mijn geld wat doe je
Je doet het zelf hoor. Je kunt er ook gewoon niet heen gaan...quote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef DrNick het volgende:
Wel veel meets de komende tijd dan, filmmeet met xcachet, liftmeet, spelletjesmeet. Mijn geld wat doe je
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is een poepzuiger synoniem voor prius?
filmmeet?!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef DrNick het volgende:
Ja maar is leuk.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je doet het zelf hoor. Je kunt er ook gewoon niet heen gaan...
met xcachetquote:
fok it en jou en xcachetquote:Op maandag 17 juni 2013 20:50 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil fok-it wel eens meeten though, ezell ook, en nog wel een paar
mij ofzoquote:Op maandag 17 juni 2013 20:50 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil fok-it wel eens meeten though, ezell ook, en nog wel een paar
Fijne vakantie kerel!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Drabit het volgende:
Heeeey mensen! Ik denk dat jullie het inmiddels wel weten want ik ben er superenthousiast over, maar ik ga naar Rome. De komende week ben ik er dus niet. Ik wilde dus even doei zeggen
Veel plezierquote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Drabit het volgende:
Heeeey mensen! Ik denk dat jullie het inmiddels wel weten want ik ben er superenthousiast over, maar ik ga naar Rome. De komende week ben ik er dus niet. Ik wilde dus even doei zeggen
Heel veel plezier!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Drabit het volgende:
Dankjequote:
Veel plezierquote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Drabit het volgende:
Sparen is het toverwoord.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet meeten want daar heb ik geen geld voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |