Ik ben 3 maanden weg geweest van school door ziekte, kon alleen maar in bed liggen. Daarna nog een half jaar half weg geweest van school. En dan durft hij nog tegen mij het argument "je bent blijven zitten" te gebruiken voor dat ik zogenaamd dom zou zijn.quote:
Oh goh, hoe vaak heb ik niet een jurylid horen zeggen "goed dat je je persoonlijke ervaringen" er in verwerkte, of iets dergelijks. Vaker in ieder geval dan "wat goed dat je al deze feitjes heb opgezocht." Debatteren draait om de ander overtuigen, en bluf/persoonlijke ervaringen maken daar heel veel bij uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je nog eens goed het hoofdstek argumentatie van je Nederlandsboek leest.
Empirische argumenten zijn bijna niks waard in een argument, feitelijk argumenten wegen veel zwaarder.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een hork ben ik sowieso, deal with it. Nu zal ik nog maar een een hork zijn en zeggen waarom ik me erger aan jou, je probeert overal een discussie uit te slepen en dan voer je meestal alleen empirische argumenten aan.
Er zijn zoveel hoofdgerechten. Maar vast merendeel van het hoofdgerechten niet nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:58 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Stukjes brood met bijvoorbeeld tapenade enzo kan wel met je handen, maar het hoofdgerecht niet toch?
Thanksquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef Crack_ het volgende:
TOTO GEFELICITEERD MET JE VERLATE DIPLOMA MAAR TOCH ALVAST DIPLOMA.
Ja maar jouw mening is bijna altijd feit want zus en zo.. je luistert bijna niet naar de anderquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben 3 maanden weg geweest van school door ziekte, kon alleen maar in bed liggen. Daarna nog een half jaar half weg geweest van school. En dan durft hij nog tegen mij het argument "je bent blijven zitten" te gebruiken voor dat ik zogenaamd dom zou zijn.
[..]
Oh goh, hoe vaak heb ik niet een jurylid horen zeggen "goed dat je je persoonlijke ervaringen" er in verwerkte, of iets dergelijks. Vaker in ieder geval dan "wat goed dat je al deze feitjes heb opgezocht." Debatteren draait om de ander overtuigen, en bluf/persoonlijke ervaringen maken daar heel veel bij uit.
Geen zorgen, ik lust geen pastaquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:59 schreef nodig het volgende:
Ik zie nu een spatieloos voor mij die in een bod pasta graait
Ja oké, vast wel, maar dat doet iedereen, ervaringen uit je leven gebruiken. Niet meer dan logisch. Maar dat je twee voorbeeldjes hebt betekent niet dat ik het altijd doe.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, net zoals die andere die je nooit heb gezegd zeker.
Idem.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef msacras het volgende:
[..]__!!!! De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
__!!!
Preciesquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat je het thuis doet vind ik niet gek, het is ten slotte je huis. Maar in een restaurant is het wel zo netjesJe gaat er toch ook niet in je onderbroek zitten
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:59 schreef Rezania het volgende:
En nu ga ik wat anders doen, ik ken mezelf namelijk, gr.
Dat lijkt me geen pretje!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben 3 maanden weg geweest van school door ziekte, kon alleen maar in bed liggen. Daarna nog een half jaar half weg geweest van school. En dan durft hij nog tegen mij het argument "je bent blijven zitten" te gebruiken voor dat ik zogenaamd dom zou zijn.
Ambtenaar sofquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
JAJAJAAJAJ 17.00 !!!!!!
NAAR HUIS AJUUS!!!
Ik luister heus wel naar de ander, maar als een zeker persoon bij persoonlijk begint te beledigen dan niet nee. Er is in dit geval helemaal geen sprake van zwart/wit, het is niet eens duidelijk waar het eigenlijk over gaat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar jouw mening is bijna altijd feit want zus en zo.. je luistert bijna niet naar de ander.
Zo zwart/wit is het gewoon niet.
Was toch niet een serieus iets, hij deed het dacht ik meer als reactie op 'jij beledigd mij alleen persoonlijk'.quote:
Adora heeft een andere UI?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:02 schreef xcachet het volgende:
lalalalala.
LMI ik denk nu de hele tijd dat jij adora bent
iehlquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik lust geen pasta
Maar als ik het zou lusten, lekker graaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |