quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Etsu? Ik moet je iets bekennen.'
'Wat?'
'Ik vind je leuk. Ik wil je meeten. Maar dat mag je echt niet zeggen in de SC, ik wil niet dat ze weten dat ik iets voor je voel aangezien ik mijn reputatie omhoog moet houden.'
'Zolang jij maar bottom bent, wil ik onze relatie wel een kans geven.'
'Is goed. Hou van jou. xx'
Zoiets.
Nee ben al dik geslaagd. Maar wilde geen 6 op m'n eindlijstquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:40 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Dus je blijft zitten? Of is er nog iets van hoop?
Ik denk dat jij dat heel goed kan!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, moet ik het anders uit mijn hoofd uit gaan leggen?
Dan heb je een redelijk hoog nerdgehalte voor een fokkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ben al dik geslaagd. Maar wilde geen 6 op m'n eindlijst
Jij bent degene die dit plaatje mooi vondquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Spatieloos rukt op die wikipagina's, kan toch? Laat die jongen lekker.
Zou fijn zijn als het plaatje ook werkte.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent degene die dit plaatje mooi vond
Ik niet
stiekem wist ik het allang al hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is niet raar. Het is gewoon nieuw voor je, even wennen, komt wel goed.
Ik kan me ook niet inleven in niet versatile homo's, maar ze zijn er gewoon, punt.
Sorryquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als het plaatje ook werkte.
niet met vmboquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Dan heb je een redelijk hoog nerdgehalte voor een fokker
Met vmbo is niets mis!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
niet met vmbo
zit onder het gemiddelde hier
Bij ons is 6,5 al wel een 7. Weet niet of dat voor examens ook geldt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ben al dik geslaagd. Maar wilde geen 6 op m'n eindlijst
ik zes zessen. idontcare. niemand die er naar kijkt laterquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:48 schreef LittleBrownie het volgende:
ik sta 2 (!!) 6jes op mn eindlijst
Lozer!!!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:48 schreef LittleBrownie het volgende:
ik sta 2 (!!) 6jes op mn eindlijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Mijn schoolexamen was een 6,4 dus had een 6,6 nodigquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij ons is 6,5 al wel een 7. Weet niet of dat voor examens ook geldt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |