Dat, en als je zooi sloopt geloof ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Of gaat dat alleen over basale behoeften?

dat ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:

Oh, echt? Wnat je ouders zijn toch gewoon verantwoordelijk voor je tot je 21ste en ook financieel? En daarna mogen ze je kei hard laten stikken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is als je ouders gescheiden zijn volgens mij.

quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:22 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens eten, wat leer ik toch veel in deze SC

ik weet t niet precies.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, echt? Wnat je ouders zijn toch gewoon verantwoordelijk voor je tot je 21ste en ook financieel? En daarna mogen ze je kei hard laten stikken.
Weet niet hoor, zoiets moest Tcjokkie leren..
Maarja.. sowieso niet ideaal want dan moet je je eigen ouders voor de rechter slepen en dat lijkt me nou ook niet echt tof..

Ja maar das toch alimentatie gewoon?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ja.
ik weet niet hoe t wettelijk is geregeld, maar wat ik wel weet, is dat mn ma maandelijks 800 euro van mn pa krijgt voor mij en mn broertje. en na onze 21ste stopt het.

Van dat bedrag koopt m'n ma slechts de boodschappen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ja.
ik weet niet hoe t wettelijk is geregeld, maar wat ik wel weet, is dat mn ma maandelijks 800 euro van mn pa krijgt voor mij en mn broertje. en na onze 21ste stopt het.

Ze zijn financieel verantwoordelijk tot 21 jaar. Maar als ouders geen geld hebben/willen betalen voor een vervolgopleiding is dat toch niet verplicht lijkt me..quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:

Dat weten we hier dus allemaal niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:23 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ze zijn financieel verantwoordelijk tot 21 jaar. Maar als ouders geen geld hebben/willen betalen voor een vervolgopleiding is dat toch niet verplicht lijkt me..

Nou nou, doe eens lief.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
stel dan ook niet van die achterlijke gladiole kinderachtige stomme vragen. ktnxbai

Ik vond het wel vermakelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind t alleen nogal een domme binnenkomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |