sla je slagquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:18 schreef nodig het volgende:
WTF volgens mij ken ik die meisjes uit dat programma ik het heb nog nooit gedaan
pvvquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:18 schreef Crack_ het volgende:
Andere vraag, waar hebben jullie opgestemd dan?
Ik bedoel dat zijn ouders hem moeten laten gaan naar HBO, en hem niet kunnen verplichten het niet te doen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je havo of mbo 4 hebt. Waar praat jij nu weer over?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Moeilijk, maar ik neig het meest naar D66
Precies.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik bedoel dat zijn ouders hem moeten laten gaan naar HBO, en hem niet kunnen verplichten het niet te doen?
Ze mogen gewoon weigeren te betalen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik bedoel dat zijn ouders hem moeten laten gaan naar HBO, en hem niet kunnen verplichten het niet te doen?
Ik twijfelde de vorige keer of het nou diegene wasquote:
Indd, moest veel linkser.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
HET IS JOUW SCHULD DAT WE DIT KABINET HEBBEN
Betaal je het zelf.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze mogen gewoon weigeren te betalen.
HET IS JOUW SCHULD DAT IEDEREEN ONS BIJ ELKAAR WIL HEBBEN!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
HET IS JOUW SCHULD DAT WE DIT KABINET HEBBEN
...maar dat wil je zelf ook?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
HET IS JOUW SCHULD DAT IEDEREEN ONS BIJ ELKAAR WIL HEBBEN!
En krijgt hij dan niet extra studiefinanciering ofzo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze mogen gewoon weigeren te betalen.
Leuk toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
HET IS JOUW SCHULD DAT IEDEREEN ONS BIJ ELKAAR WIL HEBBEN!
Weet ik veel, zie ik eruit als DUO?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En krijgt hij dan niet extra studiefinanciering ofzo?
Ze denken van wel.quote:
Nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En krijgt hij dan niet extra studiefinanciering ofzo?
dat is als je ouders gescheiden zijn volgens mij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Etsu, je ouders mogen toch niet weigerne te betalen tot je 21ste ofzoiets?
Dat, en als je zooi sloopt geloof ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Of gaat dat alleen over basale behoeften?
dat ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Oh, echt? Wnat je ouders zijn toch gewoon verantwoordelijk voor je tot je 21ste en ook financieel? En daarna mogen ze je kei hard laten stikken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is als je ouders gescheiden zijn volgens mij.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:22 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens eten, wat leer ik toch veel in deze SC
ik weet t niet precies.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, echt? Wnat je ouders zijn toch gewoon verantwoordelijk voor je tot je 21ste en ook financieel? En daarna mogen ze je kei hard laten stikken.
Weet niet hoor, zoiets moest Tcjokkie leren..
Maarja.. sowieso niet ideaal want dan moet je je eigen ouders voor de rechter slepen en dat lijkt me nou ook niet echt tof..
Ja maar das toch alimentatie gewoon?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ja.
ik weet niet hoe t wettelijk is geregeld, maar wat ik wel weet, is dat mn ma maandelijks 800 euro van mn pa krijgt voor mij en mn broertje. en na onze 21ste stopt het.
Van dat bedrag koopt m'n ma slechts de boodschappen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ja.
ik weet niet hoe t wettelijk is geregeld, maar wat ik wel weet, is dat mn ma maandelijks 800 euro van mn pa krijgt voor mij en mn broertje. en na onze 21ste stopt het.
Ze zijn financieel verantwoordelijk tot 21 jaar. Maar als ouders geen geld hebben/willen betalen voor een vervolgopleiding is dat toch niet verplicht lijkt me..quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Dat weten we hier dus allemaal niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:23 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ze zijn financieel verantwoordelijk tot 21 jaar. Maar als ouders geen geld hebben/willen betalen voor een vervolgopleiding is dat toch niet verplicht lijkt me..
Nou nou, doe eens lief.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
stel dan ook niet van die achterlijke gladiole kinderachtige stomme vragen. ktnxbai
Ik vond het wel vermakelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind t alleen nogal een domme binnenkomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |