ja en neequote:
Ik ben niet suïcidaal noch depressief, don't worry. Dat is gewoon een voorbeeld.quote:
Ze krijgen gewoon een grote bek terug of ik negeer ze.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
schattie, als je even ergens anders moet zijn, mag je wel even bij mij logeren.
Daar geloof ik niks van!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
uhh ja wel hoor
ik had een addoratietopic voor je gemaakt en arachide sloot hem niet
pas maar op dat je t huis niet wordt uitgezet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben niet suïcidaal noch depressief, don't worry. Dat is gewoon een voorbeeld.
[..]
Ze krijgen gewoon een grote bek terug of ik negeer ze.
in zo'n situatie was ik na je toegekomenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
negeren helpt iddquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben niet suïcidaal noch depressief, don't worry. Dat is gewoon een voorbeeld.
[..]
jammer zegquote:
liefquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:35 schreef nodig het volgende:
[..]
in zo'n situatie was ik na je toegekomen
Pas maar op, want straks zit je moeder weer in je geschiedenis te neuzenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
ze mag dit lezen, sterker nog ik hoop dat je dit leest ma, zoek een leven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Pas maar op, want straks zit je moeder weer in je geschiedenis te neuzen
ja man keihard aan het huilen nuquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
wij zullen nooit een relatie krijgen. en ja, ik weet dat je nu in een hoekje gaat huilen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze mag dit lezen, sterker nog ik hoop dat je dit leest ma, zoek een leven.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze mag dit lezen, sterker nog ik hoop dat je dit leest ma, zoek een leven.
Doodsbedreiging.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
er zitten hier mensen die hier komen posten voor hun plezier
die willen niet dat jij dit topic komt vervuilen met je aids
val van een steiger ofzo af man
tissue nodig?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja man keihard aan het huilen nu
nee hoorquote:
wij zullen nooit een relatie krijgen. en ja, ik weet dat je nu in een hoekje gaat huilenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
wij zullen nooit een relatie krijgen. en ja, ik weet dat je nu in een hoekje gaat huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |