ja die is er nog!quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:13 schreef bodpa09 het volgende:
Karin! Heb je dat Mitch shirt met de appel nog?
Nu al?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Robazizo, vlindur, mevr mus en cynthiaaa, jullie spulletjes zijn al onderweg! Ik ga vanavond even kijken.wat ik nog over heb. Marije, de trainingsbroek is al weg....
ja, was ik. Zal zo ff foto maken enzo, maar moet ik laptop voor aanslingeren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef becky27 het volgende:
Wie had er nou een ini mini bikini?? ik heb eventueel wel interesse!
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
Danic, wat een leuk spulhier heb je niks aan hè
![]()
Ik misschien wel. (als het goed is komt er hier een bakfietsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:34 schreef bodpa09 het volgende:
Iemand nog behoefte aan een blauwe maxi cosy?
gewoon kopen! Groeit ze wel in!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat Dpam overgooiertje!![]()
Beetje veel te groot alleen.
TJ, welke maat zijn die zomersetjes? Tinuviel hoopt toch nog op een beetje zomer dit jaar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:41 schreef TimeJumper het volgende:
Ik plaats het hier nog maar eens.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8740284.html
Alles mag weg voor 1 euro per stuk. Jongetjeskleding maat 62 t/m 92
Behalve de leren schoentjes, die voor 5 euro per paar.
Gevoerde broekje 50 eurocent
Mexx winterjas voor 4 euro
Andere jasjes 4 euro
XXXKarinXXX had er eentje in het vorige topic aangeboden.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:42 schreef bitterend het volgende:
heeft iemand een Steco Buggy Mee in de aanbieding?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik heb wat buitenspeelgoed en een buggydrager en een step up board op MP gezet. Wellicht is er hier ook interesse, dus ik zal de link naar mijn advertenties even neerzetten.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/4315601.html
Iemand?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:04 schreef Susie het volgende:
[ link | afbeelding ]
prenatal mt 68, nooit gedragen. 3 euro? Geen verzendkosten, verstuur het wel via mijn werk![]()
Maat 74quote:Op zondag 30 juni 2013 10:04 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
TJ, welke maat zijn die zomersetjes? Tinuviel hoopt toch nog op een beetje zomer dit jaar.
Wat aangevuld (maar er komt nog meer). En er is een album bij met zwangerschapskleding.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:15 schreef Tally het volgende:
Mijn baby wordt groot! Gelukkig maar, maar dat betekend dat ik wat kleding over heb dat ik kwijt wil.
Dit is nog niet alles en ik zal het hier en daar aanvullen maar dit is tot nu toe wat ik zo snel kon vinden
In het album 44/50 zit alleen een foto van een maillot. Dat was het enige wat ik in die maat had maar waren een uitkomst. Ik heb er twee van!
Ik ben hier niet zo goed in. Dus er val te onderhandelen over eventuele prijzen
Maatje 44/50
Maatje 50
Maatje 50/56
Maatje 56
Verzendkosten.
Ander spul
Reactie graag via DM/PM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou wil ik haar graag verassen met fleurige maillots maat 62-68, om de outfits toch nog wat vrolijker te maken. Wie heeft er nog wat liggen en wil er wel vanaf?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:15 schreef Sull het volgende:
Een vriendin van mij heeft een dochter (4,5 maand) met ernstige heupdysplasie en die draagt daarvoor een spreidbroekje (camp-spreider). Nou kan ze daar als onderkleding alleen iets straks onder aan wat niet gaat plooien en ook liever niet opstroopt, dus heeft haar dochter voornamelijk maillots aan.Ik heb nog een felroze met Calimero op. Zit mobiel en ik krijg de foto niet geplakt, maar in dit topic zwerft ergens een post met al mijn kleertjes, daar staat ie bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou wil ik haar graag verassen met fleurige maillots maat 62-68, om de outfits toch nog wat vrolijker te maken. Wie heeft er nog wat liggen en wil er wel vanaf?
Dat dekbedovertrek!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:32 schreef Troel het volgende:
Ik heb in de aanbieding een:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met matras (Sultan Vyssa), topmatras en steunlijst. Ow en lattenbodem!
Nieuwprijs ruim boven de 100 euro. Ik zou er graag nog 45 euro voor willen, maar doe rustig een tegenbod via de pm
quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:15 schreef Sull het volgende:
Een vriendin van mij heeft een dochter (4,5 maand) met ernstige heupdysplasie en die draagt daarvoor een spreidbroekje (camp-spreider). Nou kan ze daar als onderkleding alleen iets straks onder aan wat niet gaat plooien en ook liever niet opstroopt, dus heeft haar dochter voornamelijk maillots aan.Ik had nog een ongebruijte liggen. Ik stop hem erbij in je pakketje. Er staat geen maat in, maar volgens mij is het een 62.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou wil ik haar graag verassen met fleurige maillots maat 62-68, om de outfits toch nog wat vrolijker te maken. Wie heeft er nog wat liggen en wil er wel vanaf?
Wanneer kom je langs?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:24 schreef Rixtje het volgende:
Vlindur ik heb 2 zijn wel 92 geloof ik maar misschien passen ze wel?
Ik misschien, wat wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Iemand unteresse in ongedragen mega mindy pak maat 128... Het valt qua lengte kleiner uit eerder 116 maar Arwen vind zichzelf te oud
Ik heb deze 2 nogquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand misschien nog hema stretchrompers in maat 62 voor mijn lange krielkipje?
Ohw je brengt me op ideeenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:44 schreef Asyniur het volgende:
Heeft iemand nog een uv-pak liggen maat 98-104?
Voor jongetje. En/of nog eentje in maat 86?
oops zie het nu pas uhm 10 en verzend ( zal denk ik op ongeveer 5 a 6 euro komen vanuit hierquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:55 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik misschien, wat wil je er voor hebben?
Vlindur, ik heb deze evt nog voor je, maat 86 en fijne zachte spijkerSTOFquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:41 schreef Vlindur het volgende:
Iemand een jongenszomerjas/vest/lekkerwarms in maat 86?
Alles behalve geel en groen is welkom
(En geen roze, of paars enzulks he.)
Ik heb deze 2 paar babypaws maat 5 (via website maat 5 - 15/18 m - 13,5 cm (binnenlengte zooltje 13,3 cm)). Ik durf niet helemaal te zeggen met welke maat dat overeenkomt. De linker zijn niet gedragen omdat ik nieuwe toegestuurd kreeg omdat de ouwe veel te snel kapot waren, toen had J echter inmiddels al zneerste loopschoenen)quote:Op zondag 7 juli 2013 08:31 schreef Asyniur het volgende:
Heeft iemand nog (leren) slofjes liggen vergelijkbaar met maat 20?
Mogen best versleten zijn. Is voor mijn jongste om buiten mee te kruipen/lopen.
Wat wil je er nog voor hebben?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:20 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb deze 2 paar babypaws maat 5 (via website maat 5 - 15/18 m - 13,5 cm (binnenlengte zooltje 13,3 cm)). Ik durf niet helemaal te zeggen met welke maat dat overeenkomt. De linker zijn niet gedragen omdat ik nieuwe toegestuurd kreeg omdat de ouwe veel te snel kapot waren, toen had J echter inmiddels al zneerste loopschoenen)
[ afbeelding ]
die is zo leuk!quote:Op zondag 7 juli 2013 13:20 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Vlindur, ik heb deze evt nog voor je, maat 86 en fijne zachte spijkerSTOF
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb deze 2 paar babypaws maat 5 (via website maat 5 - 15/18 m - 13,5 cm (binnenlengte zooltje 13,3 cm)). Ik durf niet helemaal te zeggen met welke maat dat overeenkomt. De linker zijn niet gedragen omdat ik nieuwe toegestuurd kreeg omdat de ouwe veel te snel kapot waren, toen had J echter inmiddels al zneerste loopschoenen)
[ afbeelding ]
Ik wil voor de linker graag ¤7,50 hebben, want nieuw en voor de rechter ¤5quote:
Als Asy er van af ziet heb ik wel interesse in het linkerpaar babypaws.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:20 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Vlindur, ik heb deze evt nog voor je, maat 86 en fijne zachte spijkerSTOF
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Je inbox is volquote:Op zondag 7 juli 2013 19:44 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Als Asy er van af ziet heb ik wel interesse in het linkerpaar babypaws.
Dan zijn ze bij deze voor jou!quote:Op zondag 7 juli 2013 19:44 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Als Asy er van af ziet heb ik wel interesse in het linkerpaar babypaws.
Welke maat heeft dat teddyvest? En is dat een zomer of najaarsjasje vind je?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb overigens nog een donker spijkerjasje liggen en een teddyblauw vest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |