Ik heb deze 2 nogquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand misschien nog hema stretchrompers in maat 62 voor mijn lange krielkipje?
Ohw je brengt me op ideeenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:44 schreef Asyniur het volgende:
Heeft iemand nog een uv-pak liggen maat 98-104?
Voor jongetje. En/of nog eentje in maat 86?
oops zie het nu pas uhm 10 en verzend ( zal denk ik op ongeveer 5 a 6 euro komen vanuit hierquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:55 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik misschien, wat wil je er voor hebben?
Vlindur, ik heb deze evt nog voor je, maat 86 en fijne zachte spijkerSTOFquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:41 schreef Vlindur het volgende:
Iemand een jongenszomerjas/vest/lekkerwarms in maat 86?
Alles behalve geel en groen is welkom
(En geen roze, of paars enzulks he.)
Ik heb deze 2 paar babypaws maat 5 (via website maat 5 - 15/18 m - 13,5 cm (binnenlengte zooltje 13,3 cm)). Ik durf niet helemaal te zeggen met welke maat dat overeenkomt. De linker zijn niet gedragen omdat ik nieuwe toegestuurd kreeg omdat de ouwe veel te snel kapot waren, toen had J echter inmiddels al zneerste loopschoenen)quote:Op zondag 7 juli 2013 08:31 schreef Asyniur het volgende:
Heeft iemand nog (leren) slofjes liggen vergelijkbaar met maat 20?
Mogen best versleten zijn. Is voor mijn jongste om buiten mee te kruipen/lopen.
Wat wil je er nog voor hebben?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:20 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb deze 2 paar babypaws maat 5 (via website maat 5 - 15/18 m - 13,5 cm (binnenlengte zooltje 13,3 cm)). Ik durf niet helemaal te zeggen met welke maat dat overeenkomt. De linker zijn niet gedragen omdat ik nieuwe toegestuurd kreeg omdat de ouwe veel te snel kapot waren, toen had J echter inmiddels al zneerste loopschoenen)
[ afbeelding ]
die is zo leuk!quote:Op zondag 7 juli 2013 13:20 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Vlindur, ik heb deze evt nog voor je, maat 86 en fijne zachte spijkerSTOF
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb deze 2 paar babypaws maat 5 (via website maat 5 - 15/18 m - 13,5 cm (binnenlengte zooltje 13,3 cm)). Ik durf niet helemaal te zeggen met welke maat dat overeenkomt. De linker zijn niet gedragen omdat ik nieuwe toegestuurd kreeg omdat de ouwe veel te snel kapot waren, toen had J echter inmiddels al zneerste loopschoenen)
[ afbeelding ]
Ik wil voor de linker graag ¤7,50 hebben, want nieuw en voor de rechter ¤5quote:
Als Asy er van af ziet heb ik wel interesse in het linkerpaar babypaws.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:20 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Vlindur, ik heb deze evt nog voor je, maat 86 en fijne zachte spijkerSTOF
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Je inbox is volquote:Op zondag 7 juli 2013 19:44 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Als Asy er van af ziet heb ik wel interesse in het linkerpaar babypaws.
Dan zijn ze bij deze voor jou!quote:Op zondag 7 juli 2013 19:44 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Als Asy er van af ziet heb ik wel interesse in het linkerpaar babypaws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |