Dat komt omdat er in spangas een leraar met losse handjes wasquote:
I know, I know, maar je wil die kinderen gewoon door elkaar schudden van doe normaalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat komt omdat er in spangas een leraar met losse handjes was
Iedereen is ook lesbisch/homo/bi, omdat spangas.
quote:SWAGGER ! Reageer alsjeblieft xo'
Hoii,
Kunnen jullie me tips geven om meer swag te krijgen?
Ik ben heel verlegen en stil op school
thuis ben ik druk en anders.
kunnen jullie me helpen om meer SWAG te krijgen op school?
Pleaseeee !
xo'
quote:nou je hoeft niet swag te zijn als je er bij wil horen als je dat wil tenminsten als je wel swag wil zijn dan doe je eenpet op of een te grote broek hihihi maar je moet je gewoon lekker in je vel voelen groetjes liv
Als dit geen troll is en kinderen echt zo zijn wil ik niet meer op deze planeet levenquote:Doe gwn alsof de personen op school je broer of zus is bijvoorbeeld. Draag leuke kleding. En doe niet braaf. Je kan heus wel eens een leugentje vertellen, om stoerder te lijken!XD
Het is amusant, soms irritant maar het blijven kinderen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
I know, I know, maar je wil die kinderen gewoon door elkaar schudden van doe normaalEn dan bedenk je je dat het kinderen zijn en dat kinderen dat nou eenmaal doen
Hoewel het tegenwoordig wel een stuk erger en dommer is allemaal, heb ik het idee
Ja, want zodra je een 'klets mee' over seks wil maken wordt dat niet toegelatenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het is amusant, soms irritant maar het blijven kinderen.
Er staan zoveel rare verhalen op, vraag me af of er wel gemodereerd wordt
Mijn broer heeft kanker en ik misschien ook want wij zijn tweelingquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, want zodra je een 'klets mee' over seks wil maken wordt dat niet toegelatenEn berichten die te veel uitleggen over ongesteldheid enzo, als het ze te 'vies' wordt dan wordt het verwijderd
Maar wel pas na een paar dagen ofzo
En bij die vage verhalen denken ze 'oh, nou, zo zijn kinderen, laat maar gaan'iedereen heeft kanker enzo
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gvd daar heb ik ook nog een account gehad
Ja uiteindelijk haddie ook echt kanker hequote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn broer heeft kanker en ik misschien ook want wij zijn tweeling
SOUNDS LEGIT
Drawing game op jippii jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]![]()
Drawing game was baas in die tijden . Lekker kindertjes shockeren door de meest bizarre shit te tekenen
Subtielquote:Ik heb Spijt, dat ik een meisje heb vertrouwd, die me nu vol in steek aan het laten is.
Ze scheld me gwn uit voor Na-Aper.
Mijn hele leven ging kapot (dinsdag was dat)
Ik vertrouw haar nooit meer
Wil je me hele verhaal weten?
Stuur dan bericht.
X H.
Ik snap die kinderen ook niet die 'tot' in plaats van 'dat' gebruikenquote:
Ik snap niet waarom ze 'hulp' willen voor iets waar ze op dat forum totaal niet mee kunnen helpenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap die kinderen ook niet die 'tot' in plaats van 'dat' gebruikenHet is gewoon een totaal ander woord
quote:hoi mijn ouders zijn gescheiden en ik wou vragen of iemand me kan helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!al vast tankssssssssssssssss
Ja of hij bedoelde echt dat hij spijt had, zijn vriend van de trap duwde en toen geen spijt meer hadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap die kinderen ook niet die 'tot' in plaats van 'dat' gebruikenHet is gewoon een totaal ander woord
Jawel want een tip als "probeer geen ruzie te maken met je ouders en leuke dingen te gaan doen" ofzo helpt hen dan al heel veelquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze 'hulp' willen voor iets waar ze op dat forum totaal niet mee kunnen helpen
[..]
iddquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja of hij bedoelde echt dat hij spijt had, zijn vriend van de trap duwde en toen geen spijt meer had
Dat staat vast in de reacties, wachtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel want een tip als "probeer geen ruzie te maken met je ouders en leuke dingen te gaan doen" ofzo helpt hen dan al heel veel
quote:wat vervelend voor je probeer positief te blijven en aan de leuke dingen te denken die je met hun hebt samen gdaan het is even wennen maar het komt weer goed
Ik las het op z'n Rotterdamsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |