quote:Ik heb autisme mar je hebt ook ADHD add epilepsie of iets anders heb jij dat ook of ken jij iemand die dat heeft?
quote:Ja, ik heb een scoliose. Dat is een soort kromming in je rug, hij is bij mij niet heel erg, maar soms is het toch best vervelend. Bijvoorbeeld met Gym.
quote:Ik heb een eetprobleem/stoornis, maar ik ben bezig om beter te worden! xx
Ja hoorquote:Ik heb hetzeLfde als de 1ste en 2 de reactie
quote:HEEII, IK BEN YARI EN HEB EEN BELANGRIJKE VRAAGAT ZOU JE ERVAN VINDEN ALS ÉÉN VAN JE FAMILIELEDENKANKER ZOU HEBBEN?? IK HEB EEN BROER : FINNY EN DIE HEEFT DAT!!IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN! IK WIL HEM NIET VERLIEZEN...YARI
quote:HEEI IEDEREEN!MISSCHIEN HEB IK OOK WEL KANKER DAT KOMT DOORDAT IK EN FINNY TWEELING ZIJN. FINNY HEEFT AL KANKER, MISSCHIEN IK DUS OOK WELIK WIL OOK DAT ALS JE MET KANKER SCHELD, WEET DAT HET HEEL LAF IS OM DAARMEE TE SCHELDEN. MENSEN GAANAAN DIE ZIEKTE DOOD... MISSCHIEN IK DUS OOK WEL EN ME BROER...LATERZZZ YARI
Watquote:DANK JULLIE WEL VOOR DE REACTIES! IK HEB ZELF OOK TE HOREN GEKREGEN DAT IK KANKER HEB. DAT KOMT OMDAT IK TWEELING BEN MET FINNY... IK HOOP DAT IK DE ZIEKTE OVERLEEF. IK WENS JULLIE OOK STERKTE MET DE FAMILIELEDEN!!! YARI...
'Wat moet ik nu doen??!' is de mijne geworden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:48 schreef Groby het volgende:
ik zou stoppen of gewoon doorgaan
DAT wordt mijn nieuwe slogan
Het houdt je echt bezig zie ikquote:tja ik weet het niet ik denk dat hij van plan is zelfmoord te plegen en dat mag absoluut niet gebeuren PS : het onweert bij ons VED hard
quote:Waaarom is alles zo lastig in het leven bijvoorbeeld: je hebt ruzie met je bff en het is dan ook knalende ruzie vindt je elkaar opeens een stuk minder aardig waarom????????
Zelfde user twee dagen later:quote:wat zouden jullie doen als je op jonge leeftijd ineens zwanger blijkt te zijn
(het is mij niet overkomen maar vroeg het me zomaa af)
quote:ik vroeg het omdat op spangas veel problemen behandelt worden maar dit nog niet
ben zelf moeder geworden toen ik 23 was (ben nu 26) weet als geen ander hoe zwaar het kan zijn
quote:ik hep autisme bijna de heele klas haat me
wat moet ik doen tegen de pesterijen
ik kan zo niet meer verder
quote:eey zijn jullie al ontgroent
(getongt)
ikke wel
quote:neej
quote:Alles op z'n tijd toch
quote:hoi ik ben natacha ik ben niet ontgroent maar wil et wel heel graag ik vin er zo veel leuk maar hun mij meestal nie
quote:Ik Ben Ontgroent En Ontmaagd
Heb Met Me Vriendje Gedaan & Die Wou Het Ook Wel MEt Condoom
Achjaa Is Goed Afgelopen Ik Was Ontgroent Toen Ik 10 Was En Ontmaagd Dit Jaar ..
quote:Leuk voor je dat je al verder gaat dan zoenen met je vriendje
quote:ik ook niet..
quote:ik wil wel maar wat is het juiste moment geef tips pleas
quote:ZOENEN LIJKT MIJ EGT SMERIG
quote:doe gwwn romaties en dan moet je hem altijd verleegen kijken en je moet altijd mekub naar school mee neemen
Ik heb dus best nog ff op dat forum rondgehangen en precies deze bevindingen had ik gemaakt, en werd er op een gegeven moment ook gek van dat er gewoon geen logica in die kinders zatquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
'Wat moet ik nu doen??!' is de mijne geworden.
Het valt me wel echt op dat íedereen op dat forum ruzie heeft met iemand, diegene gaan ze vervolgens 'negeren', maar ze zijn ook tegen pesten en buitensluiten
De TS spreekt altijd de waarheid, hoe ongeloofwaardig het ook is.
Iedereen zegt 'help' maar niemand wil zeggen wat er aan de hand is.
Als iemand zegt dat hij/zij kanker heeft komen er pagina's vol reacties in de trant van 'mijn oom oma opa vader neef en kat zijn allemaal doodgegaan aan kanker', altijd fijn zo'n hart onder de riem
Kinderen
quote:Ik kan het niet meer
Hoi, ik kan het echt niet meer
een vriend van me zit aan plekken waar ik niet wil ik kan het niet meer het moet stoppen! Elke dag ga ik bang naar school en bang terug naar huis ik weet echt geen raad meer. Ik heb alles geprobeert maar hij is veel te sterk ik kan hem gewoon niet tegen houden...
quote:HELP IK KAN NIET MEER!!!!
mijn meester wil me op plekken aan raken waar ik dat helemaal niet meer ik heb er met me vriendinen over gepraat hun zeggen dat mijn meester dat ook bij hun wilt doen . wat moet ik en mijn vriendinen doen?
quote:help help help
help bij ons op school zit de juf altijd bij ons in de kleedkamer te wachten en we moeten dan ook nog douche ik vind dat niet fijn en heb al gezegt dat ze niet meer in de kleedkamer moet zitten maar daar luisterde de juf niet naar ook zit ze heel de tijd te kijken hoe je aan het docuche bent dat doe je toch niet als het de eerste klas is van de midelbare school of wel ik vind dit echt heel raar en vervelend wie heeft er tips want dit vind ik niet meer normaal
quote:Lastig gevallen
Ben jij weleens lastig gevallen??? Door ouder, juf, meester...
Ik wel maar ik zeg het niet hier, ik zeg het alleen tegen goede vriendINNEN in een PRIVE bericht,z, mensen die het mogen vragen:
1. Ayshanoa
Kletsje
Muipie
Leannebruin
Ikbeninluv
ElfjeKatootje
ThirMellO
Yok
VeraVera
MelikeCharley
Imkedeboer
Blericia123
Annelotte112
quote:hallo allemaal,
ik heb een probleem en ik durf het aan niemand te vertellen, niet aan mijn vriendinnen of wie dan ook. Maar wel hier.. amoniem, jullie weten alleen mijn naam, dus ik durf het wel.
Ik ben bang dat ik boulimia heb. Het klinkt wat raar want meestal weet je dat niet van jezelf niet, maar ik heb het gevoel dat het echt zo is. Ik heb alle boulimia-aantoningen...
Wat moet ik nu doen?
Xxx Joanne
Godverquote:weet je wat anorexia is? net zoiets, alleen behalve dat je dan veel te veel wil afvallen ga je soms ook nog eens ineens vet veel eten zonder dat je het wil maar je kan er niets tegen doen...
Dat komt omdat er in spangas een leraar met losse handjes wasquote:
I know, I know, maar je wil die kinderen gewoon door elkaar schudden van doe normaalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat komt omdat er in spangas een leraar met losse handjes was
Iedereen is ook lesbisch/homo/bi, omdat spangas.
quote:SWAGGER ! Reageer alsjeblieft xo'
Hoii,
Kunnen jullie me tips geven om meer swag te krijgen?
Ik ben heel verlegen en stil op school
thuis ben ik druk en anders.
kunnen jullie me helpen om meer SWAG te krijgen op school?
Pleaseeee !
xo'
quote:nou je hoeft niet swag te zijn als je er bij wil horen als je dat wil tenminsten als je wel swag wil zijn dan doe je eenpet op of een te grote broek hihihi maar je moet je gewoon lekker in je vel voelen groetjes liv
Als dit geen troll is en kinderen echt zo zijn wil ik niet meer op deze planeet levenquote:Doe gwn alsof de personen op school je broer of zus is bijvoorbeeld. Draag leuke kleding. En doe niet braaf. Je kan heus wel eens een leugentje vertellen, om stoerder te lijken!XD
Het is amusant, soms irritant maar het blijven kinderen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
I know, I know, maar je wil die kinderen gewoon door elkaar schudden van doe normaalEn dan bedenk je je dat het kinderen zijn en dat kinderen dat nou eenmaal doen
Hoewel het tegenwoordig wel een stuk erger en dommer is allemaal, heb ik het idee
Ja, want zodra je een 'klets mee' over seks wil maken wordt dat niet toegelatenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het is amusant, soms irritant maar het blijven kinderen.
Er staan zoveel rare verhalen op, vraag me af of er wel gemodereerd wordt
Mijn broer heeft kanker en ik misschien ook want wij zijn tweelingquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, want zodra je een 'klets mee' over seks wil maken wordt dat niet toegelatenEn berichten die te veel uitleggen over ongesteldheid enzo, als het ze te 'vies' wordt dan wordt het verwijderd
Maar wel pas na een paar dagen ofzo
En bij die vage verhalen denken ze 'oh, nou, zo zijn kinderen, laat maar gaan'iedereen heeft kanker enzo
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gvd daar heb ik ook nog een account gehad
Ja uiteindelijk haddie ook echt kanker hequote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn broer heeft kanker en ik misschien ook want wij zijn tweeling
SOUNDS LEGIT
Drawing game op jippii jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]![]()
Drawing game was baas in die tijden . Lekker kindertjes shockeren door de meest bizarre shit te tekenen
Subtielquote:Ik heb Spijt, dat ik een meisje heb vertrouwd, die me nu vol in steek aan het laten is.
Ze scheld me gwn uit voor Na-Aper.
Mijn hele leven ging kapot (dinsdag was dat)
Ik vertrouw haar nooit meer
Wil je me hele verhaal weten?
Stuur dan bericht.
X H.
Ik snap die kinderen ook niet die 'tot' in plaats van 'dat' gebruikenquote:
Ik snap niet waarom ze 'hulp' willen voor iets waar ze op dat forum totaal niet mee kunnen helpenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap die kinderen ook niet die 'tot' in plaats van 'dat' gebruikenHet is gewoon een totaal ander woord
quote:hoi mijn ouders zijn gescheiden en ik wou vragen of iemand me kan helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!al vast tankssssssssssssssss
Ja of hij bedoelde echt dat hij spijt had, zijn vriend van de trap duwde en toen geen spijt meer hadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap die kinderen ook niet die 'tot' in plaats van 'dat' gebruikenHet is gewoon een totaal ander woord
Jawel want een tip als "probeer geen ruzie te maken met je ouders en leuke dingen te gaan doen" ofzo helpt hen dan al heel veelquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze 'hulp' willen voor iets waar ze op dat forum totaal niet mee kunnen helpen
[..]
iddquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja of hij bedoelde echt dat hij spijt had, zijn vriend van de trap duwde en toen geen spijt meer had
Dat staat vast in de reacties, wachtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel want een tip als "probeer geen ruzie te maken met je ouders en leuke dingen te gaan doen" ofzo helpt hen dan al heel veel
quote:wat vervelend voor je probeer positief te blijven en aan de leuke dingen te denken die je met hun hebt samen gdaan het is even wennen maar het komt weer goed
Ik las het op z'n Rotterdamsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat staat vast in de reacties, wacht
Edit:
[..]
ja iddquote:
Oh stop it, youquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:24 schreef Faux. het volgende:
[..]_!!!
Dat zag ik helemaal voor me.
Commentaar van TS is trouwens [ afbeelding ]
Aldertquote:Op 8 juni wordt Felix Burleson 65 jaar.
Hij speelt al vanaf seizoen 1 de rol van Aldert Kalkhoven in SpangaS.
Dit willen we niet ongezien voorbij laten gaan!
Ik ga met 2 vriendinnen vrijdag 7 juni figureren in SpangaS.
We willen hem graag verrassen met een boek met allemaal lieve berichtjes van fans.
Wij maken een speciaal boek voor hem met jullie berichtjes.
Als jullie hier een berichtje of felicitatie plaatsen, zorgen wij ervoor dat het in het boek komt.
Foto's zijn ook altijd welkom.
Dit boek geven wij op 7 juni aan Felix.
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat het een verrassing blijft!
Alle berichten komen in het boek, met naam.
Je kunt meedoen tot woensdag 5 juni!
gr, Nadine, Marinka en Mandy.
quote:Leuk id!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aldert, heel leuk dat je altijd al in spangas zit en je altijd voor iedereen op het spangalis klaarstaat!!
xjes henrike
quote:Superleuk idee!!
Lieve Aldert,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik vind je superleuk in spangas. Je staat altijd voor iedereen klaar! In het echt lijk je me ook heel aardig!
xLara
'Ik hoop niet dat u weggaat, als zou ik dat wel snappen want u acteert echt heel beroerd'quote:lieve Aldert (Felix)
Gefeliciterd met de verjaardag die nog komen moet!
Alvast geveliciteerd!
over een paar dagen bent u al 65 jaar!
En u speelt al in alle afleveringen!
Ik hoop niet dat u weg gaat.
Al zou ik dat natuurlijk wel snappen!
Nou, De groetjes
quote:hoi
merlin,lindsay en de nog gwn levende joyce hebben ons voorgelogen. ze zijn gwn 19, joyce heeft helemaal geen anorexia gehad, en dus leeft joyce nog gewoon. kort samengevat:
we hadden een 3ling ontekt op de site. gevraagd bij wijzijnbff,ze vertelden dat een zus van hun in een kliniek zat omdat ze anorexia had, en toen was ze doodgegaan.
later kwam ten sprake dat ze merlin,lindsay en joyce heten. daarna bleek dat hun moeder zwanger was van een broertje. Wij hebben onze geheimen met hun gedeeld! snap je niet hoe bedrogen wij ons voelen.
dus eigenlijk bestaan ze gwn uit 4 mensen: david leussink (23) (het broertej zogenaamd) merlin leussink (19) joyce leussink (19) en lindsay leussink (19)
ze hadden deze profielen:
SanneLovesSpangas, MerlinLindsayx , ThirMelLo & nog een paar anderen.
wij voelen ons klot* hun hobby's zijn klootschieten dus ze zijn:
klootenschietzussen
quote:sorry!! sanne heeft er niets mee te maken!
quote:hallo allemaal, ik ben 9 jaar en ik ging naar de wc toe en er zat bloed in mijn onderbroek ik wist niet wat het was dus heb ik een andere onderbroek aangetrokken en voor de zekerheid drie dubbelgevouwen wcpapiertjes in mijn onderbroek gedaan. MAAR IK WIST NIET HOE DAT BLOED ER KWAM BEN IK ZIEK??? HELP ME ALSJEBLIEFT VERTEL WAT HET IS
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:54 schreef klaas_th het volgende:
Kijk ik ben ook 15, maar gedraag me zoals dat hoort, kunnen veel kinderen hier van leren.
Pingwingquote:het gaat zo ik stel een vraag en dan kun je kiezen uit a b of c de vraag gaat over dieren de gene wie het als eerst goed heef wint een prijs een strip of een verhaal over jou of samen chatten de vraag is welk dier is wit en woont in een koud land is het a pingwing is het b een ijsbeer of is het c walvis
toen ik zat te trollen was het idd een hele hype dat Thirza van ThirMelLo ofzo anorexia had en toen daaraan is doodgegaan en iedereen steun betuigen en helpen een naam verzinnen voor dat nieuwe broertjequote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
toen ik zat te trollen was het idd een hele hype dat Thirza van ThirMelLo ofzo anorexia had en toen daaraan is doodgegaan en iedereen steun betuigen en helpen een naam verzinnen voor dat nieuwe broertje![]()
Dat ze er nu pas achter zijn dat dat bullshit is![]()
En dan was je gelijk respectloos als je dat eerst zei
Hahahahaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:03 schreef Ceviche het volgende:
merlin leussink (19) joyce leussink (19) en lindsay leussink (19)
Nu ben ik wel benieuwd of hier ook nog sprake was van identiteitsfraude of dat die meiden gewoon heel dom zijn geweestquote:
Wellicht zijn het helemaal die meisjes niet maar iemand die die meisjes kende en hun namen heeft gebruikt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd of hier ook nog sprake was van identiteitsfraude of dat die meiden gewoon heel dom zijn geweest
Het houd ze daar wel bezigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wellicht zijn het helemaal die meisjes niet maar iemand die die meisjes kende en hun namen heeft gebruikt.
Eerst noemden 'ze' zichzelf Thirza, Melanie en Louise ofzoiets, en later was er dan zo'n 'klets mee' gemaakt dat ze eigenlijk anders heetten en het ze speet dat ze hebben gelogen maar omdat internet enzo en ze moesten voorzichtig zijn op internet van hun vader blablabla
Maar zou me iig niks verbazen als die klootschietende drieling geen kut met dat hele spangasforum te maken heeft
Haha, ja precies dat bedoelde ik ook met identiteitsfraude hahaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wellicht zijn het helemaal die meisjes niet maar iemand die die meisjes kende en hun namen heeft gebruikt.
Eerst noemden 'ze' zichzelf Thirza, Melanie en Louise ofzoiets, en later was er dan zo'n 'klets mee' gemaakt dat ze eigenlijk anders heetten en het ze speet dat ze hebben gelogen maar omdat internet enzo en ze moesten voorzichtig zijn op internet van hun vader blablabla
Maar zou me iig niks verbazen als die klootschietende drieling geen kut met dat hele spangasforum te maken heeft
Ben je 12 of zo?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:57 schreef Princess. het volgende:
[..]
hahaha echt vraagt hij zovan ja wat.is je adres enzo hhah
Whutquote:heei allemaal ik had eerst een super BFF maar ik vroeg wat aan haar of ze die dingen deed van BV als er meisjes komen dat ze dan haar mobiel pakte en net als of ging smsen ofzoo dat vroeg k aan haar en toen zei ze zeg de namen of mail niet meer dat vond ik zo gemeen
PS lieve spangas vrienden wat moet ik doen
Ja hoor je zusjequote:Hoe moet het als je door je vrienden in de steek gelaten woord omdat je één keer een ongelukje gehad hebt? Natte broek) (niet ik hoor, mijn zusje van 8)
quote:wie is jonger dan 9 jaar en wil met mij vrienden worden?
en het liefst wil ik dat het een meisje is.
alvast bedankt
quote:ik ben 10, maar ik ben al vrienden met jou en ik ben ook jouw zus
quote:bedankt
quote:Wat vinden jullie er van dat Raaf weggelopen is. Ik vind wel dat zijn Moeder heeeeeeeeeeeeeel erg streng is.
Tja da's ook weer zo.quote:ik snap het wel van de moeder ik zou ook boos worden als mijn kind vuurwerk verkoopt aan leerlingen en het in een school container gooit
meid, tis watquote:Op maandag 1 juli 2013 08:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Is ook zo maar 'die heb ik niet gekend'
quote:ik ben 10 speel nog met poppen en barbies
als ik bij een vriendin ben en zie het ouden
speelgoedzo als poppen barbies en noem maar op
dan ga ik er gelijk mee spelen wat moet ik doen!!!!!!!!!
helppppp
Whutquote:probeer ze weg te gooien en met plemobiel te spelen veel leuker of ga je vingeren
quote:ik heb kinderbijslag maar ik wil er een mobiel van kopen maar mijn ouders zeggen nee.ik wil er zelf over bepalen wat ik er van koop. hoe kan ik er voor zorgen hellp meee!
meh, jammer dat die niet reageertquote:Op maandag 1 juli 2013 12:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Is niet zo spannend helaas http://kidsforum.nl/nieuw/SMF/index.php?topic=1339.0
quote:mijn favoriete films zijn al iedergaval dat is super goed vind zijn.
Harry potter
spangas op severailvel
alle anubis filmen.
kronkels of narnija.
the simsons the moevie
Eindbaasquote:Keesjan en erik maakt niet uit of het een jonge of een meisje wordt gewoon keesjan en erik
quote:ik wil graag een hele leuke feest geven
maar ik weet nog niet hoe en wat
mischien hebben jullie nog leuke ideeen?
groetjes van Ella
quote:geef een feest thuis nodig iedereen van je vrienden uit tip van spangasisleukfan xxx
Samenvatting:quote:dank je voor de tip.
Een vriend waar je op kunt kreunen, wtfquote:ik zal er ook weer eens 1 neerzetten: Geld maakt niet gelukkig. Vriendschap en liefde wel. Zonder dat zit je een beetje in de knel. Je hebt vrienden nodig waar je op kunt kreunen en steunen. Vrienden, die je ook in moeilijke tijden steunen.
Je kunt zeggen wat je wilt maar het rijmt welquote:Jij bent mijn liefste
die ik altijd kiezde
jij bent aardig en lief
jij bent echt mijn hartedief
quote:when I look at your eyes
I see a blue sky with thousend hearts
a ocean with pink waves
when I touch you
I fiel a shok of love
and I dream about more...
I like you..... do you like me?
| Forum Opties | |