Nou stereo, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met strict? Het enige stricte eraan is dat je gedisciplineerd een kcal deficit creëert, net zoals je met 'normaal eten' zou doen.
Of je eetwindow 8 uur, 6 uur, 7 uur en 26 minuten en 2 secondes is, maakt netto geen barst uit voor je verbranding.
Met strict bedoel ik alles bijhouden in myfitnesspal en geen troep gegeten en een kcal deficit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met strict? Het enige stricte eraan is dat je gedisciplineerd een kcal deficit creëert, net zoals je met 'normaal eten' zou doen.
Of je eetwindow 8 uur, 6 uur, 7 uur en 26 minuten en 2 secondes is, maakt netto geen barst uit voor je verbranding.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nou stereo, daar ben ik het niet mee eens.
http://ergogenics.org/eiw(...)ltijden-per-dag.html
Allemaal dus het oventje hooghouden jongens!!!!
Kan heel dat dieettopic niet met Healthholidays naar Turkije???quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nou stereo, daar ben ik het niet mee eens.
http://ergogenics.org/eiw(...)ltijden-per-dag.html
Allemaal dus het oventje hooghouden jongens!!!!
Dan weeg je niet vaak genoeg en houd je dus geen rekening met waterretentie en glycogeenschommelingenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:20 schreef IrCute het volgende:
[..]
Met strict bedoel ik alles bijhouden in myfitnesspal en geen troep gegeten en een kcal deficit.
neger pls, 2x p/ week op de weegschaal gestaan op dezelfde tijd, opzich was het gewicht niet de reden dat ik gestopt was, maar het 4 uur slapen per nacht brak me.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dan weeg je niet vaak genoeg en houd je dus geen rekening met waterretentie en glycogeenschommelingen
Boxsquats 4x140 (dus nee niet atg)quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:33 schreef Mithras82 het volgende:
Sowieso al die boys die zeggen 140 te squatten. En vervolgens 85kg bij 1.90 zijn. Dan weet je dat het niet atg is
kon zeker niet slapen met volle pens?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:25 schreef IrCute het volgende:
[..]
neger pls, 2x p/ week op de weegschaal gestaan op dezelfde tijd, opzich was het gewicht niet de reden dat ik gestopt was, maar het 4 uur slapen per nacht brak me.
Ik at niet na 8uur en ging pas rond 12u slapen. Ik kwam trouwens dit tegen op BB.com toen ik zocht op IF + insommnia : http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=151737633&page=1quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:27 schreef Hiatus het volgende:
[..]
kon zeker niet slapen met volle pens?
quote:Insomnia, particularly among women, due to activation of the hypocretin neurons that incite wakefulness.
Hormonal havoc for women takes many forms, including adult acne, metabolic disturbance, obsession over body image, and menstrual irregularities.
quote:
Nee niet, anders was je meer vet afgevallen. Een calculator zegt niks definitiefs over jouw persoonlijke situatie. Of je hebt je verbruik te hoog ingeschat of je hebt je voedselinname te laag ingeschat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
ja, wel dus. tussen de 1500-1700 kcals. 3x pw fullbody 1x pw 30min hiit. 1.71 lang.
Misschien ben je dan wel een thermodynamisch wonder.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:25 schreef IrCute het volgende:
[..]
neger pls, 2x p/ week op de weegschaal gestaan op dezelfde tijd, opzich was het gewicht niet de reden dat ik gestopt was, maar het 4 uur slapen per nacht brak me.
Ik weeg/meet alles dat ik eet. Ik denk niet dat ik lager dan 1500 kcals moet gaan om te kunnen afvallenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee niet, anders was je meer vet afgevallen. Een calculator zegt niks definitiefs over jouw persoonlijke situatie. Of je hebt je verbruik te hoog ingeschat of je hebt je voedselinname te laag ingeschat.
Je lichaam liegt niet en kan geen energie uit thin air creëeren.
Zonder genoeg meetpunten en een trendlijn door die meetpunten kun je daar weinig over zeggen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik weeg/meet alles dat ik eet. Ik denk niet dat ik lager dan 1500 kcals moet gaan om te kunnen afvallenOverigens ben ik nu al 1.5 week niet meer aan de IF en eet ik eigenlijk bijna hetzelfde en er is nu 0.7 kilo vanaf en ik slaap weer normaal.
Ik woog mijzelf 2x per week, de laatste 3 keer dat ik op de weegschaal stond was het 65.3, 65.6 en 65.4, begin gewicht was precies 65 en zat daar al een tijdje op. Nu weet ik dat 3 weken niet geweldig lang is, maar ik hield het door het niet slapen niet meer vol.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonder genoeg meetpunten en een trendlijn door die meetpunten kun je daar weinig over zeggen.
Heb via DM ook een regular uit dit topic wat geholpen: als je zijn hoogste en laagste punt nam zat er zo'n 3 kg tussen, maar de trend was toch echt dichterbij 2 kg.
Sorry, maar statistisch gezien zegt dit heel weinig en met weinig zekerheid. Je hebt een grotere sample size nodig om er betrouwbare uitspraken over te kunnen doen. Als je gemiddeld zo'n 0.5 kilo af wil vallen aan vet per week, en je water/glycogeenschommelingen kunnen tot 1.5-2 kilo per dag (!) geraken, dan kun je met drie meetpunten niks.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik woog mijzelf 2x per week, de laatste 3 keer dat ik op de weegschaal stond was het 65.3, 65.6 en 65.4, begin gewicht was precies 65 en zat daar al een tijdje op.
Prima, probeer wat andersquote:Nu weet ik dat 3 weken niet geweldig lang is, maar ik hield het door het niet slapen niet meer vol.
Tegeltje-waardig weerquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
Prima, probeer wat andersIF is maar een tool, als de hamer niet werkt, pak een zaag
De auteurs verklaren het door de verhoogde thermogenese, dat zou zomaar kunnen. We weten dat een eiwitbolus spiersynthese ook zonder training stimuleert (een soort van storage phenomenon ipv remodellering bij training), dus misschien dat 6x zo'n prikkel beter helpt in een deficit. Geen idee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Tegeltje-waardig weer[ afbeelding ]
Ik kijk uit naar je weerlegging van de link die ik zojuist stuurde. Een autoreferentie/metafoor zou daarbij het feest helemaal compleet maken.
Alvast bedankt.
Awesome_,
Een trouwe fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |