Je Rabbi gaat kapot?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:19 schreef waht het volgende:
Onze labiele junk heeft niet lang meer vrees ik.
Mwah, ik vind het vreemd dat je VS meteen opknoopt als hij iets zegt over zandnegers en tegelijkertijd weinig respectvol met het begrip homoseksualiteit omgaat. Je begint zelfs hetero's scheldnamen voor homo's aan te smeren. Maar je moet het zelf weten, ik slaap er niet minder omquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Vs rekent personen af op hun afkomst, ik op hun karakter en individuele acties. Slight difference![]()
Faggot.
Ik heb niks tegen homo's, alleen tegen zelfbenoemde hetero's die nichterig gedrag vertonen, zoals jij. Kom dan gewoon uit die kast.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het vreemd dat je VS meteen opknoopt als hij iets zegt over zandnegers en tegelijkertijd weinig respectvol met het begrip homoseksualiteit omgaat. Je begint zelfs hetero's scheldnamen voor homo's aan te smeren. Maar je moet het zelf weten, ik slaap er niet minder om.
Ik denk dat je op een organisatie van een kleine 28k medewerkers je zijn invloed lichtelijk overschatquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Zolang ........... daar werkt zal het alleen maar slechter gaan met die bank.
Mijnheer doet net of ie een topman is. Met zijn miljoenen die hij voor zijn baas verdientquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat je op een organisatie van een kleine 28k medewerkers je zijn invloed lichtelijk overschat.
Zelfbenoemde hetero's. Zozo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's, alleen tegen zelfbenoemde hetero's die nichterig gedrag vertonen, zoals jij. Kom dan gewoon uit die kast.
Als hij een topman was, verdiende hij zelf miljoenen i.p.v. voor een baas.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijnheer doet net of ie een topman is. Met zijn miljoenen die hij voor zijn baas verdient![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Het lijkt hier wel lente met al die hormoontjes.
6/10.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:28 schreef Boze_Appel het volgende:
En banken, pffff. Ik heb maar 1 bank nodig:
[ afbeelding ]
Zeg dat even tegen hem. Misschien komt ie dan weer met beide voeten op de grond.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als hij een topman was, verdiende hij zelf miljoenen i.p.v. voor een baas.
De foto doet de bank niet echt recht. Het is echt een geniale bank. Ik heb uhm in het blauw.quote:
Misschien moeten anderen gewoon van die kast afkomen als hij ze erop jaagtquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen hem. Misschien komt ie dan weer met beide voeten op de grond.
Ziet eruit als een ideale bank om royaal in slaap te vallen na een machtige avondmaaltijd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De foto doet de bank niet echt recht. Het is echt een geniale bank. Ik heb uhm in het blauw.
Het is inderdaad geen bank om je actief wakker te houden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:32 schreef waht het volgende:
[..]
Ziet eruit als een ideale bank om royaal in slaap te vallen na een machtige avondmaaltijd.
Neeuh, ik heb hem irl gezien dus met het op de kast jagen kan ie wel vergeten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien moeten anderen gewoon van die kast afkomen als hij ze erop jaagt.
Het ziet er wel comfy uit, maar ik denk dat ik me iets te snel zou irriteren aan het uitgezakte uiterlijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De foto doet de bank niet echt recht. Het is echt een geniale bank. Ik heb uhm in het blauw.
Apenrotsje? Oh je bent het schoolplein nog niet ontgroeidquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfbenoemde hetero's. Zozo.
Bedreig ik je kleine apenrotsje omdat ik meer en knappere vrouwen krijgen kan?
Verlaat het schoolplein, we zijn naarstig naar je (input) op zoek:quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Apenrotsje? Oh je bent het schoolplein nog niet ontgroeid
En je moet geen beweringen doen die je niet kunt staven.
Maar nee, ik reageer alleen op je uitspraken hier.
GS is een onzekere mannelijke hoer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfbenoemde hetero's. Zozo.
Bedreig ik je kleine apenrotsje omdat ik meer en knappere vrouwen krijgen kan?
Vraag even of ze dat topic naar ONZ schoppen, mijn god, wat een bagger.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verlaat het schoolplein, we zijn naarstig naar je (input) op zoek:
NWS / Zo werken onze europarlementariërs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |