Jup, precies hetzelfde so farquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef MaJo het volgende:
Is het een beetje dezelfde set als op BKS?
* MaJo tuned net in
maak daar lowlands 2006 van, dat was nog ergerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Vatta het volgende:
Als je deze podiumhouding toch eens vergelijkt met het gezapige Lowlands 2009 optreden. Lijkt een compleet andere band.
Jup, tot nu toe allesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef MaJo het volgende:
Is het een beetje dezelfde set als op BKS?
* MaJo tuned net in
Mwah, Lowlands 2006 zou ik niet als "gezapig" omschrijven. Oké, Turner was toen lang niet de frontman die hij nu is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
maak daar lowlands 2006 van, dat was nog ergermaar wel vet
dat viel ook wel te verwachtenquote:
Sowieso die twee ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat viel ook wel te verwachtengrote kans dus ook op A Certain Romance en Mardy Bum?
100%. plus vast wat andere verrassingenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat viel ook wel te verwachtengrote kans dus ook op A Certain Romance en Mardy Bum?
Ja dat mag je zeggen Mart.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:29 schreef Arn0 het volgende:
Eerste minpuntje in de set. Mag ik dat zeggen?
gezapig misschien niet maar wel een stel zoutzakkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:28 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mwah, Lowlands 2006 zou ik niet als "gezapig" omschrijven. Oké, Turner was toen lang niet de frontman die hij nu is.
Live doet die plaat het wel goed hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:29 schreef Arn0 het volgende:
Eerste minpuntje in de set. Mag ik dat zeggen?
True, maar vind het toch meer bij de SIAS era horen. Bij dit epische optreden hoort het niet vind ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:30 schreef febster het volgende:
[..]
Live doet die plaat het wel goed hoor.
oeh ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:29 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
100%. plus vast wat andere verrassingen
Kom je goed wegquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:32 schreef Arn0 het volgende:
Als She's Thunderstorms gespeeld wordt, gooi ik met mijn afstandsbediening naar de TV.
Hé, Alex luistert naar jou. Fake Tales nu.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:32 schreef MaJo het volgende:
Ik blijf de laatste twee platen live maar saai vindendoe mij maar de kneiters van de eerste twee
gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:32 schreef Arn0 het volgende:
Als She's Thunderstorms gespeeld wordt, gooi ik met mijn afstandsbediening naar de TV.
01.30 minstensquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:33 schreef MaJo het volgende:
Tot hoe laat duurt het? Wil eigenlijk slapen
1:30-1:45 gok ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:33 schreef MaJo het volgende:
Half twee ofzo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:33 schreef MaJo het volgende:
uiteraard, ik heb een lijntje met Alexquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hé, Alex luistert naar jou. Fake Tales nu.
die deden ze toch welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:33 schreef febster het volgende:
Fake! Jammer dat ze die niet op BKS gespeeld hebben.
Nope, wij hadden Thunderstorms op die plek voor Brick By Brickquote:
je hebt gelijk, ben in de war met Dancing Shoesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nope, wij hadden Thunderstorms op die plek voor Brick By Brick
Ja, dat vind ik de ultieme festivalsong van SIAS. Wel op de Amerikaanse tour, niet op de festivals hier.. Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:37 schreef Jacobuspower het volgende:
Wel erg voorspelbaar...
En zonde, hier hadden ze zó veel beter Hellcat kunnen spelen
Daar gaat je tv, Arnoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:32 schreef Arn0 het volgende:
Inderdaad, soms snap ik vrij weinig van hun keuzes. Maar er is nog genoeg tijdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:37 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik de ultieme festivalsong van SIAS. Wel op de Amerikaanse tour, niet op de festivals hier.. Onbegrijpelijk.
vind m nu ook wel te doen eigenlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:38 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik vond dit nummer de eerste paar maanden echt niet om aan te horen, maar nu vind ik hem best wel tof
Is nog maar 7 jaar zoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:39 schreef MaJo het volgende:
Ik moet nog steeds wennen aan de 'nieuwe' bassist, het klopt nooit helemaal in het plaatje voor mijn gevoel
Wel mooi eigenlijk, gewoon fuck you tegen style zeggen en zijn eigen ding doenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:39 schreef MaJo het volgende:
Ik moet nog steeds wennen aan de 'nieuwe' bassist, het klopt nooit helemaal in het plaatje voor mijn gevoel
ik weet hetquote:
Ik snap niets van deze post.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:40 schreef tim. het volgende:
Voor "Thunderstorms" heb ik altijd wel een zwak gehad, bevalt me nu ook wel aan rustmoment. "Fake Tales" was "leuk" maar niet meer dan dat omdat ik het niet meer serieus kan nemen, al helpt 0114 daarin wel wat.
Ik moest zo lachen om een statusupdate van Chris McClure die iets postte over Andy, waarop een of andere rebel reageerde:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wel mooi eigenlijk, gewoon fuck you tegen style zeggen en zijn eigen ding doen
Op het veld. Hopelijk aankijkend tegen een grote vlagquote:
aisumasen jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aisumasen? Ongeveer in zijn tent aan het kruipen of zo?
Ik wil mijn aandacht bij de tv houden, maar geef je dit: 0114 is blijkbaar het netnummer van Sheffield, Matt heeft dat op zijn drumstel getaped.quote:
Tha Knows hebben we ook al gehad dus het gaat snel. Nu nog een goede 'fucking' er tussen door, een LADIESSSS en we zijn bijna compleetquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:43 schreef Arn0 het volgende:
Zo, het kammetje kunnen we ook weer van de bingo afstrepen.
Dat laatste heeft wel watquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:43 schreef Tchock het volgende:
Ik weet trouwens niet wat irritanter is; het Nederlandse uit de maat klappen of het Britse uit de maat jodelen.
Vergeet de gitaarpeddel nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:45 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Tha Knows hebben we ook al gehad dus het gaat snel. Nu nog een goede 'fucking' er tussen door, een LADIESSSS en we zijn bijna compleet
En een overdreven adoratie-aankondiging voor The Kane.quote:
1. Rock Werchter 2011quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:45 schreef MaJo het volgende:
Hoe vaak en waar hebben jullie de band eigenlijk gezien? Ik zal zo eens een lijstje maken, moet elke keer vet nadenken
Paradiso 2011quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:45 schreef MaJo het volgende:
Hoe vaak en waar hebben jullie de band eigenlijk gezien? Ik zal zo eens een lijstje maken, moet elke keer vet nadenken
Ja, moet hij mee oppassen. Laatste paar keer dat er mensen zo creepy lachten op de BBC, is het niet goed afgelopen.quote:
Haha, nog een 'topless models' er bij en het gaat helemaal misquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, moet hij mee oppassen. Laatste paar keer dat er mensen zo creepy lachten op de BBC, is het niet goed afgelopen.
Lowlands 2006quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:45 schreef MaJo het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:45 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Tha Knows hebben we ook al gehad dus het gaat snel. Nu nog een goede 'fucking' er tussen door, een LADIESSSS en we zijn bijna compleet
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:45 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |