Wel een held. Paar maanden geleden in obscure kutbands spelend voor 20 man, en nu headliner op Glastonburyquote:
Ik miste hem ook inderdaadquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:20 schreef Arn0 het volgende:
Ja godver BBC, wel Alex tonen bij de Macarena lijn
Welkomquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:21 schreef SpillingDrinks het volgende:
Zal ik mij dan nu maar uit de donkere krochten van het anomiem meelezen verheffen?
Dat veld gaat zo hard, wow! Die jongens hebben nu al zo hard gewonnen!
Ps. nieuwe fokker enzo, kans bestaat dat ik keihard ga falen in alles.
Falen met wat? Gewoon meedoenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:21 schreef SpillingDrinks het volgende:
Zal ik mij dan nu maar uit de donkere krochten van het anomiem meelezen verheffen?
Dat veld gaat zo hard, wow! Die jongens hebben nu al zo hard gewonnen!
Ps. nieuwe fokker enzo, kans bestaat dat ik keihard ga falen in alles.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:23 schreef Arn0 het volgende:
Hahaha Jamie beweegt in een song meer dan hij de afgelopen tien jaar deed.
Ja, zijn wel steeds dezelfde praatjes. Ook al met dat We're from High .. Sheffield stukjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:22 schreef Jacobuspower het volgende:
En op BKS speelden ze ook all night long hoor
Nadat Alex over "Glastonbury specials" begon, reken ik nu echt op iets speciaals.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Jacobuspower het volgende:
Tot nu toe nog weinig veranderingen in de setlist
Hoop het niet. Verwacht ook wel iets speciaals nu.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nadat Alex over "Glastonbury specials" begon, reken ik nu echt op iets speciaals.
.. Of zou hij het over Mardy Bum en ACR hebben?
Ik verwacht inderdaad ook nog wel wat goede verrassingenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nadat Alex over "Glastonbury specials" begon, reken ik nu echt op iets speciaals.
.. Of zou hij het over Mardy Bum en ACR hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |