Best triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:17 schreef minthy het volgende:
@SC; nee, sowieso weinig last in dit topic gelukkig! Elders wel
Stop er maar meequote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb mijzelf niet meer in de hand.
Ik dacht dat je MGMT bedoelde. Ik ben nog nooit zo snel klaar geweest op het toiletquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je MGMT bedoelde. Ik ben nog nooit zo snel klaar geweest op het toilet![]()
Ja maar da's ook een drama elders (ik heb m 'n vermoedens)..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:17 schreef minthy het volgende:
@SC; nee, sowieso weinig last in dit topic gelukkig! Elders wel
In dat dating topic moet je geen naam aanklikken nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar da's ook een drama elders (ik heb m 'n vermoedens)..
zelfs ik krijg onzedelijke DM's
Die topics heb ik uit m'n MyAT gesloopt na een privé-akkefietje, lekker rustig nuquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar da's ook een drama elders (ik heb m 'n vermoedens)..
zelfs ik krijg onzedelijke DM's
Aha, dus dat is de geheime formule om vrouwen snel klaar te laten komen! Gewoon zeggen dat Kids op de radio is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je MGMT bedoelde. Ik ben nog nooit zo snel klaar geweest op het toilet![]()
Uitproberen!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Aha, dus dat is de geheime formule om vrouwen snel klaar te laten komen! Gewoon zeggen dat Kids op de radio is.
Ik kan het mij ook niet echt herinneren dat ze zich zo uitspreken op de radio over een megahit. Blijf het dan heel bijzonder vinden dat Mutsaerts op twitter zei dat er maar eentje was die niet voor stemde om dit als Megahit te kiezen..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:36 schreef alors het volgende:
Er is echt maar één dj die het wel waardeertIk hoor ze echt allemaal hardop klagen, zo erg is het nog nooit geweest.
Neen, ik ben maar op de grond blijven liggen na de vorige keer. Dat scheelt een bloederige stuitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Minthy! Kids is op de radio!
Glijd je al van je stoel?
Mijn god, ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, ik ben maar op de grond blijven liggen na de vorige keer. Dat scheelt een bloederige stuit
Ik heb echt zin in Stenders vrijdag hieromquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:36 schreef alors het volgende:
Er is echt maar één dj die het wel waardeertIk hoor ze echt allemaal hardop klagen, zo erg is het nog nooit geweest.
Mee eens. Nog rukker vond ik dat je van veel bedrijven niets terug hoortquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
Bluh, sollicitatiebrieven schrijven blijft ruk
Tsja, op een oude fiets moet je het lerenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:48 schreef Lamabal het volgende:
Waarom kijk ik naar een man die een fiets aanrand
Dat ook. Maar ook dat je na anderhalf jaar solliciteren nog steeds enthousiast moet overkomen terwijl ik alleen maar wil schrijven: 'hoi, ik wil bij jullie werken want ik heb geld nodig.'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Mee eens. Nog rukker vond ik dat je van veel bedrijven niets terug hoort
Ben jij niet een beetje te vroeg?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tsja, op een oude fiets moet je het leren
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef ChatGirl het volgende:
Wat is dit nu weer voor bombastische plaat van Muse?
Knop.
quote:
Het gekke is dat juist dat soort minder formele brieven mij banen hebben opgeleverd! Ik heb zelf regelmatig in sollicitatiecommissies gezeten om mensen aan te nemen, die brieven springen er veel meer uit dan de standaardbrieven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ook dat je na anderhalf jaar solliciteren nog steeds enthousiast moet overkomen terwijl ik alleen maar wil schrijven: 'hoi, ik wil bij jullie werken want ik heb geld nodig.'
Erg afhankelijk van de sector en functie lijkt mijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Het gekke is dat juist dat soort minder formele brieven mij banen hebben opgeleverd! Ik heb zelf regelmatig in sollicitatiecommissies gezeten om mensen aan te nemen, die brieven springen er veel meer uit dan de standaardbrieven.
Ik heb ooit een student gehad die voor mij werkte bij m'n vorige bedrijf, had'ie op z'n CV een foto met een biertje eropquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Het gekke is dat juist dat soort minder formele brieven mij banen hebben opgeleverd! Ik heb zelf regelmatig in sollicitatiecommissies gezeten om mensen aan te nemen, die brieven springen er veel meer uit dan de standaardbrieven.
Dat zou best kunnen, hier betrof het oa coördinerende functies.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Erg afhankelijk van de sector en functie lijkt mij
Ik heb gelukkig niet zo'n heel formele brief meer. Maar dat geleur elke keer met elke keer hetzelfde resultaat word ik ook wel beu.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Een foto zie je ook steeds vaker, net als wat humor. Als je 40 brieven hebt gelezen dan springen dat soort gekkigheden er wel uitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ooit een student gehad die voor mij werkte bij m'n vorige bedrijf, had'ie op z'n CV een foto met een biertje erop
Hij bleef hangen bij mij en het was een aardige gozer die goed, secuur werk afleverde, dus tsja, dan heeft het toch voordeel dat je blijft hangen met zo'n aparte CV
Je wordt het strontzat, ik ken het helaas. Op een gegeven moment ben ik voor 20u per week kamers gaan schoonmaken in een bejaardenhuis. Verdomd weinig geld en je wordt afgedaan als voetveeg, tevens een scheiding in die periode, was geen pretjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet zo'n heel formele brief meer. Maar dat geleur elke keer met elke keer hetzelfde resultaat word ik ook wel beu.
Iets van dat hij op vakantie was en dat hij de MH een vreemde keuze vindtquote:
Exactlyquote:
Wat een baasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets van dat hij op vakantie was en dat hij de MH een vreemde keuze vindt
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef henkde_j het volgende:
Whehe Paul had direct op moeten hangen![]()
AAAAAAAAaaaaaaaalpha bravo charlie
![]()
Wat gemeenquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:23 schreef minthy het volgende:
Iemand waarvan ik hoop dat ze de kaarten wint
*aluhoedje opzet*quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomd, ik heb nog een zwart shirt aan ookDie Juanes ziet ook alles
Boomschorsgroen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Bah zwartIk draag nog niet eens zwart op een begrafenis.
Boomschors is eerder bruin, grijs of wit. Volgens mij moet jij eens buiten komen.quote:
Zwart en wit staat mij übergoedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Bah zwartIk draag nog niet eens zwart op een begrafenis.
De broek mag ik hopenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zwart en wit staat mij übergoed
Cowboylaarzen, blauwe (boot-cut) spijkerbroek, zwart t-shirt, net iets te strak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn broeken zijn altijd te strak![]()
hi-hi-hilarisch
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
Er is niks mis met de Hank Moody look muisHank moody is een baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn broeken zijn altijd te strak![]()
hi-hi-hilarisch
Er is niks mis met de Hank Moody look muisMannen met een piepstemmetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn broeken zijn altijd te strak![]()
hi-hi-hilarisch
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Er is niks mis met de Hank Moody look muisHij mag er best wezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn broeken zijn altijd te strak![]()
hi-hi-hilarisch
![]()
Maar spijkerbroek, shirt en cowboylaarzen dan zie je er duizend keer beter uit dan de gemiddelde Wageninger.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
say what?quote:
Wat dragen die danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij mag er best wezen![]()
Maar spijkerbroek, shirt en cowboylaarzen dan zie je er duizend keer beter uit dan de gemiddelde Wageninger.
Als je pech hebt afritsbroek en teva's/bergschoenen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat dragen die dan?
Overigens heb ik vandaag m'n all-stars aan
Maar ik zie er vandaag letterlijk zo uit als Hank Moody op die foto, alleen heeft mijn shirt een V-hals en ik natuurlijk een lekkere foute Haagse (zilveren) schakelketting
Serieusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mijn studie? Als je pech hebt afritsbroek en teva's/bergschoenen.
Ik ben de laatste paar uur alleen maar buiten geweest. Weet niet wat jij de laatste uren gedaan hebt? FOK!ken zeker?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boomschors is eerder bruin, grijs of wit. Volgens mij moet jij eens buiten komen.
Het kan groen lijken door de algen of mos.
Heb je weer bier zitten zuipenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste paar uur alleen maar buiten geweest. Weet niet wat jij de laatste uren gedaan hebt? FOK!ken zeker?
Supermarkt en naar mijn laptop staren. Ik ben een nep-boomknuffelaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste paar uur alleen maar buiten geweest. Weet niet wat jij de laatste uren gedaan hebt? FOK!ken zeker?
Volgens mij moet jij eens buiten komen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Supermarkt en naar mijn laptop staren. Ik ben een nep-boomknuffelaar.
Daar hoef je toch niet voor naar buiten?quote:
Whehe een keer een feestje bij de vriendin van een vriend gehad in Wageningen. Wat een geitenwollensokken party was dat. De dode wurgslang in de vriezer was daarentegen wel geniaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je pech hebt afritsbroek en teva's/bergschoenen.
iehl! buiten, dat is eng.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij eens buiten komen.
Ben je gepikeerd Pino?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat moet op Droevendaal geweest zijn!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe een keer een feestje bij de vriendin van een vriend gehad in Wageningen. Wat een geitenwollensokken party was dat. De dode wurgslang in de vriezer was daarentegen wel geniaal
Buiten komen vind ik nooit echt zo super. De kinderen van de buren schreeuwen zoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pientje zit al 2 dagen verkeerd om in z'n pak. Aangezien hij er gister met het verkeerde been is ingestaptquote:
Geen idee. De vriezer lag vol met pizzas en dode dierenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat moet op Droevendaal geweest zijn!
Owh dan was het niet op Droef, daar zijn geen pizza's toegestaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geen idee. De vriezer lag vol met pizzas en dode dieren
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:49 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Heb je sollicitatie brieven lopen schrijven ofzo
Strakke broek--> ballen afgeknepen--> piepstemquote:
Ah op die manierquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Strakke broek--> ballen afgeknepen--> piepstem
EO jongerendag bandjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
P.O.D.
Middelbare school herinneringen
Take a look aroundquote:
Hoogste tijd om eens met de zweep over jou heen te gaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:01 schreef alors het volgende:
Nou ik heb ook mijn uitgestelde loopje gedaan, het ging het zo bagger4,5km in 30 nogwat
en ik heb ook nog gewandeld tussendoor, ik had echt zulke zware benen, wtf nog nooit gehad. Normaal loop ik zo 5,6,7 of 8 km zonder problemen.
Vaker trainen en minder uitstellen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:01 schreef alors het volgende:
Nou ik heb ook mijn uitgestelde loopje gedaan, het ging het zo bagger4,5km in 30 nogwat
en ik heb ook nog gewandeld tussendoor, ik had echt zulke zware benen, wtf nog nooit gehad. Normaal loop ik zo 5,6,7 of 8 km zonder problemen.
Hehe ik voelde me echt zo'n mietje en beginner weerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:03 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hoogste tijd om eens met de zweep over jou heen te gaan.
Dat doe je in ieder geval beter dan mij. Ik sjok altijd maar een beetje door het parkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:01 schreef alors het volgende:
En terecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe ik voelde me echt zo'n mietje en beginner weer
Vast te snel gestartquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe ik voelde me echt zo'n mietje en beginner weer
Ja klopt wel, al had ik het gevoel dat ik nog echt met de rem erop begon, toen ik mijn tussentijd hoorde ben ik ook meteen langzamer gegaan, maarja, het wilde gewoon niet vandaag.quote:
quote:
En RTL Weer. En NOS...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:49 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, daar ken ik der van. Elke dag wel bij Editie NL
Bij Editie NL zijn het idd altijd dezelfden, elke dag komt er wel een foto van één van die lui langs.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En RTL Weer. En NOS...
Professioneel fotografe. Toch 'toevallig' dat haar foto's steeds te zien zijn.
Heb interview overigens niet gehoord.
Gerbenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij Editie NL zijn het idd altijd dezelfden, elke dag komt er wel een foto van één van die lui langs.
Echt hequote:
Alles voor die senseoquote:
Zelfs dát nietquote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:14 schreef minthy het volgende:
Ik hoor hem wel maar ik volg er niks van wat hij zegt. Dacht dat ik snel praatte
Vast wel, al blijf ik gaan voor de Senseo en niet voor die vibrator van wolfje. Onhandig dingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik ook een nieuwe theemuts sparen met de pandapunten?
Vast wel en ik zou erin uitblinkenquote:
Bedankt voor the heads up. Dan bestel ik die niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast wel, al blijf ik gaan voor de Senseo en niet voor die vibrator van wolfje. Onhandig ding
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:17 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is getrouwd met zijn jeugdliefdeSamen sinds hun 14e
Doet Timur dus ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:27 schreef alors het volgende:
Er was toch een tijd dat sommige hun eigen plopkap meenamen?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Haat aan sterk geisoleerde huizen. De warmte wil maar niet weg dan, daarbij tocht het niet dus geen standaard ventilatie.
Ik ga wel voor oude huizen en doe wel een extra trui aan in de winter en kruip wel onder dekentje.
Ik had een gat in m'n deur van zo'n stopper, PUR erover, schuren, beetje filler erover, schuren, verven --> superstrak resultaatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:36 schreef Againzender het volgende:
PUR. Dat gebruik ik dus echt niet in huis. Dicht en isoleert als een beer, maar geen idee hoe lang die dampen nog uit dat spul blijven komen.
True. Maar het gebeurt te vaak dat systemen niet goed werken/niet goed zijn aangesloten. Veel nieuwe huizen hebben ook geen ramen meer die open kunnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:42 schreef alors het volgende:
[..]Je moet gewoon zorgen dat je bij warmte de boel dicht houdt, dan wordt het niet warm. Tegenwoordig zitten er ook in nieuwe huizen ramen, zodat je die open kunt doen als het buiten afgekoeld is. En er zijn gewoon regels voor ventilatie dus daar hoef je je ook geen zorgen over te maken.
Was het maar zo'n feest in nieuwbouwhuizen. Mijn ouders wonen er in eentje. Alles dicht met 30 graden wordt het nog 27 graden in huis. Duurt het weken voor het huis afgekoeld is tot 21 graden met alles wagenwijd open.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:42 schreef alors het volgende:
[..]Je moet gewoon zorgen dat je bij warmte de boel dicht houdt, dan wordt het niet warm. Tegenwoordig zitten er ook in nieuwe huizen ramen, zodat je die open kunt doen als het buiten afgekoeld is. En er zijn gewoon regels voor ventilatie dus daar hoef je je ook geen zorgen over te maken.
Wat? Wie wil er nou een huis waar de ramen niet open kunnen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
True. Maar het gebeurt te vaak dat systemen niet goed werken/niet goed zijn aangesloten. Veel nieuwe huizen hebben ook geen ramen meer die open kunnen.
is bezig dacht ik. Daarna zul je wel weer Holland got talent krijgen of the Voice. Treurige tv is het.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef minthy het volgende:
Komt er nu alweer een Xfactor?! Ik dacht dat dat hele concept inmiddels wel uitgekauwd zou zijn...
Die drie programma's wisselen elkaar continu af. En dan ook nog The Voice Kids er bij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
is bezig dacht ik. Daarna zul je wel weer Holland got talent krijgen of the Voice. Treurige tv is het.
En mijn stiefvader kijkt het allemaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die drie programma's wisselen elkaar continu af. En dan ook nog The Voice Kids er bij.
Ik heb medelijden met je.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En mijn stiefvader kijkt het allemaal![]()
Hij is talentenshow verslaafd
Dat vind ik nog wel de grootste aids, met kinderen die 'beroemd' willen worden en pushende oudersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die drie programma's wisselen elkaar continu af. En dan ook nog The Voice Kids er bij.
Oh echt? Helemaal gemistquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
is bezig dacht ik. Daarna zul je wel weer Holland got talent krijgen of the Voice. Treurige tv is het.
En dan die shows die ze daarna constant geven. Kinderarbeid is het.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:53 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel de grootste aids, met kinderen die 'beroemd' willen worden en pushende ouders
Van elke 'talentenjacht' is tegenwoordig ook een Kids versie. Ook van dat dansprogramma met Kooijermansquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:53 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel de grootste aids, met kinderen die 'beroemd' willen worden en pushende ouders
Balansventilatiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:49 schreef alors het volgende:
[..]
Wat? Wie wil er nou een huis waar de ramen niet open kunnen?
Zelfs kookprogramma's.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van elke 'talentenjacht' is tegenwoordig ook een Kids versie. Ook van dat dansprogramma met Kooijermans
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:55 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Zelfs kookprogramma's.
Zag laatst een reclame van The Taste. Blind proeven van gerechten door koks. Laat zich raden op welk programma dat gebaseert is.
Een kleine google levert al meteen allemaal klachten opquote:
Dat is dan ook in scene gezetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Gekker dan je laten volgen tot je ontmaagding kan het niet worden
Maar het overgrote deel van de deelnemers is fokkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:59 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is dan ook in scene gezetMaar dat maakt het niet minder treurig.
Jawel, je laten filmen tíjdens je ontmaagdingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Gekker dan je laten volgen tot je ontmaagding kan het niet worden
Hoe verrassend.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar het overgrote deel van de deelnemers is fokker
ik kom anders genoeg porno tegen waarin dat gebeurd....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jawel, je laten filmen tíjdens je ontmaagding
Zijn fokker geworden allemaal tijdens het programmaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar het overgrote deel van de deelnemers is fokker
Ohquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zijn fokker geworden allemaal tijdens het programmahiervoor waren ze dat nog niet...
Shoarma met extra knoflooksausquote:
Soort zoekt soortquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh
Maar wel typisch dat ze hier terecht komen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Shoarma met extra knoflooksausEen voordeel van alleen blijven wonen
quote:
Hier tuinbonen met belachelijk veel uien, voordeel van alleen wonenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Shoarma met extra knoflooksausEen voordeel van alleen wonen
Wat gezondquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier tuinbonen met belachelijk veel uien, voordeel van alleen wonen
Nasi met pindasausquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuinbonenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Overigens ook een voordeel dat ik alleen slaap, dat had een drama gewordenquote:
Gadverdammequote:
Antikater ontbijtquote:
Je bent nog een tienerquote:
Je komt er wel achterquote:
Godsamme, je hebt echt een slechte week of niet?quote:
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Godsamme, je hebt echt een slechte week of niet?
Je postsquote:
Reken er maar op dat ze erger wordenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind de redenatie 'Je bent een tiener dus je weet nog niks van katers' ietwat raar.
Ik heb ze sowieso niet dus dan worden ze ook niet erger.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ze erger worden
En dat het langer duurt voordat je er van bent bijgekomenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Of minder. Misschien gaat Pino wel steeds minder drinken als hij ouder wordt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Minder lang bij mijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dat het langer duurt voordat je er van bent bijgekomen
Ook al drink ik wel, heb ik ook nergens last vanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:46 schreef minthy het volgende:
Daarom ook; gewoon niet zuipen. Dan heb je ook nergens last van
Ik ben wel altijd vroeg wakker na een nacht stappen maar productief, ho maar!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:46 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Minder lang bij mijKan ik nog wat nuttigs doen met mn zondag
Als jij drinkt heb ik ook nergens last vanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook al drink ik wel, heb ik ook nergens last van![]()
En dan de hele dag denken: "nooit meer alcoholquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dat het langer duurt voordat je er van bent bijgekomen
Langer slapen, maar dan wel uitgerust zijn en nog iets van je dag kunnen makenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd vroeg wakker na een nacht stappen maar productief, ho maar!
Mensen met een zwakke ruggengraat, jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En dan de hele dag denken: "nooit meer alcohol"
Maarja, het volgende feestje ga je gewoon weer voor de bijl
Dat lukt me echt nooit. Meestal is het tegen tienen dat ik wakker word en dan kan ik niet meer slapen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:49 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Langer slapen, maar dan wel uitgerust zijn en nog iets van je dag kunnen maken
Slapen als ik gedronken heb is moeilijk heel moeilijk. Meestal lig ik stuiterend in bed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:49 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Langer slapen, maar dan wel uitgerust zijn en nog iets van je dag kunnen maken
Draai ik me rustig nog een keer of wat omquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat lukt me echt nooit. Meestal is het tegen tienen dat ik wakker word en dan kan ik niet meer slapen.
Zodra ik lig na het uitgaan ben ik ook wel direct vertrokkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Slapen als ik gedronken heb is moeilijk heel moeilijk. Meestal lig ik stuiterend in bed.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Mensen die van goede feestjes en drankjes houden, ja
Dat kan vaker!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb vandaag gewoon 4(!!!!!!!!!!!) keer ge...
Daar kan je ook prima van houden zonder daarin door te slaan? Dan heb je in ieder geval geen katerquote:
Jij hebt in elk geval een poes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar kan je ook prima van houden zonder daarin door te slaan? Dan heb je in ieder geval geen kater
True, maar elke keer rondjes overslaan is ook niet tofquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar kan je ook prima van houden zonder daarin door te slaan? Dan heb je in ieder geval geen kater
Ik wil wel een vierkantje tekenen voor je?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
True, maar elke keer rondjes overslaan is ook niet tof
Zwakke ruggegraat dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
True, maar elke keer rondjes overslaan is ook niet tof
Geen studentenleven zekerquote:
quote:
Pino is een teenager, die heeft een megatolerantie jwz. Na 40 bier merkt ie nog steeds niks!quote:
Van de hele avond cola drinken wordt je ook zo simpel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Of je krijgt niets meer te drinken, omdat mensen je vergeten omdat je geen bier drinkt. Hebben ze alleen zoveel bier gehaald, maar geen cola.
Ook immer tof, jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Of je krijgt niets meer te drinken, omdat mensen je vergeten omdat je geen bier drinkt. Hebben ze alleen zoveel bier gehaald, maar geen cola.
Daar krijg je pas buikpijn van.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van de hele avond cola drinken wordt je ook zo simpel.
Jawel. Het werkt gewoon niet als iedereen iets anders bestelt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft dat er iets mee te maken? Volgens mij niet.
Ik wil weer terug naar Eindhovenquote:
Veel van m'n studievrienden zitten daar nogquote:
Hup naar Eindhoven de gekste dan!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Veel van m'n studievrienden zitten daar nog
Ik moet nog dingen doen in Groningen. Maar binnenkort komen ze allemaal hier heenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hup naar Eindhoven de gekste dan!
Wat een kater wat een kater!!11quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik moet nog dingen doen in Groningen. Maar binnenkort komen ze allemaal hier heen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |