Best triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:17 schreef minthy het volgende:
@SC; nee, sowieso weinig last in dit topic gelukkig! Elders wel
Stop er maar meequote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb mijzelf niet meer in de hand.
Ik dacht dat je MGMT bedoelde. Ik ben nog nooit zo snel klaar geweest op het toiletquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je MGMT bedoelde. Ik ben nog nooit zo snel klaar geweest op het toilet![]()
Ja maar da's ook een drama elders (ik heb m 'n vermoedens)..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:17 schreef minthy het volgende:
@SC; nee, sowieso weinig last in dit topic gelukkig! Elders wel
In dat dating topic moet je geen naam aanklikken nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar da's ook een drama elders (ik heb m 'n vermoedens)..
zelfs ik krijg onzedelijke DM's
Die topics heb ik uit m'n MyAT gesloopt na een privé-akkefietje, lekker rustig nuquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar da's ook een drama elders (ik heb m 'n vermoedens)..
zelfs ik krijg onzedelijke DM's
Aha, dus dat is de geheime formule om vrouwen snel klaar te laten komen! Gewoon zeggen dat Kids op de radio is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je MGMT bedoelde. Ik ben nog nooit zo snel klaar geweest op het toilet![]()
Uitproberen!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Aha, dus dat is de geheime formule om vrouwen snel klaar te laten komen! Gewoon zeggen dat Kids op de radio is.
Ik kan het mij ook niet echt herinneren dat ze zich zo uitspreken op de radio over een megahit. Blijf het dan heel bijzonder vinden dat Mutsaerts op twitter zei dat er maar eentje was die niet voor stemde om dit als Megahit te kiezen..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:36 schreef alors het volgende:
Er is echt maar één dj die het wel waardeertIk hoor ze echt allemaal hardop klagen, zo erg is het nog nooit geweest.
Neen, ik ben maar op de grond blijven liggen na de vorige keer. Dat scheelt een bloederige stuitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Minthy! Kids is op de radio!
Glijd je al van je stoel?
Mijn god, ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, ik ben maar op de grond blijven liggen na de vorige keer. Dat scheelt een bloederige stuit
Ik heb echt zin in Stenders vrijdag hieromquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:36 schreef alors het volgende:
Er is echt maar één dj die het wel waardeertIk hoor ze echt allemaal hardop klagen, zo erg is het nog nooit geweest.
Mee eens. Nog rukker vond ik dat je van veel bedrijven niets terug hoortquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
Bluh, sollicitatiebrieven schrijven blijft ruk
Tsja, op een oude fiets moet je het lerenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:48 schreef Lamabal het volgende:
Waarom kijk ik naar een man die een fiets aanrand
Dat ook. Maar ook dat je na anderhalf jaar solliciteren nog steeds enthousiast moet overkomen terwijl ik alleen maar wil schrijven: 'hoi, ik wil bij jullie werken want ik heb geld nodig.'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Mee eens. Nog rukker vond ik dat je van veel bedrijven niets terug hoort
Ben jij niet een beetje te vroeg?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tsja, op een oude fiets moet je het leren
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef ChatGirl het volgende:
Wat is dit nu weer voor bombastische plaat van Muse?
Knop.
quote:
Het gekke is dat juist dat soort minder formele brieven mij banen hebben opgeleverd! Ik heb zelf regelmatig in sollicitatiecommissies gezeten om mensen aan te nemen, die brieven springen er veel meer uit dan de standaardbrieven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ook dat je na anderhalf jaar solliciteren nog steeds enthousiast moet overkomen terwijl ik alleen maar wil schrijven: 'hoi, ik wil bij jullie werken want ik heb geld nodig.'
Erg afhankelijk van de sector en functie lijkt mijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Het gekke is dat juist dat soort minder formele brieven mij banen hebben opgeleverd! Ik heb zelf regelmatig in sollicitatiecommissies gezeten om mensen aan te nemen, die brieven springen er veel meer uit dan de standaardbrieven.
Ik heb ooit een student gehad die voor mij werkte bij m'n vorige bedrijf, had'ie op z'n CV een foto met een biertje eropquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Het gekke is dat juist dat soort minder formele brieven mij banen hebben opgeleverd! Ik heb zelf regelmatig in sollicitatiecommissies gezeten om mensen aan te nemen, die brieven springen er veel meer uit dan de standaardbrieven.
Dat zou best kunnen, hier betrof het oa coördinerende functies.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Erg afhankelijk van de sector en functie lijkt mij
Ik heb gelukkig niet zo'n heel formele brief meer. Maar dat geleur elke keer met elke keer hetzelfde resultaat word ik ook wel beu.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Een foto zie je ook steeds vaker, net als wat humor. Als je 40 brieven hebt gelezen dan springen dat soort gekkigheden er wel uitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ooit een student gehad die voor mij werkte bij m'n vorige bedrijf, had'ie op z'n CV een foto met een biertje erop
Hij bleef hangen bij mij en het was een aardige gozer die goed, secuur werk afleverde, dus tsja, dan heeft het toch voordeel dat je blijft hangen met zo'n aparte CV
Je wordt het strontzat, ik ken het helaas. Op een gegeven moment ben ik voor 20u per week kamers gaan schoonmaken in een bejaardenhuis. Verdomd weinig geld en je wordt afgedaan als voetveeg, tevens een scheiding in die periode, was geen pretjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet zo'n heel formele brief meer. Maar dat geleur elke keer met elke keer hetzelfde resultaat word ik ook wel beu.
Iets van dat hij op vakantie was en dat hij de MH een vreemde keuze vindtquote:
Exactlyquote:
Wat een baasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets van dat hij op vakantie was en dat hij de MH een vreemde keuze vindt
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef henkde_j het volgende:
Whehe Paul had direct op moeten hangen![]()
AAAAAAAAaaaaaaaalpha bravo charlie
![]()
Wat gemeenquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:23 schreef minthy het volgende:
Iemand waarvan ik hoop dat ze de kaarten wint
*aluhoedje opzet*quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomd, ik heb nog een zwart shirt aan ookDie Juanes ziet ook alles
Boomschorsgroen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Bah zwartIk draag nog niet eens zwart op een begrafenis.
Boomschors is eerder bruin, grijs of wit. Volgens mij moet jij eens buiten komen.quote:
Zwart en wit staat mij übergoedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Bah zwartIk draag nog niet eens zwart op een begrafenis.
De broek mag ik hopenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zwart en wit staat mij übergoed
Cowboylaarzen, blauwe (boot-cut) spijkerbroek, zwart t-shirt, net iets te strak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn broeken zijn altijd te strak![]()
hi-hi-hilarisch
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
Er is niks mis met de Hank Moody look muisHank moody is een baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn broeken zijn altijd te strak![]()
hi-hi-hilarisch
Er is niks mis met de Hank Moody look muisMannen met een piepstemmetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn broeken zijn altijd te strak![]()
hi-hi-hilarisch
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Er is niks mis met de Hank Moody look muisHij mag er best wezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn broeken zijn altijd te strak![]()
hi-hi-hilarisch
![]()
Maar spijkerbroek, shirt en cowboylaarzen dan zie je er duizend keer beter uit dan de gemiddelde Wageninger.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
say what?quote:
Wat dragen die danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij mag er best wezen![]()
Maar spijkerbroek, shirt en cowboylaarzen dan zie je er duizend keer beter uit dan de gemiddelde Wageninger.
Als je pech hebt afritsbroek en teva's/bergschoenen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat dragen die dan?
Overigens heb ik vandaag m'n all-stars aan
Maar ik zie er vandaag letterlijk zo uit als Hank Moody op die foto, alleen heeft mijn shirt een V-hals en ik natuurlijk een lekkere foute Haagse (zilveren) schakelketting
Serieusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mijn studie? Als je pech hebt afritsbroek en teva's/bergschoenen.
Ik ben de laatste paar uur alleen maar buiten geweest. Weet niet wat jij de laatste uren gedaan hebt? FOK!ken zeker?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boomschors is eerder bruin, grijs of wit. Volgens mij moet jij eens buiten komen.
Het kan groen lijken door de algen of mos.
Heb je weer bier zitten zuipenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste paar uur alleen maar buiten geweest. Weet niet wat jij de laatste uren gedaan hebt? FOK!ken zeker?
Supermarkt en naar mijn laptop staren. Ik ben een nep-boomknuffelaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste paar uur alleen maar buiten geweest. Weet niet wat jij de laatste uren gedaan hebt? FOK!ken zeker?
Volgens mij moet jij eens buiten komen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Supermarkt en naar mijn laptop staren. Ik ben een nep-boomknuffelaar.
Daar hoef je toch niet voor naar buiten?quote:
Whehe een keer een feestje bij de vriendin van een vriend gehad in Wageningen. Wat een geitenwollensokken party was dat. De dode wurgslang in de vriezer was daarentegen wel geniaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je pech hebt afritsbroek en teva's/bergschoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |