Best triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:17 schreef minthy het volgende:
@SC; nee, sowieso weinig last in dit topic gelukkig! Elders wel
Stop er maar meequote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb mijzelf niet meer in de hand.
Ik dacht dat je MGMT bedoelde. Ik ben nog nooit zo snel klaar geweest op het toiletquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je MGMT bedoelde. Ik ben nog nooit zo snel klaar geweest op het toilet![]()
Ja maar da's ook een drama elders (ik heb m 'n vermoedens)..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:17 schreef minthy het volgende:
@SC; nee, sowieso weinig last in dit topic gelukkig! Elders wel
In dat dating topic moet je geen naam aanklikken nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar da's ook een drama elders (ik heb m 'n vermoedens)..
zelfs ik krijg onzedelijke DM's
Die topics heb ik uit m'n MyAT gesloopt na een privé-akkefietje, lekker rustig nuquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar da's ook een drama elders (ik heb m 'n vermoedens)..
zelfs ik krijg onzedelijke DM's
Aha, dus dat is de geheime formule om vrouwen snel klaar te laten komen! Gewoon zeggen dat Kids op de radio is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je MGMT bedoelde. Ik ben nog nooit zo snel klaar geweest op het toilet![]()
Uitproberen!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Aha, dus dat is de geheime formule om vrouwen snel klaar te laten komen! Gewoon zeggen dat Kids op de radio is.
Ik kan het mij ook niet echt herinneren dat ze zich zo uitspreken op de radio over een megahit. Blijf het dan heel bijzonder vinden dat Mutsaerts op twitter zei dat er maar eentje was die niet voor stemde om dit als Megahit te kiezen..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:36 schreef alors het volgende:
Er is echt maar één dj die het wel waardeertIk hoor ze echt allemaal hardop klagen, zo erg is het nog nooit geweest.
Neen, ik ben maar op de grond blijven liggen na de vorige keer. Dat scheelt een bloederige stuitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Minthy! Kids is op de radio!
Glijd je al van je stoel?
Mijn god, ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, ik ben maar op de grond blijven liggen na de vorige keer. Dat scheelt een bloederige stuit
Ik heb echt zin in Stenders vrijdag hieromquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:36 schreef alors het volgende:
Er is echt maar één dj die het wel waardeertIk hoor ze echt allemaal hardop klagen, zo erg is het nog nooit geweest.
Mee eens. Nog rukker vond ik dat je van veel bedrijven niets terug hoortquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
Bluh, sollicitatiebrieven schrijven blijft ruk
Tsja, op een oude fiets moet je het lerenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:48 schreef Lamabal het volgende:
Waarom kijk ik naar een man die een fiets aanrand
Dat ook. Maar ook dat je na anderhalf jaar solliciteren nog steeds enthousiast moet overkomen terwijl ik alleen maar wil schrijven: 'hoi, ik wil bij jullie werken want ik heb geld nodig.'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Mee eens. Nog rukker vond ik dat je van veel bedrijven niets terug hoort
Ben jij niet een beetje te vroeg?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tsja, op een oude fiets moet je het leren
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef ChatGirl het volgende:
Wat is dit nu weer voor bombastische plaat van Muse?
Knop.
quote:
Het gekke is dat juist dat soort minder formele brieven mij banen hebben opgeleverd! Ik heb zelf regelmatig in sollicitatiecommissies gezeten om mensen aan te nemen, die brieven springen er veel meer uit dan de standaardbrieven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ook dat je na anderhalf jaar solliciteren nog steeds enthousiast moet overkomen terwijl ik alleen maar wil schrijven: 'hoi, ik wil bij jullie werken want ik heb geld nodig.'
Erg afhankelijk van de sector en functie lijkt mijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Het gekke is dat juist dat soort minder formele brieven mij banen hebben opgeleverd! Ik heb zelf regelmatig in sollicitatiecommissies gezeten om mensen aan te nemen, die brieven springen er veel meer uit dan de standaardbrieven.
Ik heb ooit een student gehad die voor mij werkte bij m'n vorige bedrijf, had'ie op z'n CV een foto met een biertje eropquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Het gekke is dat juist dat soort minder formele brieven mij banen hebben opgeleverd! Ik heb zelf regelmatig in sollicitatiecommissies gezeten om mensen aan te nemen, die brieven springen er veel meer uit dan de standaardbrieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |