Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, maar je zet jezelf wel op een achterstand.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen in mijn omgeving met een zeer redelijke baan die ik nergens terug kan vinden op sociale media
Dat is niet echt een eerlijke vergelijkingquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zijn er fantastische vrouwelijke IT-ers? Nee serieus, de mensen die vooraan staan in dat vakgebied zijn eigenlijk allemaal mannen. Steve jobs bill gates linus torvalds etc.. zijn er ook vrouwen die vooraan staan op ICT gebied?
LOL, ehm ik heb zelf vrij specifieke kennis van een aantal producten waar op dit moment gigantische vraag naar is, ik krijg ongeveer 10 serieuze aanbiedingen per maand via recruiters dus dat is niet helemaal waar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:27 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hoi Joost. Wat is onzin dan?
Via een recruitment bureau ga je dus nooit 3000/maand verdienen. Sowieso weet je het opleidingsniveau van TS niet eens.
welke producten zijn dat dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
LOL, ehm ik heb zelf vrij specifieke kennis van een aantal producten waar op dit moment gigantische vraag naar is, ik krijg ongeveer 10 serieuze aanbiedingen per maand via recruiters dus dat is niet helemaal waar.
Ik verwacht toch juist iets anders voor een ICTer. Zoals zovelen hier aangeven. Een netwerk opbouwen is het belangrijkste onderdeel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:32 schreef TardisMatrix het volgende:
Ik heb niks met social media. Geen Facebook, Hyves etc.
Oh in andere topiques op FOK! zeggen ze gewoon dat er bij de optiekzaak geen werk is omdat er geen briefje op het raam hangt en geen vacature op de site staatquote:Op zondag 21 juli 2013 13:59 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik verwacht toch juist iets anders voor een ICTer. Zoals zovelen hier aangeven. Een netwerk opbouwen is het belangrijkste onderdeel.
Of je moet zo brutaal zijn om bedrijven binnen te lopen en desnoods gratis aan de slag zodat je kunt laten zien wat je kunt.
Zelfs een van mijn dochters heeft 2 weken gratis gewerkt door brutaal een optiek zaak binnen te wandelen. Het resultaat is nu een werkplek(optiek).
Misschien bedoelt hij wel relevante werkervaring?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:11 schreef Leandra het volgende:
Heeft TS al wat gevonden?
En ik snap deze combinatie niet:
- 34 jaar
- 8 jaar werkervaring
- MBO
Wat heb je dan tussen je 20ste en 26ste gedaan?
Die topics ben ik niet tegengekomen. Maar heb er ook niet specifiek naar gezocht. Maar zij combineert het wel met een opleiding in die branche. En het is inmiddels al dik 2 jaar geleden. Niet dat ze bij die optiek zaak een werkplek kon krijgen maar desbetreffende opticien had er wel voor gezorgd dat ze elders terecht kon.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oh in andere topiques op FOK! zeggen ze gewoon dat er bij de optiekzaak geen werk is omdat er geen briefje op het raam hangt en geen vacature op de site staat.
Ja, en misschien bedoelde ze wel "word" in de TT..... maar ik ben vooral nieuwsgierig wat TS voor antwoord op die vraag geeft.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:46 schreef Baje het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij wel relevante werkervaring?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |