abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:03:41 #1
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_128234915
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:54:09 #3
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_128362773
quote:
Wanneer is dit opgenomen?
blablablabla
  vrijdag 28 juni 2013 @ 17:39:49 #5
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_128365675
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Wanneer is dit opgenomen?
1994.
http://www.nytimes.com/19(...)eunited-sort-of.html
  maandag 1 juli 2013 @ 11:20:32 #6
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_128452144
Weet iemand waar ik hele goede kwaliteit Michael Jackson-achtergronden kan vinden?
pi_129421427
MJ toch weer op 1 met Blurred Lines. Nouja zijn sample 'Oooo' door het nummer heen. Want zonder die sample zou het geen hit zijn natuurlijk. Als het de echte MJ is dan, klinkt wel erg zoals hij.
standaarddrinker
pi_129424112
Ik zit me opeens af te vragen..
STEL hij had nog geleefd op dit moment, zou hij dan een versie van Get Lucky hebben opgenomen?
Klinkt misschien raar hoor, maar ik vind het wel een beetje MJ achtig, het past opzich wel bij z`n stem heb ik het idee (Ondanks dat ie dus nja.. helaas... dood is :') )

Baal er nogsteeds van.
Weet nog goed dat ik in de mail een bevestiging kreeg dat m`n Tickets voor de show waren besteld, en hij overleed amper 8 uur later ;(
pi_129424192
Braddie heeft MJ vermoord!
I feel kinda Locrian today
pi_129424204
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 02:17 schreef starla het volgende:
Braddie heeft MJ vermoord!
Oh neeeee ;( Je hebt me door.
Het is de schuld van de illuminati.
pi_129424255
Denk t niet Braddie.. MJ werkte niet met Pharrell, al de voor hem geschreven liedjes gingen naar Justin Timberlake
standaarddrinker
pi_129424259
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2013 02:18 schreef Braddie het volgende:

[..]

Oh neeeee ;( Je hebt me door.
Het is de schuld van de illuminati.
Gewoon compleet off topic, gewoon omdat het kan:


Vanaf 05:07 _O_ ______________________________________________
I feel kinda Locrian today
  zondag 28 juli 2013 @ 02:21:17 #13
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_129424276
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 02:20 schreef DrDentz het volgende:
Denk t niet Braddie.. MJ werkte niet met Pharrell, al de voor hem geschreven liedjes gingen naar Justin Timberlake
Dat verklaart de JT sound
pi_129424432
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2013 02:18 schreef Braddie het volgende:

[..]

Oh neeeee ;( Je hebt me door.
Het is de schuld van de illuminati.
Wat vind je trouwens van m'n minuet in E mineur?

Kleine modulatie naar de dominant B. En daarna modulatie naar de C# mineur,

http://musescore.com/user/92215/sheetmusic
I feel kinda Locrian today
pi_129424657
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 02:20 schreef starla het volgende:

[..]

Gewoon compleet off topic, gewoon omdat het kan:


Vanaf 05:07 _O_ ______________________________________________
genesisss _O_
pi_129424679
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 02:28 schreef starla het volgende:

[..]

Wat vind je trouwens van m'n minuet in E mineur?

Kleine modulatie naar de dominant B. En daarna modulatie naar de C# mineur,

http://musescore.com/user/92215/sheetmusic
Het is absoluut niet het soort muziek wat ik zou spelen (Ben een pop toetsenist, niet klassiek) maar het klinkt best wel fijn :)
pi_129424767
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 02:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het is absoluut niet het soort muziek wat ik zou spelen (Ben een pop toetsenist, niet klassiek) maar het klinkt best wel fijn :)
Thanks, ben nu nog steeds bezig met een mis in D mineur (geinspireerd door requim in D mineur van Mozart) en een stukje in G mineur, maar beiden willen niet echt vlotten :(
I feel kinda Locrian today
pi_129424784
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 02:46 schreef starla het volgende:

[..]

Thanks, ben nu nog steeds bezig met een mis in D mineur (geinspireerd door requim in D mineur van Mozart) en een stukje in G mineur, maar beiden willen niet echt vlotten :(
Desnoods laat je het even links liggen en focus je je op iets anders, tijdelijk. ;)
pi_129424901
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 02:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Desnoods laat je het even links liggen en focus je je op iets anders, tijdelijk. ;)
Ja, lijkt me het beste inderdaad :)
I feel kinda Locrian today
pi_129477774
Duetten Freddie Mercury en Michael Jackson uit in najaar

De drie duetten die Michael Jackson en Queen-zanger Freddie Mercury dertig jaar geleden opnamen, zullen dit najaar eindelijk verschijnen.

Queen-gitarist Brian May bevestigt aan de Britse krant The Times dat de duetten die Mercury en Jackson in 1983 opnamen snel worden uitgebracht.
De nummers zouden al over twee maanden ten gehore worden gebracht in hun definitieve vorm. De opnames zijn destijds gemaakt in Californië.
Er zou sprake zijn geweest van een volledig duetalbum, maar vanwege tijdgebrek zijn er slechts drie liedjes opgenomen. Jackson had het destijds druk met de promotie van het album Thriller en Mercury met promotionele activiteiten voor het Queen-album The Works.
Queen-manager Jim Beach onthult dat er spanningen waren tussen de twee supersterren. Zo zou Mercury hem verzocht hebben hem uit de studio op te halen nadat Jackson een lama had meegenomen. Brian May en Roger Taylor hebben de liedjes, die al in 2012 moesten verschijnen, voltooid.

(nu.nl)

Ben benieuwd hoe de definitieve versies zijn.
pi_129484145
Een lama meegenomen naar de studio ^O^
standaarddrinker
pi_129485360
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:23 schreef DrDentz het volgende:
Een lama meegenomen naar de studio ^O^
Wat een idioot. Lama's horen niet in een studio. Maarja, als een zingende pedo het doet is het blijkbaar tof.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:55:18 #23
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_129497501
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:46 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat een idioot. Lama's horen niet in een studio. Maarja, als een zingende pedo het doet is het blijkbaar tof.
Ik hoop dat jij vroeger een pedo bent tegengekomen :Y
pi_129501117
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:55 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij vroeger een pedo bent tegengekomen :Y
Ik denk dat ie zelf een pedo is.
Dat is nl. net zo gefundeerd dan met onderbuik roepen dat Michael Jackson een pedo was.
pi_129503299
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:14 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Ik denk dat ie zelf een pedo is.
Dat is nl. net zo gefundeerd dan met onderbuik roepen dat Michael Jackson een pedo was.
Niet helemaal, zo ben ik zelfs nog nooit verdacht geweest en slaap ik niet met minderjarige jongetjes in mijn bed. Welke volwassen vent doet dat nou? Oh wacht, Michael Jackson. Ja, compleet normaal gedrag natuurlijk.

Stel dat een mannelijke basisschoolleerkracht met de jongetjes uit z'n klas in z'n bed zou slapen, is dat dan ook normaal? Zou jij het je zoontje toestaan?

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:55 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij vroeger een pedo bent tegengekomen :Y
Ik hoop dat jij morgen verkracht wordt :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 30 juli 2013 @ 14:12:43 #26
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_129504896
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Niet helemaal, zo ben ik zelfs nog nooit verdacht geweest en slaap ik niet met minderjarige jongetjes in mijn bed. Welke volwassen vent doet dat nou? Oh wacht, Michael Jackson. Ja, compleet normaal gedrag natuurlijk.

Stel dat een mannelijke basisschoolleerkracht met de jongetjes uit z'n klas in z'n bed zou slapen, is dat dan ook normaal? Zou jij het je zoontje toestaan?

[..]

Ik hoop dat jij morgen verkracht wordt :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom kom je in dit topic als je MJ een pedo vind. Kan me dan niet voorstellen dat je dan wel naar zijn muziek luistert.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129505411
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:12 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Waarom kom je in dit topic als je MJ een pedo vind. Kan me dan niet voorstellen dat je dan wel naar zijn muziek luistert.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smooth Criminal staat anders wel in mijn Spotify-afspeellijst Feesthitjes van Nielsch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_129505695
Jezus, kap eens met dat kinderachtige doe. Al die verwensingen gaan wel iets té ver nu. :N
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:00:52 #29
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_129506500
Daarom staan ze in een spoilertag. En door die smile ontvang ik het niet zo hard dan als er met andere smileys was gewerkt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:03:37 #30
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:00:31 #31
300718 Kenju
Say It!!??
pi_129511280
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:38 schreef Rnnz het volgende:
Jezus, kap eens met dat kinderachtige doe. Al die verwensingen gaan wel iets té ver nu. :N
Welkom op het internet....
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Smooth Criminal staat anders wel in mijn Spotify-afspeellijst Feesthitjes van Nielsch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan wel van alles roepen, maar je komt met oud nieuws dat zo vaak is gefalsifieerd, gecorrigeerd, tegengesproken met bronnen, dat we er inmiddels een beetje moe van geworden zijn.

Bottom line: MJ had his day in court, is vrijgesproken en jij weet het niet opeens beter dan dan het hele juridische construct dat hem op de meest grondige wijze bekeken heeft. Redelijkheid betekent dan dat je niet zomaar voor jezelf kan bepalen dat die aantijgingen wèl kloppen.

Ik kan ook iets vreemds over jouw bepalen, wat je niet eens kan tegenspreken. Maar zelfs als je het wel doet, kan ik het vervolgens volhouden op basis van niets dan wat ik veronderstel als mijn eigen overtuigingen. Onzin natuurlijk.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_129511454
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:00 schreef Kenju het volgende:

[..]

Welkom op het internet....

[..]

Je kan wel van alles roepen, maar je komt met oud nieuws dat zo vaak is gefalsifieerd, gecorrigeerd, tegengesproken met bronnen, dat we er inmiddels een beetje moe van geworden zijn.

Bottom line: MJ had his day in court, is vrijgesproken en jij weet het niet opeens beter dan dan het hele juridische construct dat hem op de meest grondige wijze bekeken heeft. Redelijkheid betekent dan dat je niet zomaar voor jezelf kan bepalen dat die aantijgingen wèl kloppen.

Ik kan ook iets vreemds over jouw bepalen, wat je niet eens kan tegenspreken. Maar zelfs als je het wel doet, kan ik het vervolgens volhouden op basis van niets dan wat ik veronderstel als mijn eigen overtuigingen. Onzin natuurlijk.
Michael Jackson heeft zelf in interviews toegegeven dat hij met kleine jongetjes in zijn bed sliep en dat hij niet inzag waarom dit fout is (ook niet na alle commotie). Dat verzin ik niet, maar komt gewoon rechtstreeks uit zijn mond. Dan is er misschien geen hard bewijs van anale seks, maar het is op zijn minst niet gezond.

Als een basisschoolleraar dit bijvoorbeeld zou zeggen dan zou het einde zoek zijn. Of zou jij het wel normaal vinden als jouw zoontje van 8 gaat logeren bij zijn mannelijke leraar die vervolgens lekker bij hem in bed kruipt?

Tuurlijk kun jij iets over mij bepalen. Ik slaap echter niet met jongetjes van 8 en ik heb ook nog nooit dergelijke uitspraken gedaan, iets waar in het geval van MJ gewoon bewijs van is.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:15:54 #33
300718 Kenju
Say It!!??
pi_129511810
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Michael Jackson heeft zelf in interviews toegegeven dat hij met kleine jongetjes in zijn bed sliep en dat hij niet inzag waarom dit fout is (ook niet na alle commotie). Dat verzin ik niet, maar komt gewoon rechtstreeks uit zijn mond.
Voor zover ik weet, heeft hij gezegd dat hij het OK vind wanneer er geen extra gevoelens bij komen kijken. Niet dat hij dat zelf deed. Dat kun je raar vinden; ik sta daar niet heel anders tegenover. Maar het is wat anders dan pedofiel gedrag. Maar goed, dit is allemaal tot in den treuren besproken, en daar is dit de plek niet meer voor, tenzij je oude discussies gaat teruglezen, quoten en gebaseerd gaan falsifiëren.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 30 juli 2013 @ 21:04:51 #34
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_129520228
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:12 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Waarom kom je in dit topic als je MJ een pedo vind. Kan me dan niet voorstellen dat je dan wel naar zijn muziek luistert.


oh mijn god. Wasverzachter!!!!

MJ was een pedo. En een junk. Daar hoeven we nu allemaal niet zo voorzichtig meer over te doen hoor.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_129521812
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:05 schreef Nielsch het volgende:
Tuurlijk kun jij iets over mij bepalen. Ik slaap echter niet met jongetjes van 8 en ik heb ook nog nooit dergelijke uitspraken gedaan, iets waar in het geval van MJ gewoon bewijs van is.
Maar heb jij hits gescoord als Billie Jean, Beat It, Thriller? Waarschijnlijk niet, dus dan gelden gewoon de normale regels.
standaarddrinker
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:53:33 #36
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_129526423
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:31 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maar heb jij hits gescoord als Billie Jean, Beat It, Thriller? Waarschijnlijk niet, dus dan gelden gewoon de normale regels.
Wat?? Dus omdat die creep een paar hitjes heeft gescoord is ie boven wet en moraal verheven? Dat ga je toch niet menen hoop ik?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_129527140
Het MJ topic... Altijd gezellig ^O^
pi_129527483
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:53 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Wat?? Dus omdat die creep een paar hitjes heeft gescoord is ie boven wet en moraal verheven? Dat ga je toch niet menen hoop ik?
Als er straks kinderlijkjes opgegraven worden in Neverland van iets te mondige slachtoffers zou ik MJ nog steeds wel adoreren, dat vind ik allemaal niet zo relevant hoor.
standaarddrinker
pi_129527812
kiek m'n peerd is ook fan.
pi_129528121
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:31 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maar heb jij hits gescoord als Billie Jean, Beat It, Thriller? Waarschijnlijk niet, dus dan gelden gewoon de normale regels.
Ah top, dus als je een paar keer in de hitlijsten hebt gestaan mag je wel met 8-jarige jongetjes in bed slapen, ook al ben je een volwassen vent. Weet ik dat ook weer, dat het dan blijkbaar normaal is.

Idioot.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_129528207
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:15 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Als er straks kinderlijkjes opgegraven worden in Neverland van iets te mondige slachtoffers zou ik MJ nog steeds wel adoreren, dat vind ik allemaal niet zo relevant hoor.
Haha, mooie troll ben jij. Hoewel, er zijn ook mensen die fan zijn van Marc Dutroux. Zelfde categorie als jij wellicht.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_129528498
Ik ken Dutroux alleen van zijn gruweldaden, ben niet bekend met zijn muzikale oeuvre. Maar ik geef alleen aan dat wat zo'n MJ in z'n vrije tijd uitspookt z'n eigen zaak is, ik ga toch ook niet de films van Roman Polanski verbranden omdat hij het met een 13-jarige deed? Blijven meesterwerkjes.
standaarddrinker
pi_129529165
Ik ben een fan van MJ. Ik geloof ook wel dat hij niet helemaal 100% is. Ik bedoel, wanneer je 5 jaar bent en immens populair bent en geen fatsoenlijke jeugd hebt gehad. Ik bedoel daarmee over straat lopen enz enz. Maar ik ben toch wel erg benieuwd wat de arts naar buiten brengt als hij toch moet getuigen. Mijn mening elk groot artiest is een beetje liep.
pi_129529345
Die gaat echt niet getuigen denk ik. Als je t over murray hebt tenminste.
Murray heeft z'n kans gehad.
pi_129529508
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:59 schreef quirina het volgende:
Die gaat echt niet getuigen denk ik. Als je t over murray hebt tenminste.
Murray heeft z'n kans gehad.
Ja, hem bedoel ik. Schijnt pikante details te hebben
pi_129529701
Tuurlijk en daar gaat hij liever een boek over schrijven en verkopen want als arts kan hij toch niet meer werken.
  woensdag 31 juli 2013 @ 00:13:06 #47
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_129529842
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:22 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ] kiek m'n peerd is ook fan.
whehehe
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_129530078
Hij was ook niet echt een arts eigenlijk, meer een dealer, hij kon niet eens reanimeren. :s
standaarddrinker
pi_129530096
Gezellig hiero.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:40:28 #50
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_129744942
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:04 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

oh mijn god. Wasverzachter!!!!

MJ was een pedo. En een junk. Daar hoeven we nu allemaal niet zo voorzichtig meer over te doen hoor.
Ik vind wasverzachter het meest aparte scheldwoord ooit. O+

Je hoeft er van mij niet voorzichtig over te doen, maar wat kom je hier doen. Waarom moet dat weer opgerakeld worden.

Ben het er trouwens mee eens dat ie wat aparte dingen heeft gedaan. Ook slapen met kids. Maar geloof niet dat ie zijn piemel erin heeft gestoken. Alle kids die m hebben beschuldigd hebben later hun statements ingetrokken.
pi_129752993
Robijn48 wasverzachter. Michael _O_
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_129753271
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:40 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Ik vind wasverzachter het meest aparte scheldwoord ooit. O+

Je hoeft er van mij niet voorzichtig over te doen, maar wat kom je hier doen. Waarom moet dat weer opgerakeld worden.

Ben het er trouwens mee eens dat ie wat aparte dingen heeft gedaan. Ook slapen met kids. Maar geloof niet dat ie zijn piemel erin heeft gestoken. Alle kids die m hebben beschuldigd hebben later hun statements ingetrokken.
Denk ook niet dat hij dat gedaan heeft. Pedoseksualiteit uitoefenen is iet anders dan een pedofiel zijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:32:54 #53
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_129757411
Volgens mij heeft geen enkel kind hem beschuldigd van daadwerkelijk zijn piemel ergens daadwerkelijk in steken toch? Het ging meer om betasten toch?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_129762533
Weet iemand of de Cirque du Soleil uitvoering van Immortal ergens te koop of te bezien is?

Ben bij de liveshow geweest in de Ziggo maar zou het graag nog een keer zien :) .
blablablabla
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:17:59 #55
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_129765001
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:40 schreef AgeEll het volgende:

[..]


Je hoeft er van mij niet voorzichtig over te doen, maar wat kom je hier doen. Waarom moet dat weer opgerakeld worden.


wat ik hier kom doen?? Wat maakt jou dat nou uit.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:39:15 #57
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_130154156
Weet niet of jullie ''Slave to the rhythm'' al kenden. Ik heb de demo ook op mijn PC. Het is een Michael die in 2000 het ingezongen heeft voor het album Invincible. Is later geschrapt doordat het niet bij het album zou passen.

De demo is blijven liggen en nu heeft Justin Bieber de demo afgemixt, met zijn stem erbij, en wat toffe sounds. Moet je zeggen klinkt echt tof... ook al ben ik totaal geen fan van Bieber.

Het gaat de hele wereld al over, het zou me niks verbazen als deze in de hitlijsten terecht komt. Al is het al omdat al de tienermeiden een nummer van Bieber sowieso al geweldig vinden.

PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
pi_130154596
Vind het nou niet echt een verbetering t.o.v. de demo, de toevoeging van Bieber, de toffe sounds en de vervorming van MJ's stem.
standaarddrinker
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:50:43 #59
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_130154652
Geinig nummer, blijft wel hangen :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_130161715
Zo hey, weer een demo van Jackson volledig verkracht :'(

Origineel is zo veel beter dan dit prutswerk.

Dit gaat o.a ook op voor "another day", "like the way that you love me". Dit laatste nummer hebben ze echt verneukt zeg. Luister maar eens naar het origineel op "the ultimate collection" en dan naar de versie op "Michael"....

Ik hou mijn hart vast voor toekomstige releases.

"Blue gangsta" is bv een heerlijke demo van mj, maar ik ben bang dat er een "nieuwe mix" hiervan op een album komt te staan :N
pi_130180580
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:28 schreef moonwalker27 het volgende:
Zo hey, weer een demo van Jackson volledig verkracht :'(

Origineel is zo veel beter dan dit prutswerk.

Dit gaat o.a ook op voor "another day", "like the way that you love me". Dit laatste nummer hebben ze echt verneukt zeg. Luister maar eens naar het origineel op "the ultimate collection" en dan naar de versie op "Michael"....

Ik hou mijn hart vast voor toekomstige releases.

"Blue gangsta" is bv een heerlijke demo van mj, maar ik ben bang dat er een "nieuwe mix" hiervan op een album komt te staan :N
Ja zeker met Jason Malachi erbij :{
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 29 augustus 2013 @ 10:42:35 #62
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 18:17:32 #63
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_131877558
Haters everywhere but I don't really care.
pi_131877904
quote:
Dit is geen doodse stilte }:|
pi_131889562
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Niet helemaal, zo ben ik zelfs nog nooit verdacht geweest en slaap ik niet met minderjarige jongetjes in mijn bed. Welke volwassen vent doet dat nou? Oh wacht, Michael Jackson. Ja, compleet normaal gedrag natuurlijk.

Stel dat een mannelijke basisschoolleerkracht met de jongetjes uit z'n klas in z'n bed zou slapen, is dat dan ook normaal? Zou jij het je zoontje toestaan?

jij hebt ook geen miljarden om afhandig te maken met leugens, dom levend wezen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:04 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

MJ was een pedo. En een junk. Daar hoeven we nu allemaal niet zo voorzichtig meer over te doen hoor.
...nog zo'n dom wezen.

Jordan Chandler heeft al jaren geleden verteld dat het leugens waren die hij moest vertellen van zijn vader om zo makkelijk rijk te worden over de rug van MJ.
En die vader? die was echt geen goede vader: In 2006, court documents filed in the state of New Jersey revealed that Evan Chandler was sued by Jordan after he nearly killed him with a barbell and mace in August 2005.[11] Jordan obtained a permanent restraining order against his father as a result.
http://en.wikipedia.org/wiki/Evan_Chandler
En gelooft men eigenlijk wel een vader met psychoses vanuit zijn bipolaire stoornissen, en ook nog eens dollartekens in zijn ogen? You tell me! Of doe maar niet eigenlijk... geen zin om alweer met domheid geconfronteerd te worden.
Anyway google maar Jordan Chandler + confession

[ Bericht 15% gewijzigd door CynicusRomanticusRob op 06-10-2013 01:37:56 ]
pi_131889962
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:39 schreef MagicTheo het volgende:
Weet niet of jullie ''Slave to the rhythm'' al kenden. Ik heb de demo ook op mijn PC. Het is een Michael die in 2000 het ingezongen heeft voor het album Invincible. Is later geschrapt doordat het niet bij het album zou passen.
waar komen al die demo's toch vandaan?
Ik ken het iig nog niet.
pi_131889989
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:02 schreef quirina het volgende:

[..]

Ja zeker met Jason Malachi erbij :{
Is dat nou zeker?
pi_131890025
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:55 schreef Rnnz het volgende:
Duetten Freddie Mercury en Michael Jackson uit in najaar

De drie duetten die Michael Jackson en Queen-zanger Freddie Mercury dertig jaar geleden opnamen, zullen dit najaar eindelijk verschijnen.

Queen-gitarist Brian May bevestigt aan de Britse krant The Times dat de duetten die Mercury en Jackson in 1983 opnamen snel worden uitgebracht.
De nummers zouden al over twee maanden ten gehore worden gebracht in hun definitieve vorm. De opnames zijn destijds gemaakt in Californië.
Er zou sprake zijn geweest van een volledig duetalbum, maar vanwege tijdgebrek zijn er slechts drie liedjes opgenomen. Jackson had het destijds druk met de promotie van het album Thriller en Mercury met promotionele activiteiten voor het Queen-album The Works.
Queen-manager Jim Beach onthult dat er spanningen waren tussen de twee supersterren. Zo zou Mercury hem verzocht hebben hem uit de studio op te halen nadat Jackson een lama had meegenomen. Brian May en Roger Taylor hebben de liedjes, die al in 2012 moesten verschijnen, voltooid.

(nu.nl)

Ben benieuwd hoe de definitieve versies zijn.
Me too
pi_131992769

Had ik nog nooit gezien dus dacht post em ff :P .
blablablabla
pi_132009498
Leuk! Een ode aan de king of pop op de kazoo. Michael Jackson – Billie Jean.

pi_132828011
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:43 schreef Rnnz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Was nog onbekend voor mij.
Argh. Van de YouTube. Ken ik ook nog niet.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_132857335
Aight! Vet.

Mooi om te weten dat die studiosessies gefilmd zijn. En als deze er is, dan is er vast meer. Dat gaat ooit naar buiten komen. Ooit.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_133568821
Wow~! Ik hoor autotune, of niet? Verder interessant - dat lage register waar ie inzit af en toe, heerlijk.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_133598498
quote:
'Moonwalk-schoenen Michael Jackson onder de hamer'
Een paar schoenen waarin Michael Jackson de moonwalk heeft gedanst, gaat op 7 december in Londen onder de hamer.

De instappers moeten zo'n 37.000 euro opbrengen, weet RadarOnline.

Jackson heeft de zwarte schoenen gesigneerd en zou er in 1998 in hebben gedanst.

Het is niet het enige voorwerp dat wordt geveild. Fans kunnen ook een witte handschoen, versierd met Swarovski-kristallen, en een gesigneerde hoed kopen.

"We hebben heel veel respect voor Michael Jackson, omdat hij een van de belangrijkste figuren in de popgeschiedenis is", laat veilinghuisdirecteur Balazs Nagy weten.

"Daarom dragen wij deze veiling op aan de enige echte King of Pop. En natuurlijk willen we dat fans met een stukje van hun idool naar huis kunnen."

http://www.nu.nl/cultuur-(...)l-jackson-hamer.html
Wat jammer dat ik nooit het geld heb voor deze hebbedingetjes. In 1998 heeft hij erin gedanst trouwens, dat moet achter gesloten geweest zijn want ik kan me geen optredens uit 1998 herinneren.
standaarddrinker
pi_133604760
Tuurlijk wel.
Munchen, later de Grammy-awards allemaal in 1998.

Lekker verhaal weer in AD over Murray die de penis van MJ vasthield en Rowland die bereid is de kogels te leveren om diezelfde om te laten leggen.

Het houdt niet op niet vanzelf......
blablablabla
pi_133604998
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:07 schreef Elan het volgende:
Tuurlijk wel.
Munchen, later de Grammy-awards allemaal in 1998.

Lekker verhaal weer in AD over Murray die de penis van MJ vasthield en Rowland die bereid is de kogels te leveren om diezelfde om te laten leggen.

Het houdt niet op niet vanzelf......
Grammy's waren in 1988.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_133610700
Munchen HIStory Tour was in '97 en Munchen MJ & Friends was in '99, hij heeft niet gemoonwalkt in 1998, we worden in het ootje genomen!
standaarddrinker
  maandag 25 november 2013 @ 17:51:03 #82
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_133615470
I Am A Loser, leuk nummer! Je kan ook zo herkennen dat het sowieso tussen 2001-2009 opgenomen is. Voor de rest moet Murray stoppen met die media verhalen want er zijn fans gek genoeg die hem dan zullen pakken :P
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
pi_133615799
Oh gut heeft Murrie ook weer eens z'n slabek opengetrokken?
:')
pi_133617697
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:16 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Grammy's waren in 1988.
Klopt ook niet helemaal, de belangrijkste Grammy's waren namelijk in 1983. Daar deed hij voor het eerst de moonwalk.

In 1998 gebeurde er inderdaad niet zo heel veel.
pi_133892942
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_133897359
Iemand een idee wie "Spino" is?

[ Bericht 3% gewijzigd door quirina op 04-12-2013 00:51:58 ]
pi_133903386
Damn bijna 1 op 1 gekopieerd

pi_133905890
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:05 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Klopt ook niet helemaal, de belangrijkste Grammy's waren namelijk in 1983. Daar deed hij voor het eerst de moonwalk.
Die deed hij toch voor het eerst tijdens Motown 25??
pi_133906311
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Die deed hij toch voor het eerst tijdens Motown 25??
Ja.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_133915306
Oh sorry, nu was ik zelf ook in de war. :P

Dat was inderdaad tijdens Motown 25, in 1983. ;)
pi_133917077
quote:
Het is een remake
standaarddrinker
pi_135098121
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 2 februari 2014 @ 00:50:35 #93
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_136225942
A.s. donderdag maar eens de tribute op tv bekijken van Waylon en Timor (bij vrienden van Amstel Live).

Op youtube ziet het er aardig uit:


[ Bericht 29% gewijzigd door Janena op 02-02-2014 00:58:45 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_137162678
Kick!


Blijft toch goede muziek..
standaarddrinker
pi_137167016
Op dit topic moet ik even geabonneerd zijn.

Ik was ooit (rond 2006) lid van MJnewsonline, maar dat forum sloot een paar jaar later. Ik heb volgens mij zelfs nog een account op MJJcommunity.
Copthorne 2.0
pi_137167717
Er zijn gewoon beelden van 3!!! UURR!!!! van de Dangerous Rehearsals _O_ Die heb ik dus mooi even via de YouTube downloader vereeuwigd op mijn computer.
Wat waanzinnig om te zien zeg.
Een soort This Is It, maar dan 17 jaar eerder.
Vind het trouwens een heel stuk fijner om dit te zien dan de This Is It Rehearsals, omdat van This Is It super veel is overdubbed helaas, en hier hoor je de daadwerkelijke audio zoals hij klonk bij de repetitie.

Vraag me soms nogsteeds af hoe This Is It zou zijn geweest in terms of, dansen/zingen.

Vraagje:

Als de This Is It show ALSNOG een wereldwijde tour zou gaan maken met alleen de band en wat beelden van Michael Jackson op een groot scherm (een beetje Elvis Anniversary idee) Zouden julie alsnog gaan?
  woensdag 26 februari 2014 @ 18:16:33 #97
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137167777
Mweh, weet niet. Ben naar die Cirque Show geweest en die vond ik wel geinig.
Zal dus wel meer vermaak omheen moeten zijn om het interessant te houden, denk ik.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137168036
Misschien alleen als ze een hologram van MJ weten te projecteren zodat het lijkt alsof hij er echt bij is.
standaarddrinker
pi_137168291
Of ze moeten gewoon E'Casanova meenemen.


Gewoon voor het idee, toch een beetje MJ op het podium, hij moet wel playbacken.
standaarddrinker
pi_137192305

Wat vinden jullie van het nummer "Word To The Badd" van Jermaine Jackson? Om heel eerlijk te zijn vind ik het een catchy nummer. :@

Bovendien kan ik me de woede en frustratie goed voorstellen. Jermaine en Michael konden altijd goed met elkaar opschieten, maar toen Michael solo ging was zijn familie niet zo belangrijk meer voor hem. Het is een schreeuw om aandacht van een man die zijn broertje terug wil.
Copthorne 2.0
  donderdag 27 februari 2014 @ 11:57:20 #101
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_137193890
Ik vind het best een fijn nummer om naar te luisteren.
Ik heb het boek van Jermaine (wat hij na Michaels dood schreef) gezelzen en hij geeft daar ook aan dat het een schreeuw om aandacht was.

Een This is it tour zonder Michael zou k denk ik niet bezoeken. Ja, misschein as het echt in de burut is en niet teveel kost.
Ik zou er zeker niet ver voor willen reizen.

Ik luister en kijk nog veel MJ maar de zin om naar evenementen te gaan is er op dit moment niet, ik denk met warme gevoelens terug aan de tijd dat Michael her en der opdook (concert of iets anders) en de daaropvolgende Michaelmania.
Heb hele leuke en idiote dingen gedaan in die tijd (slapen voor stadions, slapen voor zijn hotel, etc).
Die tijd is helaas voorbij.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_137194468
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:57 schreef Janena het volgende:
Ik vind het best een fijn nummer om naar te luisteren.
Ik heb het boek van Jermaine (wat hij na Michaels dood schreef) gezelzen en hij geeft daar ook aan dat het een schreeuw om aandacht was.
Ik vind het een erg aandoenlijk nummer, vooral de zinnen:

Thinkin' about the time when
we used to be close,
It shouldn't be past tense,
cause nobody knows,
What the future may hold, what
tomorrow might bring,
It's not guaranteed that you'll
be spreading your wings

But meanwhile, I continue to
smile, cause in the back of my head,
I know you're still a child


en

Pick up the phone, don't be
alone, step off the throne,
come back home.


Jermaine gaf om Michael.
Copthorne 2.0
pi_137197271
Jermaine Jacksun ( :? ) was ook jaloers op Michael, hij wilde zelf de grote ster worden toen hij de Jackson 5 verliet en solo ging maar dat faalde. Nu treedt hij als b-artiest op met André Rieu en consorten.
standaarddrinker
pi_137197856
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:44 schreef DrDentz het volgende:
Jermaine Jacksun ( :? ) was ook jaloers op Michael, hij wilde zelf de grote ster worden toen hij de Jackson 5 verliet en solo ging maar dat faalde. Nu treedt hij als b-artiest op met André Rieu en consorten.
Bizar dat hij zijn achternaam heeft laten wijzigen inderdaad.

Het verlaten van The Jackson 5 ligt genuanceerder. De Jacksons besloten over te stappen van het Motown-label naar Epic Records. Jermaine, die destijds (in 1976) was getrouwd met de dochter van Motown-baas Berry Gordy, was het hier als enige niet mee eens en hij besloot om Motown trouw te blijven.

De andere broers gingen naar Epic Records, Randy werd toegevoegd aan de groep en de naam werd veranderd van The Jackson 5 in The Jacksons.
Copthorne 2.0
pi_137943998

Klinkt toch beter dan de 'Michael'-versie met dat gelul erdoor? Let ook op de pittigere lyrics: "she's taught that that's not clean, because she's only 15" . Hoor je niet op de cd hoor.
standaarddrinker
pi_137944575
Hier is MJ zelf z'n Oprah interview aan het bekijken, lol.

standaarddrinker
pi_137952727
Ik kwam toevallig laatst weer eens bij de Victory Tour terecht..


Wat is dat een geweldig optreden zeg.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 20:40:05 #108
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138053872
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:01 schreef DrDentz het volgende:

Klinkt toch beter dan de 'Michael'-versie met dat gelul erdoor? Let ook op de pittigere lyrics: "she's taught that that's not clean, because she's only 15" . Hoor je niet op de cd hoor.
Ik vind dat gelul persoonlijk wel wat hebben (soort verhaal) maar deze demo is van zichzelf al een meesterwerk. _O_ _O_ _O_ Bridge stuk ook

She's only 15 mist op de Michael Album helaas :'(
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_138066492
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:40 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Ik vind dat gelul persoonlijk wel wat hebben (soort verhaal) maar deze demo is van zichzelf al een meesterwerk. _O_ _O_ _O_ Bridge stuk ook

She's only 15 mist op de Michael Album helaas :'(
Misschien hebben ze dat expres weggelaten omdat de meeste mensen in de USA dat juist als bewijs voor pedofilie zien.
pi_138318327
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 00:38 schreef Rnnz het volgende:
Ik kwam toevallig laatst weer eens bij de Victory Tour terecht..


Wat is dat een geweldig optreden zeg.
Bizar. Dat hele concert heb ik donderdagavond gekeken. Ook voor eerst in jaren.

Maar wat was 'ie toen goed. Spontaan, met plezier. Improviserend.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:01 schreef DrDentz het volgende:

Klinkt toch beter dan de 'Michael'-versie met dat gelul erdoor? Let ook op de pittigere lyrics: "she's taught that that's not clean, because she's only 15" . Hoor je niet op de cd hoor.
En thnx!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_138363740
1 april grap denk ik
standaarddrinker
pi_138363890
Hopelijk geen cascio op dat album..of demo's die al bekend zijn.
pi_138363957
'Xscape' is al wel 10 jaar bekend
standaarddrinker
pi_138364243
Tot nu toe vind ik dat "nieuwe" overgeproduceerde/geremixte materiaal tegenvallen. Hoor nog liever orginele demo's .
Wat een shitalbum was die vorige "Michael" cd.
En het album van cirque de soleil vind ik ook niet veel aan.
  maandag 31 maart 2014 @ 15:22:41 #117
300718 Kenju
Say It!!??
pi_138364306
Lijkt me ook gewoon een 1 April grap. Anders zou gewoon een volgende voorbeeld zijn van hoe erg de estate uitgemolken wordt en men geen acht slaat op waar de naam van MJ voor staat. Het is immers allemaal spul dat uit de tijd is, en door MJ in 90% van de gevallen sowieso als niet goed genoeg geacht wordt.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_138364471
Wat een rare foto ook.



Vanwaar opeens die Mick Jagger lippen?
standaarddrinker
pi_138364552
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:22 schreef Kenju het volgende:
Lijkt me ook gewoon een 1 April grap. Anders zou gewoon een volgende voorbeeld zijn van hoe erg de estate uitgemolken wordt en men geen acht slaat op waar de naam van MJ voor staat. Het is immers allemaal spul dat uit de tijd is, en door MJ in 90% van de gevallen sowieso als niet goed genoeg geacht wordt.
De estate heeft overal schijt aan... Die vinden het ook goed dat een soundalike liedjes inzingt.
  maandag 31 maart 2014 @ 15:37:01 #120
300718 Kenju
Say It!!??
pi_138364863
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:27 schreef DrDentz het volgende:
Wat een rare foto ook.

[ afbeelding ]

Vanwaar opeens die Mick Jagger lippen?
Sowieso de manier waarop het ten opzichte van de achtergrond afgebeeld is. Zeer slecht gedaan.
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:29 schreef quirina het volgende:

[..]

De estate heeft overal schijt aan... Die vinden het ook goed dat een soundalike liedjes inzingt.
Dit is helaas ook waar. Maar zouden ze werkelijk niets beters kunnen verzinnen dan 'Xscape' waarvan al bekend is dat het al 10 jaar het internet over gaat? Of het interesseert ze zo weinig dat ze daar zelfs niet gewoon een goed persoon voor aanstellen die wat pr-feel heeft. 'Michael' getuigde natuurlijk ook niet van de nodige creativiteit...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_138365386
Als het een grap is is het wel lomp. Veel MJ fans zijn een beetje labiel en we hebben net de dood van MJ wat verwerkt, sommigen zitten zelfs daarover nog in de ontkenningsfase (ik noem geen namen). Nu kunnen we op 1 april een album pre-orderen, weer eens iets om naar uit te kijken.
standaarddrinker
  maandag 31 maart 2014 @ 16:20:05 #122
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138366399
Staat ook op de officiële website van Michael Jackson dus zal wel geen grap zijn.

Hoe dan ook zal ik de deluxe versie bestellen met daarop ook de demo's (materiaal wat gebruikt is om deze cd te maken). Echter 8 tracks is wel wat weinig.

Plus/minus 5 min per track zit je op net 40 minuten :'(
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_138366438
Is er al een tracklist bekend ergens? Ik ben wel benieuwd welke nummers ze gaan uitbrengen.
standaarddrinker
  maandag 31 maart 2014 @ 16:24:03 #124
134538 chansadres
Black & White
pi_138366541
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:21 schreef DrDentz het volgende:
Is er al een tracklist bekend ergens? Ik ben wel benieuwd welke nummers ze gaan uitbrengen.
Nope
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  maandag 31 maart 2014 @ 16:34:05 #125
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138366923
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:21 schreef DrDentz het volgende:
Is er al een tracklist bekend ergens? Ik ben wel benieuwd welke nummers ze gaan uitbrengen.
XSCAPE :') die al 10 jaar bekend is.
En vermoedelijk Slave to the Rhythm die ook al uitgelekt is.
Ook Chicago zal er vermoedelijk opstaan daar sprak Timbaland over.

Sony kennende zal het wel zoiets zijn.

- Chicago
- XSCAPE (uitgelekt)
- Slave to the Rhythm (uitgelekt)
- I'm a loser (uitgelekt)
- Do You Know Where Your Children Are (uitgelekt)
- Blue gangster (uitgelekt)
- a place without no name (snippet uitgelekt)
- ??

En dus blijft er op 2 (3) naar weinig verrassends over.
Wel benieuwd naar de demo's
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_138367027
8 nummers maar :D :(
Bleuh.
  maandag 31 maart 2014 @ 16:53:57 #128
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138367710
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:36 schreef PimD het volgende:
8 nummers maar :D :(
Ja :( :( :(

Wel gelukkig ook de originele demo's (bij de deluxe uitvoering dan).
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_138368321
Ik vind t verlakkerij. :{w
pi_138368518
Ik kijk er wel naar uit.
standaarddrinker
pi_138370777
De originele demo's zijn wel slim. Hebben ze nog iets geleerd van Michael.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_138383902
Ik krijg maar geen genoeg van de uitvoering van "Another Part of Me" tijdens de BAD Tour. Alles klopt aan het nummer en aan de uitvoering. Het ziet er zo natuurlijk en voor Michael Jackson makkelijk uit.

Hier wat amateurbeelden van een uitvoering in Londen (weet niet precies welke dag):

Copthorne 2.0
pi_138401764
Zou dit waar zijn :s

Confirmed tracks

"Love Never Felt So Good"
"Slave to the Rhythm"
"Blue Gangsta"
"Xscape"
"Do You Know Where Your Children Are"
"A Place With No Name"

Die hebben we allemaal al :s
standaarddrinker
pi_138403401
Sowieso moeten ze stoppen met het postuum uitmelken van MJ. :r

Er is een reden dat hij deze nummers destijds niet uitbracht (niet goed genoeg) en nu gaan ze alles maar uitbrengen om nog eens flink te cashen.
Copthorne 2.0
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:33:35 #136
300718 Kenju
Say It!!??
pi_138403496
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:32 schreef Zapato het volgende:
De originele demo's zijn wel slim. Hebben ze nog iets geleerd van Michael.
Wat bedoel je precies?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_138403511
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:10 schreef quirina het volgende:
Ik vind t verlakkerij. :{w
Like I said....
pi_138403760
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:34 schreef quirina het volgende:

[..]

Like I said....
Ja, heel erg zonde. Maar zoals gewoonlijk gaat geld voor principes. Jammer. -O-
Copthorne 2.0
pi_138404988
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:29 schreef quirina het volgende:

[..]

De estate heeft overal schijt aan... Die vinden het ook goed dat een soundalike liedjes inzingt.
Not sure if serious :')
pi_138407329
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:33 schreef Kenju het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
In ieder geval het niet-verneukte originele materiaal meeleveren voor de fans. Al lijkt dat niet nodig, want zo te zien staan alle demo's al op YouTube. :')
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_138407689
Ik zou ook wel graag die originele demo's van de Cascio tracks horen
standaarddrinker
pi_138409360
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou ook wel graag die originele demo's van de Cascio tracks horen
Ja. Geloof jij in de lookasound?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:25:34 #143
300718 Kenju
Say It!!??
pi_138409742
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:31 schreef Zapato het volgende:

[..]

In ieder geval het niet-verneukte originele materiaal meeleveren voor de fans. Al lijkt dat niet nodig, want zo te zien staan alle demo's al op YouTube. :')
Aha, op die manier. Ik dacht dat ik je moest tegenspreken aangezien Timbaland, Rodney Jerkins, Stargate en John McClain het 'bij de tijd' zouden hebben gemaakt, maar kennelijk komt er dus een Deluxe-editie waar ook de originele werken op staan....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_138409852
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:16 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ja. Geloof jij in de lookasound?
Ja
standaarddrinker
pi_138410544
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:28 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ja
Treurig he... Is daar ooit wel eens bewijs van gehoord ofzo?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_138410769
Nah volgens mij niet. Er staan nog wel meer van die liedjes online. Dit moet dan ook MJ zijn:

Burn Tonight

Hou het maar weg van Xscape..
standaarddrinker
pi_138411303
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Nah volgens mij niet. Er staan nog wel meer van die liedjes online. Dit moet dan ook MJ zijn:

Burn Tonight

Hou het maar weg van Xscape..
D'r klopt gewoon iets niet, ook qua timing en ad-libs enzo. Dingen die MJ gewoon jniet zou doen.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_138411583
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef Zapato het volgende:

[..]

D'r klopt gewoon iets niet, ook qua timing en ad-libs enzo. Dingen die MJ gewoon jniet zou doen.
ITS the jason malachi goat!
pi_138411603
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:01 schreef quirina het volgende:

[..]

ITS the jason malachi goat!
Jajajaja... BLEGH
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_138412076
Het klinkt ook wat saai, ik heb niet echt het idee naar een erg talentvolle zanger te luisteren bij die nummers.
standaarddrinker
pi_138412092
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:26 schreef Writersright het volgende:

[..]

Not sure if serious :')
Doof? :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:19:50 #152
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138412614
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 16:35 schreef DrDentz het volgende:
Zou dit waar zijn :s

Confirmed tracks

"Love Never Felt So Good"
"Slave to the Rhythm"
"Blue Gangsta"
"Xscape"
"Do You Know Where Your Children Are"
"A Place With No Name"

Die hebben we allemaal al :s
:'( Op a Place With No Name (snippet) kennen we ze inderdaad al.
Ook staat heb ik begrepen (interview timbaland) chicago erop. Die zou dan wel nieuw zijn.
Wat blijft er over? I'm a loser? Die ook al bekend is.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:24:30 #153
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138412865
http://www.dailymotion.co(...)e-full-version_music

A place with no name toch volledig?
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_138413195
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:24 schreef Nicksanders het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)e-full-version_music

A place with no name toch volledig?
:D

In ieder geval vollediger.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_138413353
In ieder geval wel unmistakably 100% MJ!
standaarddrinker
pi_138413432
En een beetje America dan..
standaarddrinker
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:38:53 #157
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138413644
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:32 schreef DrDentz het volgende:
In ieder geval wel unmistakably 100% MJ!
Ja als iemand hem kan rippen naar mp3 ^O^ geen idee hoe dat te doen.
Kon hem op youtube niet vinden.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_138413798
Nee, je wacht maar tot de release van Xscape!
standaarddrinker
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:43:59 #159
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138413907
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Nee, je wacht maar tot de release van Xscape!
Dat duurt nog zo lang en dit klinkt toch wel heel fijn.

Maar goed jammer dat er weinig tot geen verassingen op zullen staan.
Uiteraard wel de deluxe bestellen zodra dit kan las dat die versie ook nog een bonus song had.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_138416720
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:43 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Dat duurt nog zo lang en dit klinkt toch wel heel fijn.

Maar goed jammer dat er weinig tot geen verassingen op zullen staan.
Uiteraard wel de deluxe bestellen zodra dit kan las dat die versie ook nog een bonus song had.
Vast een extra remix van afrotjek :P
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:59:49 #162
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138421809
Vaag dat er maar 8 nummers op staan. Is het grote uitmelken begonnen en krijgen we de komende 10 jaar elk jaar 8 nummers, of hebben ze gewoon niet meer?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138422345
MJ sprak zelf altijd over 100 nummers per album, en dan kun je daar de Motown-tijd nog bij optellen. De vraag is natuurlijk wel in hoeverre die nummer publiceerbaar zijn als album-materiaal.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  woensdag 2 april 2014 @ 00:27:04 #164
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138422796
Ja, dacht ik ook. Maar ben nu idd wel, benieuwd wat MJ een nummer noemde...
"Pa-dum-padum-love-is-beautiful-pa-dum-pa-dum"
"Ooh Quincy, I got another song".
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138423819
quote:
Daarna mocht ze meteen opdonderen
standaarddrinker
  woensdag 2 april 2014 @ 01:19:24 #166
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138423887
Findum, Fuckum, And Flee.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138428583
quote:
11s.gif Op woensdag 2 april 2014 01:14 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Daarna mocht ze meteen opdonderen
Ja, het was Michaels eerste publieke zoen en zijn manager vond dat ze misbruik had gemaakt van zijn bekendheid.

Ik had, als Michael zijnde, echt een stokje voor haar ontslag gestoken.
Copthorne 2.0
  woensdag 2 april 2014 @ 12:12:42 #168
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138431006
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Nee, je wacht maar tot de release van Xscape!
Heb hem al geript :6
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  donderdag 3 april 2014 @ 18:33:00 #169
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138477885
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  woensdag 9 april 2014 @ 11:09:08 #170
134538 chansadres
Black & White
pi_138683596
Vandaag was de single Xscape bij Giel op 3FM de Laatste Plaat.
Ik weet het allemaal niet. Zeker nu de tracklist vrijwel is uitgelekt vind ik qua songkeuze de plaat niet zo interessant maar als hij ooit in de uitverkoop ligt dan neem ik hem mee om de collectie compleet te houden.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_138697271
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:09 schreef chansadres het volgende:
Vandaag was de single Xscape bij Giel op 3FM de Laatste Plaat.
Ik weet het allemaal niet. Zeker nu de tracklist vrijwel is uitgelekt vind ik qua songkeuze de plaat niet zo interessant maar als hij ooit in de uitverkoop ligt dan neem ik hem mee om de collectie compleet te houden.
Ja en overal op internet koppen als Nieuw single MJ gelekt. Goud. ;)
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_138700011
quote:
Nee, lekker nummer wel O+
Wat is het verhaal er achter, welke cd staat dit?
blablablabla
pi_138703307
quote:
Leuk..maar die hee hee's en hoo hoo's staan op de verkeerde plek ingemixed en jammer van die autotune.
Ben benieuwd naar t rauwe spul.
Zal weer zo'n cascio fiascio nummer zijn.
  donderdag 10 april 2014 @ 09:05:39 #174
134538 chansadres
Black & White
pi_138717416
Als ik naar het nummer luister, krijg ik het gevoel dat hij woorden uit demo's heeft geknipt en die achter elkaar geplakt. Beetje autotune en andere effecten om het te verdoezelen.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  donderdag 10 april 2014 @ 10:07:19 #175
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138718569
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:50 schreef quirina het volgende:

[..]

Leuk..maar die hee hee's en hoo hoo's staan op de verkeerde plek ingemixed en jammer van die autotune.
Ben benieuwd naar t rauwe spul.
Zal weer zo'n cascio fiascio nummer zijn.
Kwam deze tegen via de officiële website forum

http://www.michaeljackson.com/us/node/1159454

Is geen Cascio track in elk geval niet officieel bekend (cascio 12 tracks die allemaal al uitgelekt zijn)

1.1 All I Need
1.2 All Right
1.3 Breaking News
1.4 Black Widow
1.5 Burn Tonight
1.6 Fall In Love
1.7 Keep Your Head Up
1.8 Monster
1.9 Stay
1.10 Soldier Boy
1.11 Ready To Win
1.12 Water
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_138726762
Take Me Away is wel MJ maar het was een klein fragmentje, en door amateurs verlengd tot een compleet nummer. Wel knap gedaan!
standaarddrinker
pi_138727736
Als je die liedjes achter elkaar draait (Xscape, A Place with No Name, Slave to the Rhythm, etc) krijg je toch wel een heel aardig album dat niet teleur gaat stellen, zeker als het materiaal compleet nieuw voor je is.
standaarddrinker
pi_138728615
Ja, als de producers de demo's niet verneuken.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  donderdag 10 april 2014 @ 19:03:03 #179
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138735919
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:28 schreef DrDentz het volgende:
Take Me Away is wel MJ maar het was een klein fragmentje, en door amateurs verlengd tot een compleet nummer. Wel knap gedaan!
Maar twijfel jij aan de echtheid van de Cascio tracks?

Ik geef toe her en der klinkt het vaag (vooral de ad libs die er in geplakt zijn van Earth Song in Keep Your Head Up bijvoorbeeld).
Ook monster klinkt vaag.

Black Widow daar in tegen vind ik echt weer als MJ klinken (en vind dit persoonlijk nog een goed nummer ook) Burn 2Night beetje zelfde gevoel als Monster.

Maar het kan er bij mij niet in dat Sony zijn naam te grabbel gooit zo'n groot bedrijf zal dat toch wel gecheckt hebben (geluid analisten) want anders hebben ze fraude gepleegd.

Maar snap uiteraard wat je bedoeld bij alle cascio tracks hoor je vaag dingen die je eerder gehoord hebt.
Water hoor je stukjes van Tell the angels no
I don't wanna leave my baby alone (heaven can wait).

Bezit alle Cascio Tracks

[ Bericht 2% gewijzigd door Nicksanders op 10-04-2014 19:44:06 ]
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_138742803
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:03 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Maar het kan er bij mij niet in dat Sony zijn naam te grabbel gooit zo'n groot bedrijf zal dat toch wel gecheckt hebben (geluid analisten) want anders hebben ze fraude gepleegd.

Dat dus. Sony heeft flink wat miljoenen betaald voor de rechten om de resterende muziek uit te brengen. Als bij het 1e of 2e album uit blijken dat de tracks niet met MJ zijn dan is dat een financiele catastrofe. Dat risico gaan ze echt niet lopen.
pi_138745513
Maar toch.. als je dit hoort..


Echt precies dezelfde stem als de zanger van Breaking News, Monster en Keep Your Head Up. Echt te gek dat zoiets zou kunnen gebeuren, maar ik sluit het niet uit..
standaarddrinker
  donderdag 10 april 2014 @ 23:33:42 #182
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138749687
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Maar toch.. als je dit hoort..


Echt precies dezelfde stem als de zanger van Breaking News, Monster en Keep Your Head Up. Echt te gek dat zoiets zou kunnen gebeuren, maar ik sluit het niet uit..
Dat vind ik ook (verdacht veel op lijken) en daarom zou mooi zijn als ze 100% bewijs kunnen laten zien (video waarin MJ dat staat te zingen bij de Cascio's bijvoorbeeld).

Maar ook nogmaals het lijkt mij dat Sony dit niet zomaar voor lief aan heeft genomen.
Het is een bedrijf met meer dan 140.000 mensen in dienst en een miljarden omzet.
Die gaan ze lijkt mij echt niet te grabbel gooien voor 12 nummers als er voor hun geen bewijs is dat ze authentiek zijn want als het ooit uit komt is het pure fraude en zouden miljoenen mensen die de CD Michael gekocht hebben schade vergoeding kunnen eisen.

Want als ik een cd koop van Michael Jackson verwacht ik Michael Jackson te horen zelfde als ik cd koop van freddy mercury dan verwacht ik ook freddy mercury en niet Elvis dan koop ik wel een cd van Elvis.
Dit is een wat kromme vergelijking daar het hier om een sound-a-like zou gaan maar komt wel op hetzelfde neer.

Mocht dit toch niet authentiek gaan blijken staat Sony een dik probleem te wachten en zeer slechte reclame.

Kunnen jullie ook alle overige cascio tracks dan?
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_138750273
Maarja als ik een cd koop van Milli Vanilli dan wil ik ook die jongens op de cover horen en niet wat studiomuzikanten. It happens.. overigens denk ik niet dat er ooit 'bewezen' wordt dat het niet MJ is die die liedjes zingt. Het zal altijd wel een dingetje blijven op fanboards.
standaarddrinker
  donderdag 10 april 2014 @ 23:54:12 #184
300718 Kenju
Say It!!??
pi_138750743
Ik heb effe wat tracks beluisterd, en denk een sleutel te hebben. De overeenkomsten in de vibrato en de kracht waarmee gezongen wordt op bepaalde momenten zijn gewoon anders. Hoe meer ik ernaar luister, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat Breaking News, Monster en Keep Your Head Up inderdaad niet door MJ gedaan zijn. Of iig dat de stem op eenzelfde manier gemixt is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_138752233
Heb nooit echt serieus naar dat album geluisterd op de betere nummers na, maar nu je het zegt ja. Dat is echt geen MJ op die nummers.
pi_138752346
Dus we zijn het eens dat het geen MJ is? Dat kan toch niet, dat is belachelijk.
standaarddrinker
pi_138752974
Ik ben 100% zeker dat dat geen MJ is. Vooral bij Monster is het duidelijk te horen, de klankkleur is totaal anders. Bij Keep Your Head Up hoor je dat de stem erg 'dun' klinkt in vergelijking met de MJ die wij kennen. Schandalig eigenlijk en Sony zou dit vier jaar na dato nog best mogen rectificeren.

Vaag dat ik dat album destijds maar één keer heb beluisterd, want er staan verder best wel mooie nummers op (Behind The Mask, Another Day, Much Too Soon).
pi_138753101
Ik heb die nummers ook nooit vertrouwd. En ik luister ze ook niet, dat is misschien nog wel het beste bewijs.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_138753106
The authenticity of "Monster" has been questioned. Doubts over whether the vocals were actually by Jackson have been raised, reportedly by Katherine Jackson and Jackson's two eldest children and many of his fans. His brother Randy Jackson posted a series of messages about the album on his Twitter account stating that family members were not allowed at his studio where the album was being completed. According to Randy, when engineer Teddy Riley played him some of the tracks, "I immediately said it wasn't his voice". In a statement, Sony Music Group countered that it had "complete confidence in the results of our extensive research, as well as the accounts of those who were in the studio with Michael, that the vocals on the new album are his own". Producer Teddy Riley, Frank DiLeo and Jackson's estate have since defended Sony's claims that the song is authentic. Teddy Riley who worked on the songs "Hollywood Tonight", "Monster" and "Breaking News", claimed that he had to do "more processing to the voice, which is why people were asking about the authenticity of his voice". Riley also claimed that "With the Melodyne we actually move the stuff up which is the reason why some of the vibrato sounds a little off or processed, over-processed. We truly apologize for that happening, but you are still hearing the true Michael Jackson"

Misschien is dat wel waar wat Teddy Riley zegt, dat ze het compleet overgeproduceerd hebben waardoor het nep klinkt. Het enige wat ze zouden kunnen doen is de originele, onbewerkte demo's naar buiten brengen, om de twijfel weg te nemen.
standaarddrinker
pi_138753117
Daarom ben ik ook blij dat bij Xscape de demo's mee worden geleverd.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_138754951
Wanneer rockte MJ eigenlijk voor het eerst die ponytail? Ik zie het voor het eerst op foto's uit 1987.

Ik weet niet wat zijn eerste publieke optreden met die haarstijl was.
Copthorne 2.0
pi_138781466
Bad Tour hè
standaarddrinker
  zaterdag 12 april 2014 @ 22:28:32 #193
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_138808615
Uitgelekt, ik heb het album!
  zaterdag 12 april 2014 @ 23:42:37 #194
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138810977
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:28 schreef Jackson5 het volgende:
Uitgelekt, ik heb het album!
Waar vandaan?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138811539
Ik heb ook iets gedownload maar het zijn de onbewerkte demos bij elkaar gevoegd als 'Xscape (2014)', dit lijkt me niet het album dat in de winkels komt te liggen.

Michael Jackson - Xscape (2014) (Size: 110.31 MB)
01. Love Never Felt So Good (03:29)
02. She Was Loving Me (04:12)
03. I Was The Loser (04:01)
04. A Place With No Name (05:17)
05. Do You Know Where Your Children Are (04:42)
06. Slave to the Rhythm (04:39)
07. Blue Gangster (04:45)
08. Xscape (05:59)
09. All I Need (05:03)
10. I Have This Dream (05:28)
standaarddrinker
pi_138812501
Hoop niet dat All I Need daadwerkelijk op Xscape komt.. Cascio track met You Are Not Alone intro..
standaarddrinker
  zondag 13 april 2014 @ 21:21:22 #197
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138844389
Ook gedownload.

I have this dream is verschillende dingen aan elkaar geknipt.
She was loving me dat is niet de demo van Michael toch? Heb nog niet gehoord.
Maar stond keer iets op youtube (wel liedje geschreven door Michael) maar door een andere ingezongen.
Nog nooit een demo gehoord van Michael zelf

Rest was al bekend.
En All I Need is inderdaad een Cascio Track

Inmiddels She was lovin me gehoord dit is ook geen Michael
rest zijn de bekende demo's

[ Bericht 9% gewijzigd door Nicksanders op 13-04-2014 21:34:53 ]
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 13 april 2014 @ 21:43:30 #198
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138846107
She was lovin me is wel een prachtig nummer ben benieuw naar de versie (demo's) van Michael.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 13 april 2014 @ 21:44:56 #199
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138846202
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 21:43 schreef Nicksanders het volgende:
She was lovin me is wel een prachtig nummer ben benieuw naar de versie (demo's) van Michael.
Als het tenminste dezelfde lyrics heeft. Maar ook dat is nog niet bekend.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_138847202
I Have This Dream is fanmade bagger, Earth Song verknipt.
standaarddrinker
pi_138893052
quote:
Katherine Jackson moet AEG acht ton betalen
Katherine Jackson moet diep in de buidel tasten na haar verloren rechtszaak tegen AEG. Een rechter bepaalde maandag dat ze de concertpromotor ruim achthonderdduizend dollar aan proceskosten moet betalen.


Foto: AFP

In oktober eindigde een vijf maanden durende rechtszaak van de 83-jarige moeder van de King of Pop tegen AEG.

Katherine vond dat AEG niet zorgvuldig genoeg te werk was gegaan bij het in dienst nemen van Conrad Murray, de voormalige lijfarts van haar zoon.

Een jury gaf haar echter ongelijk en bepaalde dat de concertpromotor niet nalatig is geweest bij het aanstellen van Murray, die Michael Jackson in 2009 een fatale dosis propofol toediende.

AEG wilde eigenlijk 1,2 miljoen dollar van Jackson om de kosten van de rechtszaak te kunnen dekken. Volgens de advocaten van Jackson was slechts een kwart van dat bedrag te rechtvaardigen.

Raadsman Marvin Putnam, die AEG bijstaat, vindt dat de rechtbank de juiste beslissing heeft genomen 'door Katherine Jackson bijna een miljoen te laten betalen in een zaak die ze nooit had moeten beginnen'.

http://www.nu.nl/achterkl(...)cht-ton-betalen.html
Dit vind ik toch ook wel sneu voor dat mevrouwtje na wat zij allemaal mee heeft moeten maken. Meer dan een gemiddelde soap op tv.
standaarddrinker
pi_138899874
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Bad Tour hè
Was de allereerste keer dat hij een paardenstaart had bij het begin van de BAD Tour in Yokohama? Geen publieke optredens daarvoor?

Ik kan me vaag herinneren dat Randy Taraborrelli er iets over had geschreven in zijn biografie over MJ uit 1994. Dat Joseph het maar niks vond o.i.d.
Copthorne 2.0
pi_138900188
Volgens mij wel vanaf 1987. Heb het boek van J. Randy Taraborrelli wel gelezen maar kan me die passage niet meer herinneren. Michael Jackson en Steven Seagal zijn de enige mannen die een paardenstaart kunnen hebben.
standaarddrinker
pi_138913672
Prachtig om te lezen dat dit topic vol zit met experts die beter weten dan de producers die er aan werken wie er nou wel en niet zingt ;')
pi_138931276
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:09 schreef Writersright het volgende:
Prachtig om te lezen dat dit topic vol zit met experts die beter weten dan de producers die er aan werken wie er nou wel en niet zingt ;')
Enlighten us. Ik heb denk ik net zo vaak de stem van MJ gehoord als Teddy Riley. Dan mag ik best twijfelen vind ik.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  woensdag 16 april 2014 @ 18:03:25 #206
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138949162
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:09 schreef Writersright het volgende:
Prachtig om te lezen dat dit topic vol zit met experts die beter weten dan de producers die er aan werken wie er nou wel en niet zingt ;')
Er word negens beweerd dat we 100% zeker weten dat het Jackson zelf niet is.

Wel klinkt het vaag dit kan verschillende oorzaken hebben:

> Matige kwaliteit overgeproduceerd
> Sneller of langzame laten lopen
> Ook helpt het niet mee ad libs van eerder uitgebrachte songs er in te knippen.
> Michael speelde met zijn stem tijdens het opnemen
> Het is Michael niet

In het laatste geval heeft Sony een gigantische flater geslagen.
Maar mij lijkt voor de hand liggend dat Sony dit heel goed uitgezocht heeft zeker na de ontstaande heise of het wel of niet authentiek was.
Sony is een bedrijf met een miljarden omzet die zullen toch niet zomaar hun naam eventueel te grabbel gooien.

Neemt die weg dat de tracks twijfelachtig zijn en het lijkt mij dat Sony ergens on aanstotelijk bewijs moet hebben dat dat het 100% authentiek is en dat we niemand minder dan de King Of Pop Himself Michael Jackson horen zingen.

Jammer dat ze dat dan alleen niet naar buiten brengen.

Verder klinken veel Cascio tracks vaag.
Alhoewel ik vind dat Black Widow Michael is in elk geval veel duidelijker dan andere Cascio Tracks
Wat verder ook nog een prachtig nummer is
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_138959100
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 00:48 schreef Zapato het volgende:

[..]

Enlighten us. Ik heb denk ik net zo vaak de stem van MJ gehoord als Teddy Riley. Dan mag ik best twijfelen vind ik.
Oh en jij hebt ook met hem in de studio gestaan bij opnames en al eerder zijn muziek geproduceerd. My bad.
  woensdag 16 april 2014 @ 22:07:00 #208
300718 Kenju
Say It!!??
pi_138960113
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:08 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij wel vanaf 1987. Heb het boek van J. Randy Taraborrelli wel gelezen maar kan me die passage niet meer herinneren. Michael Jackson en Steven Seagal zijn de enige mannen die een paardenstaart kunnen hebben.
En Gijs Staverman dan???!!
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_138960210
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Writersright het volgende:

[..]

Oh en jij hebt ook met hem in de studio gestaan bij opnames en al eerder zijn muziek geproduceerd. My bad.
Wat is nou je punt? Dat we zonder mokken maar moeten aannemen dat één persoon die met MJ heeft gewerkt de waarheid spreekt, terwijl honderden zo niet duizenden mensen onafhankelijk van elkaar twijfelen aan de echtheid van die nummers?
pi_138961919
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:07 schreef Kenju het volgende:
En Gijs Staverman dan???!!
Nee dan wordt het toch een beetje fout
standaarddrinker
pi_139006897
Slave to the Rhythm is wel het beste van het album. Lekker beat ook!
pi_139072164
http://www.bndestem.nl/al(...)el-jackson-1.4324406

quote:
De bodyguards van Michael Jackson doen een boekje open over hun voormalige werkgever. Letterlijk: in het boek Remembering The Time: Protecting Michael Jackson In His Final Days onthullen ze aardig wat geheimen over de King Of Pop.

Javon Beard en Bill Whitfield beschrijven hoe ze voor hem op pad moesten om mysterieuze vrouwen op te pikken, dat Michael grote geldproblemen had en hoe hij zijn kinderen bestrafte. Toen zijn zoon Prince bijvoorbeeld de poep van zijn hond niet opruimde, maakte Michael hem razend door te moonwalken door de stront. Vanaf dat moment liep de jongen zijn huisdier keurig achterna met stoffer en blik, aldus Beard volgens New York Daily News.

De bodyguards moesten onder anderen een beeldschone, slanke vrouw met Oost-Europees accent ophalen voor hun baas, die hij alleen maar Friend noemde. Ze logeerde in een nabijgelegen hotel en Michael bezocht haar 's avonds als zijn kinderen sliepen. Een paar dagen na haar vertrek overkwam een dame met bijnaam Flower hetzelfde.

Geldgebrek

Ook het geldgebrek van MJ komt uitgebreid aan bod in het boek. Zo schrijven de bodyguards dat ze soms maanden niet uitbetaald kregen. Toen Bill Whitefield zijn baas daarop attendeerde, ging de muzikant voor 10.000 dollar winkelen totdat zijn creditcard werd geweigerd.

Ondanks de negatieve anekdotes willen de beveiligers hun ex-baas niet in een kwaad daglicht stellen. "Het is geen bitter verhaal", weet een insider. "Ze waren erg aan hem gehecht en hielden van zijn kinderen, maar beschrijven hem als iemand die omringd was door stelende managers en assistenten.'' Het boek verschijnt in juni.

MJ be doin' Flower en Friend. I'm a lover, not a fighter.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_139139502
Ik luister nu naar "Streetwalker". Zonde dat dat nummer het BAD-album niet haalde. Bizar eigenlijk hoeveel goede nummers MJ nog op de plank had liggen.
Copthorne 2.0
pi_139139641
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 14:24 schreef Zapato het volgende:
http://www.bndestem.nl/al(...)el-jackson-1.4324406

[..]

MJ be doin' Flower en Friend. I'm a lover, not a fighter.
Van de anekdotes uit de quote geloof ik geen moer. :')

Die man was niet eens heteroseksueel denk ik, eerder aseksueel.
Copthorne 2.0
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:50:48 #215
134538 chansadres
Black & White
pi_139139709
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:47 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Van de anekdotes uit de quote geloof ik geen moer. :')

Die man was niet eens heteroseksueel denk ik, eerder aseksueel.
Misschien bleef ze alleen slapen. Nergens staat gezegd dat ze wat hebben gedaan behalve slaap. (8>
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_139140192
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:50 schreef chansadres het volgende:

[..]

Misschien bleef ze alleen slapen. Nergens staat gezegd dat ze wat hebben gedaan behalve slaap. (8>
Lijkt me sterk dat je daar speciaal hoertjes uit het Oostblok voor over moet laten komen.

Die voormalige lijfwachten suggereren dingen die niet zijn gebeurd. Door de poep moonwalken is iets waar ik wel weer om kan lachen. Het zou grappig zijn als dat echt waar is.
Copthorne 2.0
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:21:21 #217
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139140439
Ach ja, wie weet. Hij had per slot van rekening ook een pornokoffertje :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_139141839
Ja zo gek vind ik het niet hoor - niet gezegd dat het waar is natuurlijk. Maar het klinkt me absoluut niet onvoorstelbaar in de oren.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:22:28 #219
300718 Kenju
Say It!!??
pi_139147379
Klopt. Het imago van de mysterieuze weirde kerel die a-sexueel was, is op een gegeven moment weliswaar uit de hand gelopen en meer dan dat, maar het drinken van alcohol en het consumeren van porno bewijst dat MJ wat dat betreft normaler was dan we denken. En wanneer je dan middels wat dure escorts of anderszins aan je trekken komt in seksueel opzicht, is dat niet bepaald vreemd te noemen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:28:29 #220
134538 chansadres
Black & White
pi_139147543
Dat verhaal van de hondenpoep is trouwens slecht vertaald. Als ik de bron inkijk zie ik alleen staan:
Michael was aan het moonwalken en tijdens het danspasje schuift hij in de hondenpoep. Die was van de hond van Prince. Toen is Michael heel boos geworden op Prince. In het Nederlandse artikel lijkt het net alsof hij een drol zag en dacht, laat ik hier in Moonwalken :')
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:41:27 #221
300718 Kenju
Say It!!??
pi_139147907
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:28 schreef chansadres het volgende:
Dat verhaal van de hondenpoep is trouwens slecht vertaald. Als ik de bron inkijk zie ik alleen staan:
Michael was aan het moonwalken en tijdens het danspasje schuift hij in de hondenpoep. Die was van de hond van Prince. Toen is Michael heel boos geworden op Prince. In het Nederlandse artikel lijkt het net alsof hij een drol zag en dacht, laat ik hier in Moonwalken :')
Ja, echt zo van "verdomme niet opgeruimd???!! Hier, ik moonwalk er doorheen, dat zal je leren!" |:(
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 16:07:50 #222
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_139148725
Ik vraag me af of er ooit iemand is geweest die zo enorm veel mensen om zich heen had die later een slaatje hebben proberen te slaan uit hem of uit de kennis die ze opdeden in zijn omgeving. Jemig zeg, wat had die man een uitbuiters om hem heen, kan me goed voorstellen dat hij zo paranoïde als de pest werd :o
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_139195779
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb ook iets gedownload maar het zijn de onbewerkte demos bij elkaar gevoegd als 'Xscape (2014)', dit lijkt me niet het album dat in de winkels komt te liggen.

Michael Jackson - Xscape (2014) (Size: 110.31 MB)
01. Love Never Felt So Good (03:29)
02. She Was Loving Me (04:12)
03. I Was The Loser (04:01)
04. A Place With No Name (05:17)
05. Do You Know Where Your Children Are (04:42)
06. Slave to the Rhythm (04:39)
07. Blue Gangster (04:45)
08. Xscape (05:59)
09. All I Need (05:03)
10. I Have This Dream (05:28)

http://www.michaeljackson(...)d&utm_medium=twitter
  donderdag 24 april 2014 @ 11:14:27 #224
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139208999
Tracklist:
Love Never Felt So Good
Chicago (She Was Loving Me) (Onbekend)
Lovin’ You (Onbekend)
A Place With No Name
Slave to the Rhythm
Do You Know Where Your Children Are (12 O’Clock)
Blue Gangster
Xscape

Deluxe Edition
Love Never Felt So Good (Demo)
Chicago (She Was Loving Me) [Demo] (Onbekend)
Lovin’ You (Demo) (Onbekend)
A Place With No Name (Demo)
Slave to the Rhythm (Demo)
Do You Know Where Your Children Are (12 O’Clock) [Demo]
Blue Gangster (Demo)
Xscape (Demo)
Hot Fun In the Summertime (feat. Mary J. Blige & D’Angelo) (Onbekend)
Music Video (Benieuwd wat dit is)
EPK (Benieuwd wat dit is)

Paar verassingen dus
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_139238134
Huh wtf..

"Hey Prince.. je hond heeft gepoept.."
"O ik ruim het wel op wacht nee pappa niet gaan moonwalken erin nee niet doen neee!!"
"Hee hee! Aohw!" *moonwalkt door de stront*
"Godverrr!! Niet weer!"
standaarddrinker
pi_139247739
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Huh wtf..

"Hey Prince.. je hond heeft gepoept.."
"O ik ruim het wel op wacht nee pappa niet gaan moonwalken erin nee niet doen neee!!"
"Hee hee! Aohw!" *moonwalkt door de stront*
"Godverrr!! Niet weer!"
_O-
  vrijdag 25 april 2014 @ 13:09:56 #227
134538 chansadres
Black & White
pi_139248586
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:14 schreef Nicksanders het volgende:
Chicago (She Was Loving Me) (Onbekend)
Die is toch niet onbekend? Nee, er is geen demo ergens maar de tekst en wat snippets dwarrelen al jaren over het internet...

quote:
EPK (Benieuwd wat dit is)
EPK is gewoon een Press Kitt. Een filmpje met wat achtergrondsinfo over het album. Meestal rond de 5 minuten, niet iets bijzonders. Een verlengde tv-commercial.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  vrijdag 25 april 2014 @ 15:31:12 #228
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139252496
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 april 2014 13:09 schreef chansadres het volgende:

[..]

Die is toch niet onbekend? Nee, er is geen demo ergens maar de tekst en wat snippets dwarrelen al jaren over het internet...

[..]
De lyrics had ik een keer gelezen mits deze natuurlijk kloppen.
Snippets heb ik persoonlijk nog niet gehoord ben hier wel benieuw naar.
Dus mochten je weten waar hoor ik het graag ^O^
quote:
EPK is gewoon een Press Kitt. Een filmpje met wat achtergrondsinfo over het album. Meestal rond de 5 minuten, niet iets bijzonders. Een verlengde tv-commercial.
Dit vermoeden had ik een klein beetje maar wist het niet 100% bedankt voor info
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_139254765
Ik heb toch Xscape + Bonus CD gepreorderd, fok it!
standaarddrinker
  vrijdag 25 april 2014 @ 16:51:21 #230
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139254831
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 16:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb toch Xscape + Bonus CD gepreorderd, fok it!
Bij bol.com?

Ik zal hem ook even bestellen v/d week.
Ook met Bonus cd (demo's)
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_139254884
Ja zullen ze 'm echt 9 mei al leveren? Ik dacht dat ie pas rond de 13e kwam.
standaarddrinker
  vrijdag 25 april 2014 @ 16:57:11 #232
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139254985
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 april 2014 16:52 schreef DrDentz het volgende:
Ja zullen ze 'm echt 9 mei al leveren? Ik dacht dat ie pas rond de 13e kwam.
Dacht ik ook maar zag het net hoop het wel :P mag van mij morgen al
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_139255145
Hoop niet dat de torrent ervan morgen dan ook online staat want dan wordt het heel moeilijk om het niet te downloaden tot 9 mei. Ik wil het voor het eerst van de cd horen! Deed ik bij Invincible en 'Michael' ook. Viel allebei wel zwaar tegen. :@
standaarddrinker
  vrijdag 25 april 2014 @ 19:51:29 #234
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139259421
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 17:03 schreef DrDentz het volgende:
Hoop niet dat de torrent ervan morgen dan ook online staat want dan wordt het heel moeilijk om het niet te downloaden tot 9 mei. Ik wil het voor het eerst van de cd horen! Deed ik bij Invincible en 'Michael' ook. Viel allebei wel zwaar tegen. :@
Zo veel geduld heb ik echt niet.
Kom ik hem morgen op het internet tegen ben ik hem 5 min later aan het luisteren haha
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 2 mei 2014 @ 06:25:35 #236
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  vrijdag 2 mei 2014 @ 08:12:41 #237
134538 chansadres
Black & White
pi_139478793
De nieuwe single klinkt allemaal heel aardig maar ik mis zelf de park van een mainsingle. Op zich wel logisch want de cd komt vol te staan met restjes maar een You Rock My World achtig lied had ik meer op gehoopt.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  vrijdag 2 mei 2014 @ 08:56:11 #238
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139479208
quote:
Klinkt voller qua geluid dan de al bekende demo.
Dit is niet slecht.
Ben benieuwd naar de rest
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:19:58 #239
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139482077
Is nog niet de volledige versie.
Die is met Justin Timberlake (gelukkig geen Bieber)
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:24:26 #240
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139482172
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_139483340
Die met JT zal wel op de main disc komen dan.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 12:15:18 #242
28167 matthijst
In a New York State of Mind
  vrijdag 2 mei 2014 @ 14:56:34 #243
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139488796
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:03 schreef R4m0n_46 het volgende:
Die met JT zal wel op de main disc komen dan.
Dat weet ik wel zeker.
En de andere op de 2de disc (demo's)
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_139488973
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:56 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker.
En de andere op de 2de disc (demo's)
Exact.
Ben wel benieuwd naar het album ook al zijn veel nummers natuurlijk al 'bekend'.

Edit:
Nummer met JT komt kennelijk op de tweede disc, samen met de originele demo als je de tracklist van http://en.wikipedia.org/wiki/Xscape_(album) mag geloven.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:39:12 #245
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139490355
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:01 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Exact.
Ben wel benieuwd naar het album ook al zijn veel nummers natuurlijk al 'bekend'.

Edit:
Nummer met JT komt kennelijk op de tweede disc, samen met de originele demo als je de tracklist van http://en.wikipedia.org/wiki/Xscape_(album) mag geloven.
Staat ook op de officiële website zo.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_139491588
Met alle respect, maar in dit "nieuwe werk" ben ik niet zo geïnteresseerd.

Af en toe een demo'tje luisteren is wel leuk (zoals de demo van Billie Jean uit 1981), maar ik geloof niet dat dit werk, dat op de planken is blijven liggen, veel aan zijn legacy gaat toevoegen.
Copthorne 2.0
pi_139497003
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:09 schreef Copthorne het volgende:
Met alle respect, maar in dit "nieuwe werk" ben ik niet zo geïnteresseerd.

Af en toe een demo'tje luisteren is wel leuk (zoals de demo van Billie Jean uit 1981), maar ik geloof niet dat dit werk, dat op de planken is blijven liggen, veel aan zijn legacy gaat toevoegen.
Neuh..
Ik loop er ook niet echt warm voor.
Het vorige album met die Cascio-tracks vond ik ook een aanfluiting. Ik luister nog liever het oude werk waarvan ik zeker weet dat het precies is zoals MJ het zelf bedoelt heeft.
Ik zit niet te wachten op Justin Timberlake of Bieber of op house/danceversies. Voegt geen bal toe IMO.
pi_139512057
Waarom plakken ze overal die Billie Jean drums onder :s
Alsof ze denken: MJ fans houden van Billie Jean, laten we alle nummers als Billie Jean laten klinken
standaarddrinker
pi_139519770
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:19 schreef Nicksanders het volgende:
Is nog niet de volledige versie.
Die is met Justin Timberlake (gelukkig geen Bieber)
standaarddrinker
pi_139525669
http://t.co/dKtIy9FpTy
Van Jennifer Batten.
( ze heeft wel gelijk..)
  zaterdag 3 mei 2014 @ 19:13:17 #251
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139527490
Ik vind t wel een lekker nummertje :D

[ Bericht 57% gewijzigd door matthijst op 03-05-2014 19:19:39 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_139528095
Het lijkt wel op love boat.
  maandag 5 mei 2014 @ 16:02:10 #253
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139586266
Haters everywhere but I don't really care.
pi_139587103
quote:
Vind het niet mooi gemixed.
Hebben ze twee demo's doorelkaar geflikkerd ofzo?
Ben niet van de sony sucks beweging ofzo , maar het lijkt nu net of ze geen moer hebben en maar wat doen met schamele restjes.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:05:51 #255
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139614748
Klinkt wel aardig niet geweldig.
Benieuwd naar de demo.

Loving You nu ook gehoord geld eigenlijk hetzelfde voor.

Andere tracks zijn overduidelijk beter

do you know where your children are
slave to the rhythm
Blue gangster
Place with no name en Xscape zelf.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:19:20 #256
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139615082
https://music.sonyenterta(...)l_Jackson/Loving_You

Loving You vind ik dan wel weer geinig :)
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:22:21 #257
300718 Kenju
Say It!!??
pi_139618602
quote:
Vind het eigenlijk wel wat hebben. Al had ik mix-technisch wel wat anders gekozen. Gewoon de reguliere tekst wat meer laten domineren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:19 schreef matthijst het volgende:
https://music.sonyenterta(...)l_Jackson/Loving_You

Loving You vind ik dan wel weer geinig :)
Mêh... :) Smaken verschillen dus...

quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 16:32 schreef quirina het volgende:

[..]

Vind het niet mooi gemixed.
Hebben ze twee demo's doorelkaar geflikkerd ofzo?
Ben niet van de sony sucks beweging ofzo , maar het lijkt nu net of ze geen moer hebben en maar wat doen met schamele restjes.
Denk dat dit het is. Gewoon van die troep die nog op de plank ligt, wat probeersels en spul dat gewoon niet goed genoeg was. Ik weet niet of ze wat door elkaar hebben gegooid (lijkt me niet), maar dat het restjes zijn die ze produceren tot iets compleets, lijkt het wel op.

De nummers zoals bijv. Streetwalker, Behind the Mask, We've Had Enough, Fly Away, dus nummers die zo goed als af waren of zelfs helemaal af, zijn er volgens mij niet eens meer.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:43:02 #258
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139619369
Ook benieuwd inderdaad wat er nu nog ligt. Dacht dat ze bij Bad zeiden dat hij tientallen, zo niet 100 nummers had gemaakt. Maar wat is dan een nummer? "Pa-dum-pa-dum-oooh-girl-pa-dum"?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_139621142
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:22 schreef Kenju het volgende:

Denk dat dit het is. Gewoon van die troep die nog op de plank ligt, wat probeersels en spul dat gewoon niet goed genoeg was. Ik weet niet of ze wat door elkaar hebben gegooid (lijkt me niet), maar dat het restjes zijn die ze produceren tot iets compleets, lijkt het wel op.

De nummers zoals bijv. Streetwalker, Behind the Mask, We've Had Enough, Fly Away, dus nummers die zo goed als af waren of zelfs helemaal af, zijn er volgens mij niet eens meer.
Monkey Business, Sunset Driver, On The Line, If You Don't Love Me (totaal niet MJ style), Cheater, Scared of the Moon, For All Time, The Way You Love Me, Someone Put Your Hand Out.

Zitten nog wel paar goede nummertjes tussen vind ik persoonlijk, en zijn toch bijna geheel af, dus denk dat deze misschien wel dicht tegen de toen betreffende albums zaten. Wel allemaal bekende nummers intussen natuurlijk, maar toch zonde dat sommige van deze niet uitgebracht worden.

Denk dat ze verder misschien weinig van zulke complete songs nog hebben idd. Veel demo's zullen ook incomplete lyrics hebben (zoals Billie Jean demo bijvoorbeeld).

'Zet Cheater op, bazennummer' :7
  dinsdag 6 mei 2014 @ 16:36:40 #260
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139623395
Heb het volledige nummer van Chicago (She Was Lovin Me) toch wel goed nummer ook qua lyrics.

Benieuwd naar de demo dat wel. (Of staat zoals Michael hem voor het laatst gehoord heeft)
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:37:07 #261
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139629349
I met her on my way to Chicago
Where she was all alone
And so was I
So I asked her for her name

She smiled and looked at me
I was surprised to see
That a woman like that
Was really into me

She said she didn’t have no man
Raised her kids the very best she can
(She was loving me)
She told me she was all alone
Said at home she didn’t have no phone
(She was wanting me)
She said just to give her a page
To spend the night was the goal she played
(She was loving me)
She lied to you, lied to me
Thought she was loving me, loving me
Yeah

I never would’ve thought she was living like that
Her words seemed so sincere
When I held her near
She would tell me how she feels

If felt so real to me
This girl, she had to be
An angel sent from heaven just for me

She said she didn’t have no man
Raised her kids the very best she can
(She was loving me)
She told me she was all alone
Said at home she didn’t have no phone
(She was loving me)
She said just to give her a page
To spend the night was the goal she played
(She was loving me)
She lied to you, lied to me
Thought she was loving me, loving me
Yeah

She tried to live a double life
Loving me while she was still your wife
(She was wanting me)
She thought that loving me was cool
With you at work and the kids at school
(She was loving me)
She said that it would never end
Tried to keep me any way she can
(She was wanting me)
She lied to you, lied to me
Because she had a family, family
Yeah

Why.. Ooh no
Alright
Ohh
(I’m in love, love)

I didn’t know she was already spoken for
‘Cause I’m not that kind of man
Swear that I would’ve never looked her way
Now I feel so much shame
And all things have to change
You should know that I’m holding her blame

She said she didn’t have no man
Raised her kids the very best she can
(Holding her to blame)
She told me she was all alone
Said at home she didn’t have no phone
(Holding her to blame)
She said just to give her a page
To spend the night was the goal she played
(Holding her to blame)
She lied to you, lied to me
Thought she was loving me, loving me
(Holding her to blame)
Yeah

She tried to live a double life
Loving me while she was still your wife
(Holding her to blame)
She thought that loving me was cool
With you at work and the kids at school
(Holding her to blame)
She said that it would never end
Tried to keep me any way she can
(Holding her to blame)
She lied to you, lied to me
Because she had a family, family
Yeah

She said she didn’t have no man
Raised her kids the very best she can
(She was loving me)
She told me she was all alone
Said at home she didn’t have no phone
(She was loving me)
She said just to give her a page
To spend the night was the goal she played
(She was loving me)
She lied to you, lied to me
Thought she was loving me, loving me
Yeah

She tried to live a double life
Loving me while she was still your wife
(She was wanting me)
She thought that loving me was cool
With you at work and the kids at school
(She was loving me)
She said that it would never end
Tried to keep me any way she can
(She was wanting me)
She lied to you, lied to me
Because she had a family, family
Yeah
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_139630779
Is zijn stem gechipmunkt? :s
standaarddrinker
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:56:38 #263
300718 Kenju
Say It!!??
pi_139645079
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 15:32 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Monkey Business, Sunset Driver, On The Line, If You Don't Love Me (totaal niet MJ style), Cheater, Scared of the Moon, For All Time, The Way You Love Me, Someone Put Your Hand Out.
Maar die nummers kennen we dus al. Ik bedoel nummers die voor ons nieuw zijn. Maar ik laat me natuurlijk graag verrassen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:28:31 #264
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139647214
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:56 schreef Kenju het volgende:

[..]

Maar die nummers kennen we dus al. Ik bedoel nummers die voor ons nieuw zijn. Maar ik laat me natuurlijk graag verrassen.
Liggen nog wel meer van zulk soort demo's in de kast.

Bijvoorbeeld: Starlight Hot street etc.

Heb zelf een kleine 10 cd's (80 min) vol van on uitgebracht materiaal waaronder ook 3 en half cd vol van de Jackson 5 (Demo's van I Have to move a mountain en Mama's pearl etc.)

Maar wat er daadwerkelijk af is en in de kluis ligt is een raadsel maar van mij mogen ze ook grote cd box uitbrengen met allerlei demo's ook al hoor je her en der dadadablaadada

Zo heb ik demos van:

days in gloucestershire
People of the world (solo demo)
I'm the loser
En de wat bekendere demo's
Work that body
She got it

Heb denk wel bijna alles wat ooit gelekt is.

Dus er is nog genoeg alleen de vraag is wat is de staat er van.

De demo people of the world die ik heb is geen volwaardig nummer je hoort veel dadadada
Maar toch vind ik het geweldig omdat het van MJ is

Mochten mensen hier interesse in (the jackson 5 gedeelte bijvoorbeeld) hebben ik deel het graag met andere MJ fans.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_139647475
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 20:03 schreef DrDentz het volgende:
Is zijn stem gechipmunkt? :s
Lang leve autotune...
pi_139648071
People of the world lijkt wel heel erg op We Are The World of zeg ik nu iets stoms :P
blablablabla
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:26:30 #267
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139652699
Place With No Name

[ Bericht 28% gewijzigd door matthijst op 07-05-2014 09:37:10 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 7 mei 2014 @ 10:07:45 #268
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139653483
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:44 schreef Elan het volgende:
People of the world lijkt wel heel erg op We Are The World of zeg ik nu iets stoms :P
Demo van we are the world ja het origineel niet nee
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:37:48 #269
134538 chansadres
Black & White
pi_139664153
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_139664527
quote:
Maar toch klinkt t als love boat.
pi_139684778
Interessante docu over Michaels financiën.

Copthorne 2.0
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 mei 2014 @ 06:12:54 #272
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:05:07 #273
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139687576
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:08:19 #274
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139723295
Album staat inmiddels op internet

Demo's zijn beter dan de nieuwe gemixte nummers :'( gelukkig zitten ze erbij
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_139724161
Morgenavond hoop ik het cdtje te hebben
standaarddrinker
pi_139724174
Bij DWDD waren ze wel enthousiast
standaarddrinker
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:28:30 #277
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139724534
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Bij DWDD waren ze wel enthousiast
Vind de demo's beter zal Disc 1 denk ik minder aan hebben dan 2 die gewoon lekker klinkt.

Maar 38 min per cd ook triest
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:39:06 #278
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139725147
Klinkt wel goed allemaal, morgen maar 's ff wat beter luisteren :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_139728016
Ik vind hem geweldig hoor. Top album ^O^ .
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  vrijdag 9 mei 2014 @ 01:00:35 #280
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139728269
Klinkt echt lekker.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_139728822
Ik denk dat ik morgen sinds lange tijd weer eens een CD ga kopen.

Lange leve de King of Pop. ;)
pi_139732179
Hmm... vind sommige nummers wel erg matig gemixt, Do You Know Where You Children Are bijvoorbeeld, vind het origineel vele malen beter.

Edit: Tweede disc wel echt toppertje ^O^

[ Bericht 35% gewijzigd door R4m0n_46 op 09-05-2014 10:25:09 ]
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:50:11 #283
134538 chansadres
Black & White
pi_139734982
Xscape, het nummer, is in demo zoveel beter.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_139739133
Ik ben wel benieuwd of Sony hierna nog met meer albums kan komen. Volgens mij zijn alle bruikbare demo's nu toch wel zo'n beetje gebruikt. Wat hierboven al eens werd gezegd: Michael zei wel dat ie +/- 120 demo's per album opnam, maar ik kan me dat niet voorstellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rnnz op 09-05-2014 14:40:18 (typo) ]
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:23:35 #285
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139739809
Je zou denken dat dit zo'n beetje het beste materiaal al is?
Het gaat ze vooral om het geld lijkt me, dus zsm die bende oppoetsen en uitbrengen...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_139740324
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:14 schreef Nicksanders het volgende:
Tracklist:
Love Never Felt So Good
Chicago (She Was Loving Me) (Onbekend)
Lovin’ You (Onbekend)
A Place With No Name
Slave to the Rhythm
Do You Know Where Your Children Are (12 O’Clock)
Blue Gangster
Xscape

Deluxe Edition
Love Never Felt So Good (Demo)
Chicago (She Was Loving Me) [Demo] (Onbekend)
Lovin’ You (Demo) (Onbekend)
A Place With No Name (Demo)
Slave to the Rhythm (Demo)
Do You Know Where Your Children Are (12 O’Clock) [Demo]
Blue Gangster (Demo)
Xscape (Demo)
Hot Fun In the Summertime (feat. Mary J. Blige & D’Angelo) (Onbekend)
Music Video (Benieuwd wat dit is)
EPK (Benieuwd wat dit is)

Paar verassingen dus
Denk jij dan automatisch dat dit allemaal MJ is, of ben je soms sceptisch en denk je soms dat er een kans is dat het niet altijd MJ is?
Ikzelf twijfel soms. En eigenlijk komt dat een beetje door de Simpsons aflevering. Dat er sommige zangers zijn die MJ zo goed kunnen nabootsen. Ik hoor het bijna niet meer.

Verder vind ik Xscape wel één van zijn beste demo-nummers. (die ken ik dan toevallig, de rest is mij onbekend, al zegt Blue Gangster mij iets maar vond ik er misschien niks aan).

Maar jeeje, zit ik even niet op te letten, is er weer iets nieuws van MJ :)

Jouw tracklist is wel anders dan http://en.wikipedia.org/wiki/Xscape_%28album%29
pi_139740418
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:23 schreef matthijst het volgende:
Je zou denken dat dit zo'n beetje het beste materiaal al is?
Het gaat ze vooral om het geld lijkt me, dus zsm die bende oppoetsen en uitbrengen...
Ik denk dat dit inderdaad het beste materiaal is. En ook dit is niet allemaal 'nieuw' natuurlijk, want veel demo's hebben al eens op het internet gestaan. De producties vind ik daarentegen wel echt vet, dat hebben ze echt veel beter gedaan dan bij z'n andere postuum album.
pi_139740475
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:40 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Denk jij dan automatisch dat dit allemaal MJ is, of ben je soms sceptisch en denk je soms dat er een kans is dat het niet altijd MJ is?
Ikzelf twijfel soms. En eigenlijk komt dat een beetje door de Simpsons aflevering. Dat er sommige zangers zijn die MJ zo goed kunnen nabootsen. Ik hoor het bijna niet meer.

Verder vind ik Xscape wel één van zijn beste demo-nummers. (die ken ik dan toevallig, de rest is mij onbekend, al zegt Blue Gangster mij iets maar vond ik er misschien niks aan).

Maar jeeje, zit ik even niet op te letten, is er weer iets nieuws van MJ :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:40 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Denk jij dan automatisch dat dit allemaal MJ is, of ben je soms sceptisch en denk je soms dat er een kans is dat het niet altijd MJ is?
Ikzelf twijfel soms. En eigenlijk komt dat een beetje door de Simpsons aflevering. Dat er sommige zangers zijn die MJ zo goed kunnen nabootsen. Ik hoor het bijna niet meer.

Verder vind ik Xscape wel één van zijn beste demo-nummers. (die ken ik dan toevallig, de rest is mij onbekend, al zegt Blue Gangster mij iets maar vond ik er misschien niks aan).

Maar jeeje, zit ik even niet op te letten, is er weer iets nieuws van MJ :)
Bij deze nummers heb ik 0,0 twijfel dat het MJ niet is. Dat was bij het album Michael wel anders, daar heb ik nog steeds twijfels bij (hoewel je nogmaals wel ziet dat de producties van Xscape veel beter zijn dan bij Michael).
pi_139740656
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:45 schreef Rnnz het volgende:
Bij deze nummers heb ik 0,0 twijfel dat het MJ niet is. Dat was bij het album Michael wel anders, daar heb ik nog steeds twijfels bij (hoewel je nogmaals wel ziet dat de producties van Xscape veel beter zijn dan bij Michael).
Als zelfs Randy als broertje al zeker weet dat het geen MJ is op het album Michael, tsja, dan 'geloof' ik hem toch eerder. Randy zat immers decennialang op MJ's lip :)

Maar al die demo's zijn wel kleine pareltjes. helaas niet meer volledig van MJ, maar toch... dichterbij nieuwe tracks komen we niet meer.

Weet jij een site waar echt alle tracks op chronologische volgorde te vinden zijn die MJ ooit heeft gemaakt, incl J5-tijd?
Om de zoveel tijd google ik weer eens, maar vind nooit iets echt goeds.
Ja alleen http://en.wikipedia.org/w(...)ael_Jackson_material
pi_139740732
oja en wat ik dan helemaal zo vreemd vind, is dat ineens allerlei artiesten met MJ hebben samengewerkt, en toevallig komt dat dan allemaal uit na MJ's dood. daar snap ik dan helemaal niks van.

Hoe vinden jullie overigens de J5 tijd, en zijn de 2 compilatiealbums bij jullie bekend?
ik doel dan vooral op Joyful Jukebox Music uit 76 en Boogie uit 79

[ Bericht 16% gewijzigd door CynicusRomanticusRob op 09-05-2014 15:01:48 ]
pi_139740980
Vind 't nieuwe album geweldig! ^O^

Maar ik vond het vorige album (Michael) ook al goed. Een paar uitzonderingen daargelaten.
pi_139741001
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
oja en wat ik dan helemaal zo vreemd vind, is dat ineens allerlei artiesten met MJ hebben samengewerkt, en toevallig komt dat dan allemaal uit na MJ's dood. daar snap ik dan helemaal niks van.
Ik denk dat MJ die nummers simpelweg niet goed genoeg vond. In dat opzicht geloof ik wel dat ie erg veel opnam (en veel gastartiesten uitnodigde om mee op te nemen).
pi_139741159
Een lijst met alle nummers heb ik niet. Het merendeel uit z'n jeugdjaren ken ik wel, maar er zitten voor mij nog genoeg pareltjes bij om te ontdekken.

Vooralsnog de beste nummers van Xscape voor mij: Love Never Felt So Good, A Place With No Name, Slave To The Rhythm, Do You Know Where Your Children Are en Xscape.

Wacht.. dat is bijna alles. :)
pi_139746129
Vanmiddag de deluxe editie gekocht in Eindhoven. Staat nu aan. Maakt nog weinig indruk tot nu toe eerlijk gezegd.
Bleuh.
pi_139746260
Jezus wat zonde die 'nieuwe' versie van Xscape. Het origineel is best agressief enzo, die nieuwe versie met blazertjes en strijkers is me iets te poppy :(
Bleuh.
pi_139746273
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:36 schreef PimD het volgende:
Jezus wat zonde die 'nieuwe' versie van Xscape. Het origineel is best agressief enzo, die nieuwe versie met blazertjes en strijkers is me iets te poppy :(
Hier ben ik het wel mee eens.
pi_139746351
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:37 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens.
Dat is nou net de Michael die ik gaaf vind, die wat agressieve zang van Dangerous/History/Blood On The Dance Floor. Nummers als Scream, Is It Scary, Morphine, Who Is It, Tabloid Junkie, Unbreakable enzo. Jammer dat veel van Xscape uit de jaren '80 lijkt te komen...
Bleuh.
pi_139746441
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:39 schreef PimD het volgende:

[..]

Dat is nou net de Michael die ik gaaf vind, die wat agressieve zang van Dangerous/History/Blood On The Dance Floor. Nummers als Scream, Is It Scary, Morphine, Who Is It, Tabloid Junkie, Unbreakable enzo. Jammer dat veel van Xscape uit de jaren '80 lijkt te komen...
Unbreakable. _O_

Sowieso de rest van die nummers ook natuurlijk. ^O^

Ik houd eigenlijk van al zijn werk vanaf Off The Wall. Wat daarvoor kwam ben ik niet zo'n fan van, met dat kinderstemmetje enzo.
pi_139746486
Ik vind het werk voor Dangerous ook prima platen met een flink aantal klassiekers, maar de echte kippevelmomenten zitten voor mij toch op het werk vanaf Dangerous. Will You Be There, Morphine, History etc.
Bleuh.
pi_139746557
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:44 schreef PimD het volgende:
Ik vind het werk voor Dangerous ook prima platen met een flink aantal klassiekers, maar de echte kippevelmomenten zitten voor mij toch op het werk vanaf Dangerous. Will You Be There, Morphine, History etc.
Wat vind je van Another Day? Ik vond het vorige album alleen daardoor al de moeite waard. :D
pi_139746602
Mwah, dat vond ik niet zo'n geweldig nummer eigenlijk. Net als dat ik Give In To Me niet zo geweldig vind. Die standaard gitaarnummer hoeven van mij niet zo, juist die mix van dance/pop/rock op dingen als Black Or White enzo vond ik zo gaaf aan Michael.
Bleuh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')