quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:35 schreef DrDentz het volgende:
Zou dit waar zijn :s
Confirmed tracks
"Love Never Felt So Good"
"Slave to the Rhythm"
"Blue Gangsta"
"Xscape"
"Do You Know Where Your Children Are"
"A Place With No Name"
Die hebben we allemaal al :s
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:24 schreef Nicksanders het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)e-full-version_music
A place with no name toch volledig?
Ja als iemand hem kan rippen naar mp3quote:
Dat duurt nog zo lang en dit klinkt toch wel heel fijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Nee, je wacht maar tot de release van Xscape!
Vast een extra remix van afrotjekquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:43 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Dat duurt nog zo lang en dit klinkt toch wel heel fijn.
Maar goed jammer dat er weinig tot geen verassingen op zullen staan.
Uiteraard wel de deluxe bestellen zodra dit kan las dat die versie ook nog een bonus song had.
Daarna mocht ze meteen opdonderenquote:
Ja, het was Michaels eerste publieke zoen en zijn manager vond dat ze misbruik had gemaakt van zijn bekendheid.quote:
Heb hem al geriptquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Nee, je wacht maar tot de release van Xscape!
Ja en overal op internet koppen als Nieuw single MJ gelekt. Goud.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:09 schreef chansadres het volgende:
Vandaag was de single Xscape bij Giel op 3FM de Laatste Plaat.
Ik weet het allemaal niet. Zeker nu de tracklist vrijwel is uitgelekt vind ik qua songkeuze de plaat niet zo interessant maar als hij ooit in de uitverkoop ligt dan neem ik hem mee om de collectie compleet te houden.
Nee, lekker nummer welquote:
Leuk..maar die hee hee's en hoo hoo's staan op de verkeerde plek ingemixed en jammer van die autotune.quote:
Kwam deze tegen via de officiële website forumquote:Op woensdag 9 april 2014 20:50 schreef quirina het volgende:
[..]
Leuk..maar die hee hee's en hoo hoo's staan op de verkeerde plek ingemixed en jammer van die autotune.
Ben benieuwd naar t rauwe spul.
Zal weer zo'n cascio fiascio nummer zijn.
Maar twijfel jij aan de echtheid van de Cascio tracks?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:28 schreef DrDentz het volgende:
Take Me Away is wel MJ maar het was een klein fragmentje, en door amateurs verlengd tot een compleet nummer. Wel knap gedaan!
Dat dus. Sony heeft flink wat miljoenen betaald voor de rechten om de resterende muziek uit te brengen. Als bij het 1e of 2e album uit blijken dat de tracks niet met MJ zijn dan is dat een financiele catastrofe. Dat risico gaan ze echt niet lopen.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:03 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Maar het kan er bij mij niet in dat Sony zijn naam te grabbel gooit zo'n groot bedrijf zal dat toch wel gecheckt hebben (geluid analisten) want anders hebben ze fraude gepleegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |