Dat is Henk ook ooit overkomen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Begrijpelijk een bek waar ik wel eens een goed gesprek mee zou willen voeren.. ( deed het trekken van jouw verstandskiezen ook zo zeer), ik zie ook wat bleker. En, terzijde, ik daag wat minder uit
En door wie kan dat beter geduid worden dan De Snor?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Er mag wel weer een voetbalonderwerp komen.
Moet je wel uitkijken bij wie je hem aan tafel zet. Als er een gast vertelt over de situatie in Syrië zit je een half uur te luisteren naar een monoloog over restaurantjes in Damascus.quote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken bij wie je hem aan tafel zet. Als er een gast vertelt over de situatie in Syrië zit je een half uur te luisteren naar een monoloog over restaurantjes in Damascus.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:38 schreef Specularium het volgende:
Ronald Waterreus zou ook een goeie gast zijn.
Mooi klöte.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef tralalala het volgende:
Geen Sierd
Jacques Klöters over de vondst van onbekende musicalliedjes van Toon Hermans en Harry Bannink.
Dat interesseert me niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef tralalala het volgende:
Geen Sierd
Jacques Klöters over de vondst van onbekende musicalliedjes van Toon Hermans en Harry Bannink.
Dit is niet rullevant:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet.
Eens
Oneens
Je bedoelt dat jij het niet rullevant vindt Wilfred. Ik laat me niet woorden in de mond leggen door een of andere popie jopie user.quote:
Laatste 2 gasten zijn wel interessant vind ik.quote:Riet Kleerebezem en dokter Marco Mura
Riet Kleerebezem werd rond haar 36ste blind als gevolg van de ziekte retinitis pigmentosa. Door deze ziekte gaat het netvlies achteruit en wordt de patiënt geleidelijk blind. Op 27 mei j.l is Riet in oogziekenhuis Zonnestraal door dokter Marco Mura geopereerd. Het ging om een unieke ingreep in Nederland waarbij dokter Marco Mura een chip in Riet's oog heeft geīmplanteerd.
Na de operatie van 3,5 uur kan Riet nu na 28 jaar blindheid weer zien. Riet is de eerste patiënt in Nederland bij wie een chip in het oog is ingebracht. Wereldwijd hebben zo'n zestig patiënten deze revolutionaire operatie ondergaan.
Dokter Marco Mura en Riet vertellen bij Knevel en Van den Brink meer over de operatie en de gevolgen van de ingreep.
Eens.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Laatste 2 gasten zijn wel interessant vind ik.
Als ik het hardop zeg klinkt het ook zoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:54 schreef alors het volgende:
Andries zegt altijd 'Kneef en van den Brink'
Dat is mooi want ik ga weer niet te laat naar bed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:55 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hai.
We beginnen vandaag ook alweer om 23:00
Waarom, zaagmans komt morgen alweer!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is mooi want ik ga weer niet te laat naar bed.
Ja maar mijn wekker gaat ook weer om half 7. En voordat ik eindelijk een keertje slaap duurt altijd wel even.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom, zaagmans komt morgen alweer!
Ik val in slaap wanneer ik wil.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar mijn wekker gaat ook weer om half 7. En voordat ik eindelijk een keertje slaap duurt altijd wel even.
Heerlijk lijkt me dat. Duurt bij mij een uur voordat ik slaap en van elk piepje word ik wakkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik val in slaap wanneer ik wil.Op eigen commando, best relaxt.
Die moeten ze ook naar Guantánamo Bay sturen.quote:
Geen last van gelukkig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat. Duurt bij mij een uur voordat ik slaap en van elk piepje word ik wakker
Eensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Die moeten ze ook naar Guantánamo Bay sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |