Een journalistiek hoogtepunt voor KvdB.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef Tijn het volgende:
Vroeg-ie nou echt aan die blinde in welke mate haar blindheid haar leven heeft beïnvloed?![]()
![]()
Hoef je nooit meer die kut introtunes van P&W en DWDD te horen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Als je doof bent is het fucking stil man
Maar als het of/of is?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Als je doof bent is het fucking stil man
Hij is met Lenette van Dongen, dus het scheelt niet veel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
Goeie sjaal, totaal niet homosensueel.
Ja dat is toch een duivels dilemmaquote:
Blind lijkt mij erger. Als je doof bent kun je nog wel communiceren hoor. Schrij iets op een briefje bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doof lijkt me veel erger...dan kun je totaal niet meer communiceren met de buitenwereld.
Yep. Samen met de grote grijze geitenbreier en de papjesgeitenbreier.quote:
Je krijgt als dove wel bijzonder weinig mee van je omgeving, terwijl een blinde met een goed getraind gehoor verbazingwekkend opmerkzaam kan zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Blind lijkt mij erger. Als je doof bent kun je nog wel communiceren hoor. Schrij iets op een briefje bij wijze van spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |