2005 beldequote:Op maandag 24 juni 2013 23:55 schreef LETMEIN het volgende:
Ik wil een goede webcam kopen maar ik weet niet welke.
gr gr
Wat dacht je van de logitec h3400i?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:55 schreef LETMEIN het volgende:
gr gr
Jeetje. Zwaar leven heb je ook he. Al studie gekozen?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Weer aan het werk na acht maanden bezig te zijn geweest met zo veel mogelijk werk ontwijken.
uitstelgedrag tot de max, jijquote:Op maandag 24 juni 2013 23:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Weer aan het werk na acht maanden bezig te zijn geweest met zo veel mogelijk werk ontwijken.
ik ben geen 16quote:Op maandag 24 juni 2013 23:51 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Nice!
Ik dacht altijd dat ik de enige no-liver van 16 was die in zijn vrije tijd hardloopt, valt mee dus.
NIet diegene die toto voorstelde, van 5 nog wat.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:55 schreef LETMEIN het volgende:
gr gr
Ga jij maar eens een studie kiezenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jeetje. Zwaar leven heb je ook he. Al studie gekozen?
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga jou negeren, dan ga je vanzelf weg
Nee. Als je me een beetje zou kennen weet je ook wel dat dat de dag voor de intro pas gedaan wordtquote:Op maandag 24 juni 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jeetje. Zwaar leven heb je ook he. Al studie gekozen?
quote:
dat webcams in de toekomst onnodig zijn omdat iedereen dat wel heeft en het tegenwoordig in elke laptop zitquote:
Desktop...quote:Op maandag 24 juni 2013 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat webcams in de toekomst onnodig zijn omdat iedereen dat wel heeft en het tegenwoordig in elke laptop zit
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik heb er een, veel interessanter, moeilijker en leuker dan jouw studie.
Zolang je maar voor de RuG kiest, vind ik alles best.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee. Als je me een beetje zou kennen weet je ook wel dat dat de dag voor de intro pas gedaan wordt.
ga nou maar gewoon even fappen etsquote:Op maandag 24 juni 2013 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen woord over mijn eikel of ik bijt in de jouwe.
Wat een dominant gedrag toch weerquote:Op maandag 24 juni 2013 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nope.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zolang je maar voor de RuG kiest, vind ik alles best.
Gast... Als je dat ook maar probeert ben je nog lang niet jarigquote:Op maandag 24 juni 2013 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij mij aandurft.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gast... Als je dat ook maar probeert ben je nog lang niet jarig
Ja dat is eigenlijk wel zoquote:Op maandag 24 juni 2013 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jijtypisch zo'n studentje die maar wat doet omdat het moet.
Voor mij werken.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk wel zo
Wat moet ik dan, niets gaan studeren en m'n hele leven in een callcenter ofzo werken?
Waarom niet?quote:
Had je gehoopt.quote:
Ga zo door!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben heden dagen fucked up.
Ik mis een smsje van mn mokkaprines, maar ondertussen, glaasje nummer zesje
onduidelijk :Squote:Op maandag 24 juni 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben heden dagen fucked up.
Ik mis een smsje van mn mokkaprines, maar ondertussen, glaasje nummer zesje
Dat klopt, hij is net jarig geweest.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gast... Als je dat ook maar probeert ben je nog lang niet jarig
Wat betaal je?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor mij werken.
[..]
Waarom niet?
[..]
Had je gehoopt.
Precies, haast geen ervaring met DUO maar tot nu toe: DUOquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat klopt, hij is net jarig geweest.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat klopt, hij is net jarig geweest.
Zelfde hier. Moet toch wat gaan doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk wel zo
Wat moet ik dan, niets gaan studeren en m'n hele leven in een callcenter ofzo werken?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Met me zonnebril op in bed, ik heb een feestje in me eentje
niets te schaften met de wereld, dus dat vier ik nu een beetje
Ja, ik lijk echt een kleuter naast jou. Het is algemeen bekend dat je pas vanaf je 17e noemenswaardig bent en dat je vanaf dat moment al heel dicht tegen het volwassenheid aanzit. Met 16 jaar ben je dan nog een halve baby.....quote:
correct.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:01 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ja, ik lijk echt een kleuter naast jou. Het is algemeen bekend dat je pas vanaf je 17e noemenswaardig bent en dat je vanaf dat moment al heel dicht tegen het volwassenheid aanzit. Met 16 jaar ben je dan nog een halve baby.....
Dan bekijk je het maarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
0,01 cent per etmaal.
ik was eerst met de vraag.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan bekijk je het maar
En ik wil ALLES over jou weten, dus wil ik alles lezen wat je post.
En als het even mogelijk is plaats ik daar hatelijke reacties op
Ik ben afgelopen jaar gestopt, op tijd mijn OV stop gezet, krijg ik een mailtje van niet. Vervolgens een mailtje dat het een maand later stop gezet moet worden, wat ook niet klopt, maarja ik zit in de safe zon dan, had het al op gezegd. Gevolgt door een mailtje dat ik het toch goed gedaan, en daar nog een bevestiging vanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:00 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Precies, haast geen ervaring met DUO maar tot nu toe: DUO!
Ben door de loting van een studie heen, helemaal bevestigd en dan staat er op Studielink weer dat ik er nog niet doorheen ben, meh meh meh. Heel gezeur met studiefinanciering en OV aanvragen gehad. Nu nog wachten op het officiele plaatsingsbewijs en nummer, of zo.
Heb jij op dit moment te veel wiet gehad?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:01 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ja, ik lijk echt een kleuter naast jou. Het is algemeen bekend dat je pas vanaf je 17e noemenswaardig bent en dat je vanaf dat moment al heel dicht tegen het volwassenheid aanzit. Met 16 jaar ben je dan nog een halve baby.....
Ja. Beter ga je nu slapen voordat ik je weet te vinden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]Wie denk je wel niet dat je bent, m'n babysitter?
In tc had je ook zonnebril opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Met me zonnebril op in bed, ik heb een feestje in me eentje
niets te schaften met de wereld, dus dat vier ik nu een beetje
Als ik met vrienden ben. Deze zomer wordt episch, chillings als het kan. Maar voor nu ben ik alleen en maakt dit sociale contact via FOK! mijn leven op. Alcohol is hier een soort van zout en peper. Maakt het net wat interessanterquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik met vrienden ben. Deze zomer wordt episch, chillings als het kan. Maar voor nu ben ik alleen en maakt dit sociale contact via FOK! mijn leven op. Alcohol is hier een soort van zout en peper. Maakt het net wat interessanter
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik met vrienden ben. Deze zomer wordt episch, chillings als het kan. Maar voor nu ben ik alleen en maakt dit sociale contact via FOK! mijn leven op. Alcohol is hier een soort van zout en peper. Maakt het net wat interessanter
Klopt, arme wijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:01 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Nee, oogsttijd is pas ergens in oktober en m'n voorraad is bijna opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb jij op dit moment te veel wiet gehad?
Deze manquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt, kan echt niet hoor... Jij zou eerder onderwerp in OUD moeten zijn, en ik pas het beste in 40+quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:01 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Vergeet het maar, ik blijf.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Beter ga je nu slapen voordat ik je weet te vinden.![]()
![]()
Ligt nu bij een vriend van mequote:
Dat betekent niet dat je geen cannabis kan consumerenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:04 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Nee, oogsttijd is pas ergens in oktober en m'n voorraad is bijna op
quote:
quote:
Ik ook van julliequote:
Vreemd weer. Het is wel zo dat je je OV pas stop kunt zetten op een bepaalde datum, toch? Noja, hoor wel meer vage verhalen. Toch snap ik niet dat zo'n instelling blijkbaar de zaken nooit goed op orde heeft. Ik moest ook al twee keer een kopie + cijferlijst van m'n diploma sturen omdat de eerste keer blijkbaar iets fout is gegaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen jaar gestopt, op tijd mijn OV stop gezet, krijg ik een mailtje van niet. Vervolgens een mailtje dat het een maand later stop gezet moet worden, wat ook niet klopt, maarja ik zit in de safe zon dan, had het al op gezegd. Gevolgt door een mailtje dat ik het toch goed gedaan, en daar nog een bevestiging van
Die oplichters vragen 5 euro per gram.....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je geen cannabis kan consumeren
O die ene die vreemdgaatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt nu bij een vriend van me
Hij is binnenkort single, dus er wordt dan veel gechilled, kutwijf waar hij nu aanhangt
Gewoon gaan fantasieneuken :dquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:07 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ik heb zin in een lekker wijf. Life sucks....
Succesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gewoon gaan fantasieneuken :d
Ik ga fantasiebouncen
Nou sorry hoor dat ik dat ene liedje niet leuk vind, hoef je me nog niet gelijk te hatenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:09 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik vind jou niet leuk
#battle #nickelodeon #dis
dan haal je het op de foute plekquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:06 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Die oplichters vragen 5 euro per gram.....
ik heb ooit als wachtwoord qazwsxedc123 gehad. Klinkt belachelijk, tot je op je toetsenbord kijkt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:08 schreef Cerbiatto het volgende:
Qwerty. Heb ik wel eens als wachtwoord gehad.
Wauw respectjesssquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Werken werken en nog eens werken.
Dat kind weet eindelijk wat hard werken is.
Niemand raadt het.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:11 schreef msacras het volgende:
[..]
ik heb ooit als wachtwoord qazwsxedc123 gehad. Klinkt belachelijk, tot je op je toetsenbord kijkt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja he.
Als die z'n eerste salaris binnen heeft, gaan we meeten. Ben je jaloers?
Wilde hij niet en alsof er iets te beleven is in dat kutdorp waar die woont.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]Je kan ook naar hem toe he.... hoeft hij ook niks te dokken.
Hé Pax Etsu is verhuisdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]Je kan ook naar hem toe he.... hoeft hij ook niks te dokken.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wilde hij niet en alsof er iets te beleven is in dat kutdorp waar die woont.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
We willen naar Utrecht en dan gaan we bij Ezell langs, alleen weet zij 't nog niet.
Ik bedoelde meer dat ik jou ook updates ging geven over mensen die je irl kent en ik nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk willen ze gewoon harde neukseks hebben zonder ouders in de buurt
ooooohquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik jou ook updates ging geven over mensen die je irl kent en ik niet
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik jou ook updates ging geven over mensen die je irl kent en ik niet
halloquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
We willen naar Utrecht en dan gaan we bij Ezell langs, alleen weet zij 't nog niet.
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is een glas in haar hand gebroken tijdens het afwassen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ga je mij nou nieuwsupdates over mijn vriendin geven?
Ik heb nu een zanger als wachtwoord plus mijn geboortedatum.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:13 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd Apenzoon als wachtwoord, niemand die het wilde raden.
Tsja, ik heb er geen contact meer mee.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die Pax is ook zo kansloos bezig he.Zo doet hij dus ook altijd IRL.
Garpjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, ik heb er geen contact meer mee.
Draag een condoom, als je niet dood wil
Omg, iluminatiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Raar, bij mij heb jee andere UI.
[ afbeelding ]
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je weet niet eens of ik jullie wel wil zien.
Wat voor muziek luister je zoal?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:16 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Ik heb nu een zanger als wachtwoord plus mijn geboortedatum.
Bij hem thuis te komen hoef je ook niet te proberen want in huis 1 is de trap levensgevaarlijk en in huis 2 wil de voordeur niet openquote:
Nee, want:quote:
Huis 1-stelling: eensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij hem thuis te komen hoef je ook niet te proberen want in huis 1 is de trap levensgevaarlijk en in huis 2 wil de voordeur niet open
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij hem thuis te komen hoef je ook niet te proberen want in huis 1 is de trap levensgevaarlijk en in huis 2 wil de voordeur niet open
Met handen en voeten kom je ook een aardig eind.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, want:
- Jij kan onmogelijk de bus naar mijn huis uitstappen.
- Jordy kan met z'n Limburgs nergens de weg vinden.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Huis 1-stelling: eens
Huis 2-stelling: ligt aan jouw debiele handelen.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, want:
Mja, zie wel. Je hoeft hem echt niet mijn huis mee te sleuren hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Maar hey, alle gekkigheid op een stokje, dat mag wel he?
JAWEL. Je moet met hem kennis maken. Kan je zien wat voor loser het is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, zie wel. Je hoeft hem echt niet mijn huis mee te sleuren hoor.
Tsja sorry, het staat niet op de lijst van goedgekeurde bazenmuziek voor bazen. En dus is het niet leuk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:19 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Echt?Ik vind Studio killers best wel leuk zo nu en dan.
SPOILER: Goedgekeurde bazenmuziek voor bazen: de lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
relevantquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, want:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tsja sorry, het staat niet op de lijst van goedgekeurde bazenmuziek voor bazen. En dus is het niet leuk.SPOILER: Goedgekeurde bazenmuziek voor bazen: de lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Tsja sorry, het staat niet op de lijst van goedgekeurde bazenmuziek voor bazen. En dus is het niet leuk.SPOILER: Goedgekeurde bazenmuziek voor bazen: de lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Tsja sorry, het staat niet op de lijst van goedgekeurde bazenmuziek voor bazen. En dus is het niet leuk.Ik zou graag etsuindedouche.mp3 ontvangenSPOILER: Goedgekeurde bazenmuziek voor bazen: de lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Here comes the sun vind ik eigenlijk heel leuk van the Beatles maar verder weet ik het zo even niet.![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou graag etsuindedouche.mp3 ontvangen
I saw her standing there/I feel finequote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:22 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]![]()
Here comes the sun vind ik eigenlijk heel leuk van the Beatles maar verder weet ik het zo even niet.
Misschien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
JAWEL. Je moet met hem kennis maken. Kan je zien wat voor loser het is.
Omdat haar achternaam een eufemisme is voor vaginaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
Waarom vind ik muziek van Carrie Underwood leuk
Als hij geld heeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien.Wanneer zijn jullie in Utrecht dan?
Dat zal het wel zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat haar achternaam een eufemisme is voor vagina
Yes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn
Waar staat PEC voor?
PEC Zwolle?
Ik weet niet hoe hij met z'n geld omgaat hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar je kent Jordy: als die doekoes heeft, is het in no time weg.
Oh okequote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, Prins Hendrik Ende Desespereert Nimmer Combinatie.
Nou. Kom op zeg. Hij is altijd blut.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hij met z'n geld omgaat hoor.
Football club denk ik gewoon. Wel een beetje vreemd want Engels, maarja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar staat FC bij Groningen eigenlijk voor
Op die zaterdagen ben ik waarschijnlijk juist niet in Utrecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
DUS. Houd alle zaterdagen in juli vrij. grgr
Je regelt maar iets.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op die zaterdagen ben ik waarschijnlijk juist niet in Utrecht.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:26 schreef Etsu het volgende:
Omg nog 3,5 week, dan ben ik op vakantieEindelijk uit dit kutland.
Philliequote:
Vind phil collins zelf beter dan genesis, maar het meeste (zoals dit) van hem vind ik niksquote:
Gast, heb je gezien wat voor weer we tot nu toe hebben gehad? Het is godverdomme bijna juli en heb nog amper een zonnestraal gezien.quote:
Dus Genesis vind je al helemaal stom? Welke van Phil vind jij dan wel leuk?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vind phil collins zelf beter dan genesis, maar het meeste (zoals dit) van hem vind ik niks
Vorige week nogquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, heb je gezien wat voor weer we tot nu toe hebben gehad? Het is godverdomme bijna juli en heb nog amper een zonnestraal gezien.
nah, dan moeten jullie wel heel leuk zijnquote:
Duitsland he.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vorige week nog
Ik ben al mooi verkleurd hoor
Heel cliche, maar another day in paradise voornamelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:28 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Dus Genesis vind je al helemaal stom? Welke van Phil vind jij dan wel leuk?
Nederland.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:26 schreef Etsu het volgende:
Omg nog 3,5 week, dan ben ik op vakantieEindelijk uit dit kutland.
Je kent ons al 2 jaar en dan vind je ons stom.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
nah, dan moeten jullie wel heel leuk zijn
dan zit ik waarschijnlijk een heel weekend in utrecht, dus
Vind ik ook heel mooi.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:29 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heel cliche, maar another day in paradise voornamelijk
Ja hallo, gaat mij wat ver om voor een bezoekje van jullie een heel weekend in Utrecht te zitten. En nee, ik ga niet heen en weer met de trein.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kent ons al 2 jaar en dan vind je ons stom.
Zit nu rhcp te luisterenquote:
Tssssssssss.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja hallo, gaat mij wat ver om voor een bezoekje van jullie een heel weekend in Utrecht te zitten. En nee, ik ga niet heen en weer met de trein.#cheapass
Prima, ik ben toch niet nodig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tssssssssss.
Dan vermaken we ons wel in Utrecht, zonder jou.
Oja, daar luister ik dan weer nooit naar. Ik luister nog steeds Studio killers (nieuw album) maar volgens mij zijn de meeste mensen daar over 't algemeen ietwat negatief over.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zit nu rhcp te luisteren![]()
Jij? Toch niet meer van die saaie phil collins nummer hoop ik?![]()
Ik en gay? Hoe kom je daarbij, mallerd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent gay. Je moet genoeg hebben aan Jordy.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent gay. Je moet genoeg hebben aan Jordy.
Is dat niet van ode to the bouncer? Voor de rest ken ik niks van ze. Aanrader om t album te downloaden?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:32 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Oja, daar luister ik dan weer nooit naar. Ik luister nog steeds Studio killers (nieuw album) maar volgens mij zijn de meeste mensen daar over 't algemeen ietwat negatief over.
Klopt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:33 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Is dat niet van ode to the bouncer? Voor de rest ken ik niks van ze. Aanrader om t album te downloaden?
doe ik nooitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om jou zien te huppelen. Laat me gewoon.
Nope, maar ik kijk van de week wel even op piratebay. even in evernote zettenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:34 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Klopt.Ja, heb je een Spotify abo? Dan zou ik gewoon eens luisteren, staan best leuke verslavende nummers op.
Nooit in het stadion gezeten zekerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die sfeerloze club bestaande uit bij elkaar gesprokkelde kutclubjes?
Tsss.
Ik moest ook lachen toen ik het zag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:36 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Dit slaat echt nergens op en ik lach er al de hele middag om
Mij niet gezien, straks stort er weer een stuk inquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit in het stadion gezeten zeker
Kan ik, al heb ik niet de snelste manier gok ik. Maar stuur maar linkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:32 schreef arachide. het volgende:
Wie kan hier gifjes maken van youtube filmpjes?
Jij weet al lang dat ik je leuk vind jankerd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
en ik val weer even buiten de boot? Vuile trut
hahahaha omgquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:36 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Dit slaat echt nergens op en ik lach er al de hele middag om
ophidianquote:Core Classics:
5-6 Stunned Guys
6-7 Dr Macabre
8-9 Leviathan
9-10:15 Frantic Freak
Unity:
3-4 Ophidian
4-4:30 Noize Supressor
4:30-5:30 Korsakoff
5:30-6:30 Ruffneck & Nosferatu
6:30 - 7:30 Neophyte
9:15-10 Angerfist & Outblast
Superbash
10:30-11:30 Crucifier VS Angerfist
Mainstage
10:30-11:45 Noisecontrollers
11:45-0000 Eindshow
FUquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mij niet gezien, straks stort er weer een stuk in
purrr purrr, happy fee!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij weet al lang dat ik je leuk vind jankerd.
Ik ga het eerst zelf proberen, als het niet lukt, stuur ik hem doorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ik, al heb ik niet de snelste manier gok ik. Maar stuur maar link
*opent photoshop*quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga het eerst zelf proberen, als het niet lukt, stuur ik hem door
Omg die komt uit Vlissingen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://9292.nl/reisadvies(...)trek/2013-06-25T1422
Bookmark deze shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |