2005 beldequote:Op maandag 24 juni 2013 23:55 schreef LETMEIN het volgende:
Ik wil een goede webcam kopen maar ik weet niet welke.
gr gr
Wat dacht je van de logitec h3400i?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:55 schreef LETMEIN het volgende:
gr gr
Jeetje. Zwaar leven heb je ook he. Al studie gekozen?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Weer aan het werk na acht maanden bezig te zijn geweest met zo veel mogelijk werk ontwijken.
uitstelgedrag tot de max, jijquote:Op maandag 24 juni 2013 23:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Weer aan het werk na acht maanden bezig te zijn geweest met zo veel mogelijk werk ontwijken.
ik ben geen 16quote:Op maandag 24 juni 2013 23:51 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Nice!
Ik dacht altijd dat ik de enige no-liver van 16 was die in zijn vrije tijd hardloopt, valt mee dus.
NIet diegene die toto voorstelde, van 5 nog wat.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:55 schreef LETMEIN het volgende:
gr gr
Ga jij maar eens een studie kiezenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jeetje. Zwaar leven heb je ook he. Al studie gekozen?
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga jou negeren, dan ga je vanzelf weg
Nee. Als je me een beetje zou kennen weet je ook wel dat dat de dag voor de intro pas gedaan wordtquote:Op maandag 24 juni 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jeetje. Zwaar leven heb je ook he. Al studie gekozen?
quote:
dat webcams in de toekomst onnodig zijn omdat iedereen dat wel heeft en het tegenwoordig in elke laptop zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |