Alleen als 'ie homo is.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die vind je alleen al op de voorste rij bij een concert van z'n favoriete band.
Zelfs metalhomo's komen makkelijk aan sex.quote:
U spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zelfs metalhomo's komen makkelijk aan sex.
Metalhetero's ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zelfs metalhomo's komen makkelijk aan sex.
Nee, ik ben een operanicht.quote:
Nee, maar je doet het wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
Als ik met een minder vermogende maat op stap ga, ben ik dan moreel verplicht een groter deel van de kosten op mij te nemen?
Zelfs volksliedjes beluister ik alleen als ze door een operaster worden gezongen:quote:Op maandag 24 juni 2013 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is vast veel makkelijker op zo'n balkon.
Fuck vrouwen die zelf over seks beginnen!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind het doorgaans een afknapper als een meisje na een paar glazen wijn al over dildo's begint te praten. Het breekt meestal wel het ijs als je er zelf over begint.
Ik had ooit een vriend die vaak naar Pavarotti luisterde terwijl hij zich per motor over de snelweg voortbewoog.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zelfs volksliedjes beluister ik alleen als ze door een operaster worden gezongen:
Ga jij vaak mét arme mensen op stap?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar je doet het wel.
Tenminste ik wel.
Ik heb een goeie vriend die in de bijstand zit.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ga jij vaak mét arme mensen op stap?
Praten over pijpen met meisjes met pijpekrullen is leuker inderdaad.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:14 schreef De_Guidance het volgende:
Praten over dildo's is sowieso niet leuk.
Oeiquote:Op maandag 24 juni 2013 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een goeie vriend die in de bijstand zit.
K wist niet dat je zo close was met Friek.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens visitekaartjes op Linkedin.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een nieuwe baan zocht deed ik dat nog via monsterboardquote:Op maandag 24 juni 2013 23:24 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens visitekaartjes op Linkedin.
Ge-endorsed worden door mensen uit de bijstand die niet weten wat je werk inhoud.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:24 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens visitekaartjes op Linkedin.
Ik ken hem al 25 jaar, dus dat weet ie welquote:Op maandag 24 juni 2013 23:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ge-endorsed worden door mensen uit de bijstand die niet weten wat je werk inhoud.
Lekker is dat, kun je lekker voor je werkloze familieleden opdraaien.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
Kan de bijstand niet gewoon verplicht door familieleden worden opgebracht?
Als die vriend van mij niet gewoon bij z'n ouders kon eten kon ie er volgens mij niet eens van rondkomen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
Je zou dan maar net in een familie vol met werklozen zitten en de enige zijn met vermogen. Dan ben je goed de pineut.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
Ja, of hij gaat gewoon werken.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Als die vriend van mij niet gewoon bij z'n ouders kon eten kon ie er volgens mij niet eens van rondkomen.
U kunt de helft van uw salaris aan hem afstaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef remlof het volgende:
Ondertussen krijgt ie wel een veel grotere huurverhoging dan ik, de scheefhuurder
Via dezelfde woningbouwvereniging.
Dat wordt vast gecompenseerd door een hogere huursubsidie.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef remlof het volgende:
Ondertussen krijgt ie wel een veel grotere huurverhoging dan ik, de scheefhuurder
Via dezelfde woningbouwvereniging.
Dat zou het beleid van onze regering en zelfs mijn partij ondermijnenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef Reya het volgende:
[..]
U kunt de helft van uw salaris aan hem afstaan.
Vaak zit er binnen een familie genoeg vermogen, of anders zou je zo iemand ook verplicht in huis moeten kunnen nemen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lekker is dat, kun je lekker voor je werkloze familieleden opdraaien.
Dat zou kunnen, dat hoor ik volgende maand wel van 'm.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat wordt vast gecompenseerd door een hogere huursubsidie.
In de familie van betyar is dat al gebruik.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
'Nog een biertje doen?'quote:Op maandag 24 juni 2013 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik steeds tegen hem zeg?
Je zegt het zelf al, "vaak". Ben je gewoon gezegend met een wat minder succesvolle familie, dan kun je mooi een soort weeshuis beginnen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vaak zit er binnen een familie genoeg vermogen, of anders zou je zo iemand ook verplicht in huis moeten kunnen nemen.
En anders zijn er altijd buren, kennissen of vrienden die die plicht op zich moeten kunnen nemen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vaak zit er binnen een familie genoeg vermogen, of anders zou je zo iemand ook verplicht in huis moeten kunnen nemen.
Die deden toch iets met WAO en invalidenuitkeringen?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:39 schreef Reya het volgende:
[..]
In de familie van betyar is dat al gebruik.
Dat vind ik te ver gaan. Juridisch is een vriendschap lastig te bewijzen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En anders zijn er altijd buren, kennissen of vrienden die die plicht op zich moeten kunnen nemen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lekker is dat, kun je lekker voor je werkloze familieleden opdraaien.
Jammer dan, iedereen heeft wel buffercapaciteit.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, "vaak". Ben je gewoon gezegend met een wat minder succesvolle familie, dan kun je mooi een soort weeshuis beginnen.
Het gaat om sociale cohesie, niet om toevallige irrelevante genetische gelijkenis.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik te ver gaan. Juridisch is een vriendschap lastig te bewijzen.
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jammer dan, iedereen heeft wel buffercapaciteit.
Maar dat kan je juridisch niet hardmaken, of mogen we in POL straks dan ook voor elkaar opdraaien?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het gaat om sociale cohesie, niet om toevallige irrelevante genetische gelijkenis.
We hebben waht's rekening ook al betaald bij de vorige meet. Zo zijn wijquote:Op maandag 24 juni 2013 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dat kan je juridisch niet hardmaken, of mogen we in POL straks dan ook voor elkaar opdraaien?
Ik heb mijn spulletjes al klaarliggen om bij je in te trekken voor het geval ik failliet verklaard wordt.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dat kan je juridisch niet hardmaken, of mogen we in POL straks dan ook voor elkaar opdraaien?
Ik heb de koffie al voor jou alvast gezet.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb mijn spulletjes al klaarliggen om bij je in te trekken voor het geval ik failliet verklaard wordt.
Dat gaat in de klauwen lopen, met EchtGaaf, Friek_ en Auti die hier rondhangen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wil je een lening?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het gaat om sociale cohesie, niet om toevallige irrelevante genetische gelijkenis.
Mijn concept blijkt in praktijk dus al goed te werken.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben waht's rekening ook al betaald bij de vorige meet. Zo zijn wij
De ouders van voorschrift schijnen ruim te wonen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat gaat in de klauwen lopen, met EchtGaaf, Friek_ en Auti die hier rondhangen.
Mét grootverdieners al Voorschrift en Remlof is dat geen probleem.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat gaat in de klauwen lopen, met EchtGaaf, Friek_ en Auti die hier rondhangen.
Zonde zeg.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:41 schreef remlof het volgende:
Dat ie 10 euro per dag uitgeeft aan softdrugs helpt ook niet echt trouwens
Ja maar de volgende keer grijp ik 'm bij z'n strot als ie er weer tussenuit probeert te knijpen zonder te betalen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn concept blijkt in praktijk dus al goed te werken.
En dan wurg je hem?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar de volgende keer grijp ik 'm bij z'n strot als ie er weer tussenuit probeert te knijpen zonder te betalen.
Als je een Jood wurgt kan je natuurlijk bij z'n zakje jewgold....quote:Op maandag 24 juni 2013 23:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dan ontloopt hij dus alsnog de rekening...
Ik weet niet in hoeverre zoiets offtopic isquote:
Vorige week twee DDR-Z80's binnengekregenquote:
Nooit een echt onderwerp. Alles mag welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre zoiets offtopic isIs hier ueberhaupt wel een echt onderwerp?
[..]
Vorige week twee DDR-Z80's binnengekregen
De officiële EU-vlag als tegenzet:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een counter- Moshe Dayan voor dit topic.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:07 schreef waht het volgende:
[..]
De officiële EU-vlag als tegenzet:
[ afbeelding ]
Wat probeer je nou, zielig wanbetalend wahtje?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:07 schreef waht het volgende:
[..]
De officiële EU-vlag als tegenzet:
[ afbeelding ]
Tot slot de herindeling van Europese kansenwijken:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bombardement op vak E2 "Brussel".
Treffer, u wint.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:11 schreef waht het volgende:
[..]
Tot slot de herindeling van Europese kansenwijken:
[ afbeelding ]
Je bent een soort Griekenland, we krijgen nog geld van je dus ik zou m'n snuitje maar houden als ik jou was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:11 schreef waht het volgende:
[..]
Tot slot de herindeling van Europese kansenwijken:
[ afbeelding ]
Wanbetalend. Doet waht niet het juiste duitje in het Europese zakje?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat probeer je nou, zielig wanbetalend wahtje?
In ieder geval niet wanneer er betaald moet worden voor de consumpties op een meet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wanbetalend. Doet waht niet het juiste duitje in het Europese zakje?
Nee, als jij bent heerst er een lekker niveau.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:19 schreef 99.999 het volgende:
Wel weer een niveautje hier vanavond zeg...
Welke meet dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval niet wanneer er betaald moet worden voor de consumpties op een meet.
Heb je ook bewijs voor je beschuldiging dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De voorlaatste.
Die met php en bet en yvonne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |