Dat vind ik te ver gaan. Juridisch is een vriendschap lastig te bewijzen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En anders zijn er altijd buren, kennissen of vrienden die die plicht op zich moeten kunnen nemen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lekker is dat, kun je lekker voor je werkloze familieleden opdraaien.
Jammer dan, iedereen heeft wel buffercapaciteit.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, "vaak". Ben je gewoon gezegend met een wat minder succesvolle familie, dan kun je mooi een soort weeshuis beginnen.
Het gaat om sociale cohesie, niet om toevallige irrelevante genetische gelijkenis.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik te ver gaan. Juridisch is een vriendschap lastig te bewijzen.
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jammer dan, iedereen heeft wel buffercapaciteit.
Maar dat kan je juridisch niet hardmaken, of mogen we in POL straks dan ook voor elkaar opdraaien?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het gaat om sociale cohesie, niet om toevallige irrelevante genetische gelijkenis.
We hebben waht's rekening ook al betaald bij de vorige meet. Zo zijn wijquote:Op maandag 24 juni 2013 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dat kan je juridisch niet hardmaken, of mogen we in POL straks dan ook voor elkaar opdraaien?
Ik heb mijn spulletjes al klaarliggen om bij je in te trekken voor het geval ik failliet verklaard wordt.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dat kan je juridisch niet hardmaken, of mogen we in POL straks dan ook voor elkaar opdraaien?
Ik heb de koffie al voor jou alvast gezet.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb mijn spulletjes al klaarliggen om bij je in te trekken voor het geval ik failliet verklaard wordt.
Dat gaat in de klauwen lopen, met EchtGaaf, Friek_ en Auti die hier rondhangen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wil je een lening?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het gaat om sociale cohesie, niet om toevallige irrelevante genetische gelijkenis.
Mijn concept blijkt in praktijk dus al goed te werken.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben waht's rekening ook al betaald bij de vorige meet. Zo zijn wij
De ouders van voorschrift schijnen ruim te wonen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat gaat in de klauwen lopen, met EchtGaaf, Friek_ en Auti die hier rondhangen.
Mét grootverdieners al Voorschrift en Remlof is dat geen probleem.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat gaat in de klauwen lopen, met EchtGaaf, Friek_ en Auti die hier rondhangen.
Zonde zeg.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:41 schreef remlof het volgende:
Dat ie 10 euro per dag uitgeeft aan softdrugs helpt ook niet echt trouwens
Ja maar de volgende keer grijp ik 'm bij z'n strot als ie er weer tussenuit probeert te knijpen zonder te betalen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn concept blijkt in praktijk dus al goed te werken.
En dan wurg je hem?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar de volgende keer grijp ik 'm bij z'n strot als ie er weer tussenuit probeert te knijpen zonder te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |