Je zat gewoon te wachten tot je die kon postenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar die blik in die ogen deed mij eraan denken.![]()
In Drenthe is het een jongensnaam.quote:
Nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zat gewoon te wachten tot je die kon posten
Bond? Die is militant heterosexueel.quote:
Klopt, en in Friesland ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In Drenthe is het een jongensnaam.
lolquote:Op maandag 24 juni 2013 22:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In Drenthe is het een jongensnaam.
Met je edit.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Bond? Die is militant heterosexueel.
Kan je nagaan wat we ervoor over hebben om de haakneuzen te beschermenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:19 schreef waht het volgende:
[..]
Welnee, de eurotheïsten zorgen daar zelf al voor, achterlijke apen dat het zijn. Lekker richting Brussel bidden terwijl ze slaven van het grootkapitaal worden.
Met je aanhaling.quote:
Is het onaardige maandag?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:19 schreef waht het volgende:
[..]
Welnee, de eurotheïsten zorgen daar zelf al voor, achterlijke apen dat het zijn. Lekker richting Brussel bidden terwijl ze slaven van het grootkapitaal worden.
Groningen is gewoon Fries.quote:
Je krijgt alleen 70 maagden als je Berlusconi heet, misschien was hij daar ook achterquote:Op maandag 24 juni 2013 22:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb van het weekend ook nog een Marokje gezien die zat te headbangen op satansmuziek met een Marokkaanse vlag om.
Ik denk dat hij geen 70 maagden zal krijgen.
Die vind je alleen al op de voorste rij bij een concert van z'n favoriete band.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb van het weekend ook nog een Marokje gezien die zat te headbangen op satansmuziek met een Marokkaanse vlag om.
Ik denk dat hij geen 70 maagden zal krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |