Nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef Atta-boy het volgende:
Is het niet ook een idee om al die losse topics over iemand die een kledingstuk zoekt of niet kan kiezen oid te sluiten en in het centrale topic te bespreken. Er komen bijna elke dag van dit soort topics bij terwijl het veel handiger is als iedereen die gewoon gebruikt.
Zelfde als iedereen die een apart topic moet openen omdat diegen af wil vallen/niet kan afvallen.
Kunnen mods verder niet heel veel aan doen denk ik maar dit is vervelender lezen dan af en toe wat gifjes imo.
Rapporteren, dan verdwijnen zequote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef Atta-boy het volgende:
In principe zijn dit toch centrale topics?
Kleding, accesoires en dergelijke: LIF / Deel 5: Kleding, schoenen en accessoires.
Dieten/afvallen:
LIF / [Dieetclub] #495 Slowchat, welke slowchat?
En er was geloof ik ook een topic over kledingstukken die mensen zoeken, als deze wat beter gebruikt zouden worden zou het forum wat overzichtelijker zijn lijkt me.
Hoeft verder ook niet maar leek mij wel handig.
JEp die van "ik zoek een kledingstuk" heb ik toentertijd ook in de OP van het kleding, accesoires etc. topic gezetquote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef Atta-boy het volgende:
Kleding, accesoires en dergelijke: LIF / Deel 5: Kleding, schoenen en accessoires.
Dieten/afvallen:
En er was geloof ik ook een topic over kledingstukken die mensen zoeken, als deze wat beter gebruikt zouden worden zou het forum wat overzichtelijker zijn lijkt me.
Met niet doen aan centrale topics wordt bedoeld dat we geen topics gaan sluiten en verwijzen naar een centraal topic wat er loopt. Dit is met groot succes al jarenlang beleid hier in LIF. Nieuwe users schepen wij dus niet af met een slotje. Als ze wat langer actief zijn vinden ze vanzelf wel het centrale topic.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef Atta-boy het volgende:
Dieten/afvallen:
Je kan een topicreport zetten maar daar doen we niks mee. Er zijn centrale topics maar het staat users net zo goed vrij een eigen topic te openen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:46 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Kan dat mobiel? Want ik post vooral mobiel, kon het net niet vinden.
Mag je zelf wetenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:44 schreef Iwanius het volgende:
Ik wilde iets vragen over droge en brandende ogen en zag dat er op FOK! een topic over was uit 2006,daarin doorgaan of een geheel nieuw topic opstarten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |