jaquote:Op maandag 24 juni 2013 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En als ik nee had geantwoord? Dan wel?
Oh dan loog ik net en heb ik stiekem toch geen last ervan.quote:
Dit wordt dan de eerste keerquote:Op maandag 24 juni 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Nadal heeft nog nooit verloren in de eerste ronde van een grand slam
Voor welke voetbalclub ben je?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh dan loog ik net en heb ik stiekem toch geen last ervan.
Ja, dat vertelde de commentatrice tijdens de RG finale.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:47 schreef vandermar het volgende:
Wisten jullie wel dat Nadal eigenlijk rechtshandig is?
Nee dan wacht ik wel tot mijn moeder wat heeft gemaakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je gewoon zelf kopen hoor, bij de AH.
welkom ik vind je nu al aardiger dan vandermarquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh dan loog ik net en heb ik stiekem toch geen last ervan.
Hij moest van zijn gekko opa met links tennissen geloof ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:47 schreef vandermar het volgende:
Wisten jullie wel dat Nadal eigenlijk rechtshandig is?
Dat kloptquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde de commentatrice tijdens de RG finale.
Ik heb niets met voetbal eigenlijkquote:
Hey! collega.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb niets met voetbal eigenlijk
Potterstraat 2quote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef Saind het volgende:
Weet iemand een goedkoop adresje voor new balance schoenen?
Ik ben ook een aardige jongen hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welkom ik vind je nu al aardiger dan vandermar
Maar als je moest kiezenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Harry?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Potterstraat 2
3512 TA Utrecht
030-2307180
mooi wij ook nietquote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk ajax, omdat dat woonplaatstechnisch het verstandigste isquote:
Je UI dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Typsche ajaxsupporterquote:Op maandag 24 juni 2013 18:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk ajax, omdat dat woonplaatstechnisch het verstandigste is
Hij kan nog 2 keer in beroep toch, tegen die tijd is hij wel gecremeerdquote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/buitenla(...)-zeven-jaar-cel.html
Wat leven we toch in een verziekte werelden dan heb ik ook nog eens teveel gegeten.
x
[..]
Hey! collega.
Dat zijn wel minpunten danquote:Op maandag 24 juni 2013 18:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk ajax, omdat dat woonplaatstechnisch het verstandigste is
Dat is mijn rugnummer.quote:
ik sta daar alleen maar om te rellenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet liegen ouwe Midden-Noord hooligan
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:51 schreef kanovinnie het volgende:
Maaruh ik ga nog ff rommelen in mijn nieuwe appartement. Kusjes!
Wat heb je gegeten?quote:
Kijk eens naar mijn usernamequote:
Ik ben onschuldig!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom is die kanjer van een topgozer van een kanovinnie in deze SC overigens. Hebben jullie je weer ondeugend gedragen
Jij bent echt close minded.quote:
Pizzaquote:
Uh ja dus..... ?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent toch Stijn zijn zus? Jij at gisteren ook zo vroeg.
zou ik ook zeggenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Soms troll ik een beetje
Slap excuus.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Soms troll ik een beetje
Ja sorry was een slechte grap. Maar daar ben ik voor aangenomen hier.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uh ja dus..... ?
Nu ben ik ook aan het eten. Bij mij is het verschillend
Iedereen hier eet vandaag pizza.quote:
Ik ga koffie drinken. Spreken we elkaar morgen weer? We hebben een hoop Aad300 tweets door te spreken.quote:
Toevalligquote:
Ik hoopte eigenlijk je vanavond nog even te spreken, maar ik snap dat er andere dingen zijn die prioriteit hebben. Jammer, maar ik accepteer het zonder gezeur.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga koffie drinken. Spreken we elkaar morgen weer? We hebben een hoop Aad300 tweets door te spreken.
quote:
Ik had het over het eten.quote:
BEN JIJ BEROEMDquote:
Waarom zo strikt?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ToevalligIk eet normaal pizza op vrijdag. Ik dacht, laat ik eens gek doen
quote:
Kijk dan wat ik erbij gepost had. Ik wilde kijken of je het kon vol houden. Echt wat een pure grafkanker muziek.quote:
Doe ff normaal debiel.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk dan wat ik erbij gepost had. Ik wilde kijken of je het kon vol houden. Echt wat een pure grafkanker muziek.
Komt gewoon goed uit. Verder geen reden eigenlijkquote:
Ik eet pizza als er hier geen eten wordt gekookt.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ToevalligIk eet normaal pizza op vrijdag. Ik dacht, laat ik eens gek doen
mijn oma ligt in een grafquote:Op maandag 24 juni 2013 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk dan wat ik erbij gepost had. Ik wilde kijken of je het kon vol houden. Echt wat een pure grafkanker muziek.
Gelukkig maar. Als we later een relatie hebben, dan zou ik dat niet zo fijn vinden.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt gewoon goed uit. Verder geen reden eigenlijk
Shit is aan.quote:
Ik ga je wel missen dan.quote:
Handig wel. Dan hoop ik niet voor je dat dit elke dag voorkomtquote:Op maandag 24 juni 2013 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik eet pizza als er hier geen eten wordt gekookt.
Nee hoor, dan krijg jij gewoon gevarrieerd eten. Wees maar niet bangquote:Op maandag 24 juni 2013 18:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Als we later een relatie hebben, dan zou ik dat niet zo fijn vinden.
[..]
Shit is aan.
Mooi.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor, dan krijg jij gewoon gevarrieerd eten. Wees maar niet bang
Over 2 dagen ga ik dat tegen je zeggen.quote:
Topquote:Op maandag 24 juni 2013 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Over 2 dagen ga ik dat tegen je zeggen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:01 schreef Adames het volgende:
varkensvlees wat 5 dagen over de datum was samen met champignons van 6 dagen over de datum gegeten. hopelijk heb ik er vanavond geen spijt van
Als je morgen niet voor 10 uur hebt gepost dan weten we voldoende. Dan lig je nog te slapen.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:01 schreef Adames het volgende:
varkensvlees wat 5 dagen over de datum was samen met champignons van 6 dagen over de datum gegeten. hopelijk heb ik er vanavond geen spijt van
Dat zou ik wel fijn vinden ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil soms wel een update plaatsen
Boek snel om naar Berlijn dude.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga over een week naar Parijs met mijn vriendin.
Wordt een dure week.
Heb alles al geboekt zonder annuleringsverzekering.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Boek snel om naar Berlijn dude.
Hoe lang gaan jullie?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:04 schreef mrstylo het volgende:
Wordt een dure week.
Maandag t/m Vrijdag.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe lang gaan jullie?
Ik vond Parijs niet zo heel veel aan trouwens
Jammer man. Parijs is echt een anticlimax imo. Veel te duur en sowieso niet echt tof.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb alles al geboekt zonder annuleringsverzekering.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer man. Parijs is echt een anticlimax imo. Veel te duur en sowieso niet echt tof.
Ik vond het wel een prima stad eigenlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer man. Parijs is echt een anticlimax imo. Veel te duur en sowieso niet echt tof.
Samequote:Op maandag 24 juni 2013 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe lang gaan jullie?
Ik vond Parijs niet zo heel veel aan trouwens
Dit was niet echt mijn keuze. Ik wilde graag een strand vakantietje pakken (om mijn lichaam te showen enzoquote:Op maandag 24 juni 2013 19:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
nee joh. Nadal is de gravelkoning, op gras en hardcourt kan hij het niet aan met zijn slaappe kniequote:
Ja maar je moet er wel eens geweest zijn vind ikquote:Op maandag 24 juni 2013 19:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon in de buitenwijkjes gaan etenquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een geniaal eennalaatste punt was dat zeg
GSM Darcis
Ja, op vakantie is het altijd goed en als ik moet kiezen tussen thuis en Parijs weet ik t ook wel natuurlijk.. Maar Parijs is duur en voor minder geld kan je veel toffere steden zien.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond het wel een prima stad eigenlijk.
Goedenavondquote:
True. Maar ben er al stuk of 5 keer geweest nu.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar je moet er wel eens geweest zijn vind ik
Ja probleem was dat ik weer 3 dagen te kort vond. 1 dag heen en andere dag weer terug weg. Dan heb je maar 1 dag om leuke dingen te doen. Zo heb je veel tijd enzo.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar je moet er wel eens geweest zijn vind ik
Maar ik had voor 3 dagen gekozen ofzo
[..]
Gewoon in de buitenwijkjes gaan eten
Of mac
En niet teveel shoppen, want dat doet wel au ja
Ik zou sowieso niet voor Frankrijk kiezenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
True. Maar ben er al stuk of 5 keer geweest nu.
Als ik stad moet aanraden voor stedentrip in Frankrijg is het Montpellier.
ripquote:Op maandag 24 juni 2013 19:04 schreef mrstylo het volgende:
Wordt een dure week.
Dan is het je eigen schuld en moet je niet zeurenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja probleem was dat ik weer 3 dagen te kort vond. 1 dag heen en andere dag weer terug weg. Dan heb je maar 1 dag om leuke dingen te doen. Zo heb je veel tijd enzo.
Ik ga veel kleren kopen, dus gaat sowieso au doen.
Dat ook ja. Berlijnquote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet voor Frankrijk kiezen
Ik hou dus echt niet van Fransen![]()
Ze zijn irritant en ik vind de taal maar stom
Ja oke, maar moet het ergens kwijt.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan is het je eigen schuld en moet je niet zeuren
vond het leuk voor 2 dagen, maar was ook gewoon even snel al die dingen bezoeken en dan 's avonds in het park wat drinken.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet ik ook eens gaan. Maar ik ga eerst een strand vakantietje pakken en dan pas Berlijn ofzo.quote:
Berlijn is tofste stad in West Europa.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is dat leuk? ga ik naar toe denk ik nog deze zomer
schitterende stad, niet al te duur en je kunt er heel goed uit gaan. weinig steden in Europa waar dat beter kan dan daar.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweestquote:Op maandag 24 juni 2013 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben benieuwdquote:Op maandag 24 juni 2013 19:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Berlijn is tofste stad in West Europa.
Ik zou alleen al een weekend naar Berlijn gaan als ik niets anders mocht doen dan rondrijden in de S en U bahnquote:Op maandag 24 juni 2013 19:12 schreef Adames het volgende:
[..]
schitterende stad, niet al te duur en je kunt er heel goed uit gaan. weinig steden in Europa waar dat beter kan dan daar.
Jij bent echt een baas.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweesttenminste als 1 Berlijn, wel in Oost en West Berlijn geweest, dat kunnen weer weinigen van jullie zeggen denk ik
Veel plezier.quote:
verder? Als in kilometers?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:13 schreef Adames het volgende:
München vond ik ook geweldig, ook erg mooi, mooie biermentaliteit en geweldig uitgaansleven.
Alleen is het zo'n stad waarbij je denkt: als ik toch al zo ver ga, dan liever direct nog wat verder.
Dit is een principe zaak geworden ofnie?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:13 schreef Typisch het volgende:
Ah, als iemand een topic kaapt mag je diegene dood wensen op FOK!. Deze ga ik onthouden.
Iemand met een voetbalclub als UI had nu een ban gehad, dus ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit is een principe zaak geworden ofnie?
ja, ietsjes verder en je zit in Noord Italie of juist oostblok en dat klinkt toch toffer dan Duitsland.quote:
truequote:Op maandag 24 juni 2013 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iemand met een voetbalclub als UI had nu een ban gehad, dus ja.
Ik kom er dit jaar op weg naar oostblok dus primaaaaaquote:Op maandag 24 juni 2013 19:15 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, ietsjes verder en je zit in Noord Italie of juist oostblok en dat klinkt toch toffer dan Duitsland.
klinkt goedquote:Op maandag 24 juni 2013 19:12 schreef Adames het volgende:
[..]
schitterende stad, niet al te duur en je kunt er heel goed uit gaan. weinig steden in Europa waar dat beter kan dan daar.
toen ik nog klein was ging ik altijd mee met mn vader naar 1. fc kolnquote:Op maandag 24 juni 2013 19:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Munchen lijkt me ook wel leuk.
Qua Duitsland ben ik ook nog fan van Keulen. Lekker dichtbij. Ieder jaar wel 1 of 2 weekenden daar.
Hamburg is ook mooiquote:Op maandag 24 juni 2013 19:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Qua Duitsland ben ik ook nog fan van Keulen. Lekker dichtbij. Ieder jaar wel 1 of 2 weekenden daar.
Marienplatz is geen aanrader om uit te gaan, ondanks de naam, maar als je de S-Bahn naar Ostbahnhof pakt heb je echt een mooie plek met 40 discotheken. Entree is 10/15e geloof ik om op dat plein te komen, dan heb je de keuze.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kom er dit jaar op weg naar oostblok dus primaaaaa
Bron?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:13 schreef Typisch het volgende:
Ah, als iemand een topic kaapt mag je diegene dood wensen op FOK!. Deze ga ik onthouden.
Discriminatiequote:Op maandag 24 juni 2013 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iemand met een voetbalclub als UI had nu een ban gehad, dus ja.
Hamburg ga ik eind september wolfpacken. Ben er nog nooit geweest maar hoor ook alleen goede verhalen idd.quote:
Eerst ging ik elke paar weken wel naar Aken en Keulen 4/5 keer per jaar, sowieso op 11 november ivm carnaval.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jeetje zeg.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
GC / [{(GC)}] feedbacktopic
En D. heeft nog geen ban voorlopig.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het was je hooikoorts.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:21 schreef vandermar het volgende:
Iemand heeft SMS maximaal op mijn bundel gezetdat wil ik helemaal niet
Ik was het echt van plan. Maar mijn moeder dwingt mij over de whatsapp om haar een leven op Candy Crush te geven. Dit terwijl ik nog nooit Candy Crush heb gespeeld... kutleven.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk je vanavond nog even te spreken, maar ik snap dat er andere dingen zijn die prioriteit hebben. Jammer, maar ik accepteer het zonder gezeur.
Laten we afspreken dat we morgen eens om de tafel gaan zitten mbt de tweets van Aad.
quote:Ferme taal Witte Huis over Snowden
Het Witte Huis heeft harde taal geuit richting China en Rusland over de zaak- Snowden. Volgens de VS heeft China een doelbewuste keuze gemaakt door Snowden te laten vertrekken uit Hongkong.
Een woordvoerder van het Witte Huis zegt dat China daarmee de relatie met de VS heeft geschaad. De VS gaat ervan uit dat Snowden nog in Moskou zit en waarschuwt de Russen dat ze hem niet moeten laten gaan. Rusland moet alles doen om Snowden uit te leveren aan de VS, aldus het Witte Huis.
Oud-CIA-medewerker Edward Snowden (30) maakte begin deze maand het Amerikaanse spionageprogramma PRISM openbaar.
wat vervelend zegquote:Op maandag 24 juni 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn hand om de een of andere onverklaarbare reden in mijn koffie gestopt.
Wel lief dat je dat voor je moeder doet.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was het echt van plan. Maar mijn moeder dwingt mij over de whatsapp om haar een leven op Candy Crush te geven. Dit terwijl ik nog nooit Candy Crush heb gespeeld... kutleven.
Maar morgen dus? Ik kijk er naar uit:)
GC / [KSC #6001] Ik wilde helemaal geen LAPO..quote:Op maandag 24 juni 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn hand om de een of andere onverklaarbare reden in mijn koffie gestopt.
Ik sleep je even mee naar 'mijn' SC hoor, had een paar vragen voor je.quote:
jij hebt hem?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:26 schreef Saind het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/S(...)k_strength_a_review/
![]()
![]()
![]()
![]()
een ervaren vrouw met macht, ik ben jaloers op je Insomniaquote:Op maandag 24 juni 2013 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik sleep je even mee naar 'mijn' SC hoor, had een paar vragen voor je.
Laat ik je daarna weer gaan hoor, naar hier
Nadalquote:
Spanje onder 20 tegen Ghana onder 20 om 20.00 volgens mij.quote:
We wachten op jou.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt wel tijd dat er een nieuwe mod komt om jou te helpen.
quote:
quote:
Hmmm, valt bij mij niet in de categorie leuk, maar in de categorie 'vooruit dan er is toch niks anders...'quote:Op maandag 24 juni 2013 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Spanje onder 20 tegen Ghana onder 20 om 20.00 volgens mij.
Nee joh. Zit alleen wat topics te lezen waar hij ook post. Als mensen iets normaals aan hem vragen moet hij altijd een zeurderige reactie neerplaatsen.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]wat nou weer, moet er weer on topic gepost worden?
Nadal is al klaar. Verlorenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Hmmm, valt bij niet in de categorie leuk, maar in de categorie 'vooruit dan er is toch niks anders...'
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die spelfouten maken zodat hij het niet ziet trouwens![]()
Ambrosius Ambrosius Ambrosius Ambrosius
In de sc?quote:Op [url=http://forum.fok.nl/
topic/1988624/3/100#128207223]maandag 24 juni 2013 19:31[/url] schreef Ajacied422 het volgende:
Madame_Paon mag ook weer eens langskomen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik wacht tot God tot ons nederdaalt.
HIj bedoelt wat nog komt lijkt mequote:
Iets zegt me dat nederdalen een contaminatie is.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik wacht tot God tot ons nederdaalt.
NEDERDALENquote:Op maandag 24 juni 2013 19:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iets zegt me dat nederdalen een contaminatie is.
Dom woord. Kan je anders dan 'neer' dalen dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEDERDALEN
1) Een neerwaartse richting hebben 2) Neerdalen http://www.encyclo.nl/begrip/NEDERDALEN
van dalenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dom woord. Kan je anders dan 'neer' dalen dan?
Ik merk de laatste tijd wat vijandigheid vanuit jouw kant. Gaat het wel helemaal goed met je?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zijn ze snel vergeleken bij jou
Het zit je echt dwars hequote:Op maandag 24 juni 2013 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vijandigheid? Hoe kom je daar nu bijquote:Op maandag 24 juni 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk de laatste tijd wat vijandigheid vanuit jouw kant. Gaat het wel helemaal goed met je?
Dat vindt Geert Wilders ook van zichzelf.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vijandigheid? Hoe kom je daar nu bij
Ik zeg gewoon waar het op staat
Net zoals Mark Rutte & Alexander Pechtoldquote:Op maandag 24 juni 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vindt Geert Wilders ook van zichzelf.
Uhm..quote:Op maandag 24 juni 2013 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net zoals Mark Rutte & Alexander Pechtold
Hey je bent nog steeds Graaf VBLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey je bent nog steeds Graaf VBL
JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Nu al?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Voorspel hier de eindstand Eredivisie 2013-2014
Ik reken er op dat jij weer mee doet.
*standquote:Op maandag 24 juni 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joah, je mag je opstelling tot 1 augustus wijzigen eventueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal het zo invullenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Voorspel hier de eindstand Eredivisie 2013-2014
Ik reken er op dat jij weer mee doet.
Welke rating?quote:
blitz hoger?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke rating?
Edit:
Hmm. Waarschijnlijk schaken. Geen idee eigenlijk. Fide rating 1500 ofzo. Blitz/bullet een stuk daarboven. Echt schaken 1500 of waarschijnlijk stuk lager.
Lijkt me stug dat mensen op de uni daar een boek voor krijgen. Zou hier iig niet gebeurenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:11 schreef TwenteFC het volgende:
Uni sletjes, hebben jullie nog mooie boeken wat betreft "Samenwerken" en Projectstartup en dergelijke?
Moet even wat boeken hebben waar ik klakkeloos als bron tussen mijn verslagen kan drukken.
1650-1700 schommelt hij meestal met blitz, 2 uurspartijen bij clubschaken heb ik niet zo'n idee vanquote:
*managetquote:Op maandag 24 juni 2013 20:13 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb altijd zo'n hekel aan de woorden "projecten" "projectteam" "projectmanager" .
Er wordt nooit direct duidelijk wat het project inhoudt, wat het is of over wat de manager managed.
Projecten
Netjes hoor. Blitz leuke tegenstander lijkt mequote:Op maandag 24 juni 2013 20:12 schreef Adames het volgende:
[..]
1650-1700 schommelt hij meestal met blitz, 2 uurspartijen bij clubschaken heb ik niet zo'n idee van
Geen competenties als samenwerken welke je aan dient te tonen?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat mensen op de uni daar een boek voor krijgen. Zou hier iig niet gebeuren
zo'n manager ja, die doet helemaal niks en wij doen elke dag het harde werk!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:13 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb altijd zo'n hekel aan de woorden "projecten" "projectteam" "projectmanager" .
Er wordt nooit direct duidelijk wat het project inhoudt, wat het is of over wat de manager managed.
Projecten
fftjes, dan heb ik hem, heb gisteren eens die aljechin/alekhine opening bestudeerd. die gebruikt hij vaak.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Netjes hoor. Blitz leuke tegenstander lijkt meClubschaak sloopt ie me waarschijnlijk
![]()
Als je niet bovengemiddeld veel talent hebt gaat het je veel te veel tijd kosten om je pa te verslaan.
nurdquote:Op maandag 24 juni 2013 20:15 schreef Adames het volgende:
[..]
fftjes, dan heb ik hem, heb gisteren eens die aljechin/alekhine opening bestudeerd. die gebruikt hij vaak.
Als je wil sparren in blitz weet je de dm knop te vinden.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:15 schreef Adames het volgende:
[..]
fftjes, dan heb ik hem, heb gisteren eens die aljechin/alekhine opening bestudeerd. die gebruikt hij vaak.
niet uit mijn kop knallen, maar wel zien wat je wel en niet moet doen en vooral waarom.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je wil sparren in blitz weet je de dm knop te vinden.
Openingen studeren op dit niveau is vrij nutteloos. Als je weet dat je vader iedere keer dezelfde opening speelt kan het wel zinvol zijn though.
Ik versla je.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe normaal en leer schaken homo.
Ja, maar dan ga je al snel veel te ver. In principe heb je aan 3 simpele regeltjes genoeg qua openingsleer:quote:Op maandag 24 juni 2013 20:18 schreef Adames het volgende:
[..]
niet uit mijn kop knallen, maar wel zien wat je wel en niet moet doen en vooral waarom.
Ik ben er, daag me uit of zo. Nick = onlogischquote:Op maandag 24 juni 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Meld je aan op chess.com en zet je geld waar je mond is.
je zit er ookquote:Op maandag 24 juni 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Meld je aan op chess.com en zet je geld waar je mond is.
ik heb geschaakt, die basis ken ik al lang, alleen is nu weer opfrissen, merk ook wel dat ik per week echt wel een stukje sterker wordt.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je al snel veel te ver. In principe heb je aan 3 simpele regeltjes genoeg qua openingsleer:
- Verover het centrum
- Ontwikkel je stukken
- Bescherm je koning
Alles behalve dat is veel te ingewikkeld tot je serieuze clubspeler bent.
Gedeelte is herhaling ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:25 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb geschaakt, die basis ken ik al lang, alleen is nu weer opfrissen, merk ook wel dat ik per week echt wel een stukje sterker wordt.
Dan zit jij in een hele rare business... (of bij de overheid)quote:Op maandag 24 juni 2013 20:13 schreef onlogisch het volgende:
Projecten
Nee hoor, zie een random monsterboard.nl of zo. Altijd zijn ze opzoek naar "Projectleiders". Maar nooit, nooit staat er bij wat dat project nou exact inhoudt.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zit jij in een hele rare business... (of bij de overheid)
Of hij is niet zo slim.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zit jij in een hele rare business... (of bij de overheid)
Je moet ook niet uitgaan van vacature-teksten. Die zijn net zo onzinnig als het gros van alle CV's...quote:Op maandag 24 juni 2013 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor, zie een random monsterboard.nl of zo. Altijd zijn ze opzoek naar "Projectleiders". Maar nooit, nooit staat er bij wat dat project nou exact inhoudt.
Ja, eens. Ik denk dat Zwolle naar beneden keilt, omdat Langeler en Stam weg zijn, maar tegelijkertijd heb ik geen flauw idee waar de rest staatquote:
Ik heb geen vertrouwen in Jan de Jonge als coach van Heracles. Daar gaan ook Duarte en Vejinovic nog weg.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Ik denk dat Zwolle naar beneden keilt, omdat Langeler en Stam weg zijn, maar tegelijkertijd heb ik geen flauw idee waar de rest staat
De middenmoot is sowieso random.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Ik denk dat Zwolle naar beneden keilt, omdat Langeler en Stam weg zijn, maar tegelijkertijd heb ik geen flauw idee waar de rest staat
True, Heracles kan ook alle kanten op. Denk ook dat Utrecht het minder gaat doen als vorig jaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen in Jan de Jonge als coach van Heracles. Daar gaan ook Duarte en Vejinovic nog weg.
Nu mijn jaarlijkse topic openen.
Ja, ook dat. Vorig jaar had iedereen Roda of NAC heel hoog staan.quote:
Ik hoop dat Van Geel hem terughaalt, dat zou echt hilarisch zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Zal Kuyt al terugkomen, of zal hij wachten tot hij achter een rollator loopt.
Eerst nog even cashen denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Zal Kuyt al terugkomen, of zal hij wachten tot hij achter een rollator loopt.
Logisch, z'n IQ is maar 105.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het lijkt erop dat onlogisch niet durft om tegen de ijsbeerkoning te schaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |