jaquote:Op maandag 24 juni 2013 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En als ik nee had geantwoord? Dan wel?
Oh dan loog ik net en heb ik stiekem toch geen last ervan.quote:
Dit wordt dan de eerste keerquote:Op maandag 24 juni 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Nadal heeft nog nooit verloren in de eerste ronde van een grand slam
Voor welke voetbalclub ben je?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh dan loog ik net en heb ik stiekem toch geen last ervan.
Ja, dat vertelde de commentatrice tijdens de RG finale.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:47 schreef vandermar het volgende:
Wisten jullie wel dat Nadal eigenlijk rechtshandig is?
Nee dan wacht ik wel tot mijn moeder wat heeft gemaakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je gewoon zelf kopen hoor, bij de AH.
welkom ik vind je nu al aardiger dan vandermarquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh dan loog ik net en heb ik stiekem toch geen last ervan.
Hij moest van zijn gekko opa met links tennissen geloof ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:47 schreef vandermar het volgende:
Wisten jullie wel dat Nadal eigenlijk rechtshandig is?
Dat kloptquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde de commentatrice tijdens de RG finale.
Ik heb niets met voetbal eigenlijkquote:
Hey! collega.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb niets met voetbal eigenlijk
Potterstraat 2quote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef Saind het volgende:
Weet iemand een goedkoop adresje voor new balance schoenen?
Ik ben ook een aardige jongen hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welkom ik vind je nu al aardiger dan vandermar
Maar als je moest kiezenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Harry?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Potterstraat 2
3512 TA Utrecht
030-2307180
mooi wij ook nietquote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk ajax, omdat dat woonplaatstechnisch het verstandigste isquote:
Je UI dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Typsche ajaxsupporterquote:Op maandag 24 juni 2013 18:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk ajax, omdat dat woonplaatstechnisch het verstandigste is
Hij kan nog 2 keer in beroep toch, tegen die tijd is hij wel gecremeerdquote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/buitenla(...)-zeven-jaar-cel.html
Wat leven we toch in een verziekte werelden dan heb ik ook nog eens teveel gegeten.
x
[..]
Hey! collega.
Dat zijn wel minpunten danquote:Op maandag 24 juni 2013 18:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk ajax, omdat dat woonplaatstechnisch het verstandigste is
Dat is mijn rugnummer.quote:
ik sta daar alleen maar om te rellenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet liegen ouwe Midden-Noord hooligan
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:51 schreef kanovinnie het volgende:
Maaruh ik ga nog ff rommelen in mijn nieuwe appartement. Kusjes!
Wat heb je gegeten?quote:
Kijk eens naar mijn usernamequote:
Ik ben onschuldig!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom is die kanjer van een topgozer van een kanovinnie in deze SC overigens. Hebben jullie je weer ondeugend gedragen
Jij bent echt close minded.quote:
Pizzaquote:
Uh ja dus..... ?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent toch Stijn zijn zus? Jij at gisteren ook zo vroeg.
zou ik ook zeggenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Soms troll ik een beetje
Slap excuus.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Soms troll ik een beetje
Ja sorry was een slechte grap. Maar daar ben ik voor aangenomen hier.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uh ja dus..... ?
Nu ben ik ook aan het eten. Bij mij is het verschillend
Iedereen hier eet vandaag pizza.quote:
Ik ga koffie drinken. Spreken we elkaar morgen weer? We hebben een hoop Aad300 tweets door te spreken.quote:
Toevalligquote:
Ik hoopte eigenlijk je vanavond nog even te spreken, maar ik snap dat er andere dingen zijn die prioriteit hebben. Jammer, maar ik accepteer het zonder gezeur.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga koffie drinken. Spreken we elkaar morgen weer? We hebben een hoop Aad300 tweets door te spreken.
quote:
Ik had het over het eten.quote:
BEN JIJ BEROEMDquote:
Waarom zo strikt?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ToevalligIk eet normaal pizza op vrijdag. Ik dacht, laat ik eens gek doen
quote:
Kijk dan wat ik erbij gepost had. Ik wilde kijken of je het kon vol houden. Echt wat een pure grafkanker muziek.quote:
Doe ff normaal debiel.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk dan wat ik erbij gepost had. Ik wilde kijken of je het kon vol houden. Echt wat een pure grafkanker muziek.
Komt gewoon goed uit. Verder geen reden eigenlijkquote:
Ik eet pizza als er hier geen eten wordt gekookt.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ToevalligIk eet normaal pizza op vrijdag. Ik dacht, laat ik eens gek doen
mijn oma ligt in een grafquote:Op maandag 24 juni 2013 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk dan wat ik erbij gepost had. Ik wilde kijken of je het kon vol houden. Echt wat een pure grafkanker muziek.
Gelukkig maar. Als we later een relatie hebben, dan zou ik dat niet zo fijn vinden.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt gewoon goed uit. Verder geen reden eigenlijk
Shit is aan.quote:
Ik ga je wel missen dan.quote:
Handig wel. Dan hoop ik niet voor je dat dit elke dag voorkomtquote:Op maandag 24 juni 2013 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik eet pizza als er hier geen eten wordt gekookt.
Nee hoor, dan krijg jij gewoon gevarrieerd eten. Wees maar niet bangquote:Op maandag 24 juni 2013 18:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Als we later een relatie hebben, dan zou ik dat niet zo fijn vinden.
[..]
Shit is aan.
Mooi.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor, dan krijg jij gewoon gevarrieerd eten. Wees maar niet bang
Over 2 dagen ga ik dat tegen je zeggen.quote:
Topquote:Op maandag 24 juni 2013 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Over 2 dagen ga ik dat tegen je zeggen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:01 schreef Adames het volgende:
varkensvlees wat 5 dagen over de datum was samen met champignons van 6 dagen over de datum gegeten. hopelijk heb ik er vanavond geen spijt van
Als je morgen niet voor 10 uur hebt gepost dan weten we voldoende. Dan lig je nog te slapen.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:01 schreef Adames het volgende:
varkensvlees wat 5 dagen over de datum was samen met champignons van 6 dagen over de datum gegeten. hopelijk heb ik er vanavond geen spijt van
Dat zou ik wel fijn vinden ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil soms wel een update plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |