wat is er gebeurd met zandnegers afschieten in Afghanistan?quote:
om 6 uur vanochtend zat ik ook aan de rijst en kip van gisterenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:01 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren Chinees gehaald, en nou heb ik gewoon nassi bij me, en Tjap Tjoy i.p.v. m'n eigen droge brouwsel
Oh dus daar is die benen wijd machine voorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dan kan je beter oefeningen uitvoeren voor je perineum. Kan je extra genieten!
ja gvd 1 uur en 51 minuten te laatquote:
Heb je een eigen bedrijf?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Morgeehhh lekkere zma droom gehad waarin ik met mn bedrijf marktleider was gewordenhad net Louboutins gekocht
Ik mag hier zeker geen efukt.com plaatjes posten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:52 schreef star_gazer het volgende:
Ik squat om beter te kunen genieten van een 1 meter hoge dildo. Full homo.
U jelly?
De toeschouwersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:53 schreef Awesome_ het volgende:
wie zou er winnen in een gevecht tussen die twee
Geloof het of niet, maar de Matrix is echt. We kunnen door verschillende dimensies reizen in onze dromen, alleen zijn we de kracht/energie en wetenschap kwijt om het bewust te doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:40 schreef Levolution het volgende:
Holy fucking shit, de shit die ik allemaal gedroomd heb. Shit was The Matrix in het kwadraat. Morpheus zat er echt in ook nog. Amsterdam vol met zware mist.
Warpte daarna tussen dimensies maar toen ging ik cheaten en eindigde ik vast in een kleine ruimte. Toen ik vrijkwam was ik een soort Hobbit geworden en gingen er van die beesten op mij jagen die mij op wilden eten.
Tijd voor ZMA, denk ik.
Nou sta aan het hoofd van, maar ben wel in loondienst nu. In de toekomst kan ik me vast inkopen maar ik ben nu nog maar net begonnen dus even kijken hoe alles zich ontwikkeldquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ja gvd 1 uur en 51 minuten te laat
[..]
Heb je een eigen bedrijf?
Oh God.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar de Matrix is echt. We kunnen door verschillende dimensies reizen in onze dromen, alleen zijn we de kracht/energie en wetenschap kwijt om het bewust te doen.
Zelfs na 7 jaar studie/praktiseren van sjamanisme is het nog moeilijk te bevatten voor me.
Mensen die dat andere mensen willen opdringen zijn net zo erg als gristen/moslim/joden/whatever-fundamentalisten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je hier post mag je slechts in één ding geloven.
Religion: Aesthetism.
goed lezenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Mensen die dat andere mensen willen opdringen zijn net zo erg als gristen/moslim/joden/whatever-fundamentalisten.
Leven en laten leven.
De Matrix is sowieso levensecht, in de figuurlijke betekenis dan. Het is een analogie voor hoe wij slaven zijn in een systeem dat ons voor zijn eigen gewin draaiende houdt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar de Matrix is echt. We kunnen door verschillende dimensies reizen in onze dromen, alleen zijn we de kracht/energie en wetenschap kwijt om het bewust te doen.
Zelfs na 7 jaar studie/praktiseren van sjamanisme is het nog moeilijk te bevatten voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |