Ja, na VBL en TV heeft hij SPT ontdektquote:Op maandag 24 juni 2013 16:36 schreef Tim86 het volgende:
Was het zo belangrijk voor je om een topic te openen knul?
"Niet dat ik me daardoor laat afleiden, maar ja..hij doet het wel"quote:Op maandag 24 juni 2013 16:37 schreef geindoctrineerd het volgende:
''doet ie express, zo'n blessurebehandeling. alleen maar om mij uit mijn concentratie te halen. oke, wel slim hoor, maar niet eerlijk.''
Jep, vierde pot tegen Shevdovaquote:
"Er had meer ingezeten. Ik had gewoonpech met de loting Op een goeie dag win ik gewoon van zo'n jongen."quote:Op maandag 24 juni 2013 16:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kan me al wel er iets bij voorstellen.
Ja, klopt, maar het zit hem ook wel veel mee.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Wel mooi gereageerd door Nadal op die dwarrelbal.
Wel beetje objectief blijven he ondanks je naamquote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar het zit hem ook wel veel mee.
Ik ben ook fan van Nadal hoor. En ik ben over zowel hem als Federer kritisch.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel beetje objectief blijven he ondanks je naam
Ik had al snel in de gaten dat het een grastennisser is. Damn.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:55 schreef Norrage het volgende:
Darcis versloeg vorig jaar Berdych nog op de OS. Is geen gras-faler
Bedoel je niet een stopvolley?quote:
Amaiiquote:
quote:
Sport1, BBC.quote:
Op de Belgquote:
De vrouwelijke jaquote:
Dat is altijd het geval; bij Nadal duurt een set een uur als zijn tegenstander geen enkel punt maaktquote:Op maandag 24 juni 2013 17:10 schreef BobW het volgende:
Federer was al bijna klaar na een uur en Nadal is nog met de eerste set bezig.
Graag gedaan.quote:
Wat een balquote:
quote:
Gaaf hè.quote:
quote:
Ja, maar hij wil kennelijk eerst een backhandvolley slaan en houdt dan opeens zijn racket heel ergens anders.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaHet lijkt bijna per ongeluk, zo snel is het
quote:
Jaquote:Op maandag 24 juni 2013 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar hij wil kennelijk eerst een backhandvolley slaan en houdt dan opeens zijn racket heel ergens anders.
Open een KLB-topicquote:
'We zijn niet tegen Nadal, alleen vóór de underdog'. Wel alleen bij Nadals partijen.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:26 schreef alors het volgende:
[..]
'We zijn niet tegen Nadal, alleen vóór de underdog'. Wel alleen bij Nadals partijen.
Het zit ook niet mee.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:26 schreef alors het volgende:
[..]
'We zijn niet tegen Nadal, alleen vóór de underdog'. Wel alleen bij Nadals partijen.
Niks mis met het supporteren van de underdog!quote:Op maandag 24 juni 2013 17:26 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:26 schreef alors het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk want ze heeft al verloren.quote:
Serena is gewoon een bazinquote:Op maandag 24 juni 2013 17:29 schreef opgebaarde het volgende:
Ow als jullie mij helemaal niet meer serieus willen nemen. Ik heb zelfs Serena gesupporterd en dat was niet eens in de finale
Nadal zwak op gras?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:34 schreef Tchock het volgende:
Speelt die Darcis nou zo sterk of is Nadal echt zo veel zwakker op gras?
Wel. Op gras zonder een baseline-zandbak. En op indoor. En op snel hardcourt.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nadal zwak op gras?Nadal is nergens zwak
Vergeleken met gravel ja. Maar over het algemeenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel. Op gras zonder een baseline-zandbak. En op indoor. En op snel hardcourt.
Ja, maar in de tweede week is het een zandbak en de eerste week komt hij toch wel door. Hij heeft het al twee keer gewonnen.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel. Op gras zonder een baseline-zandbak. [...]
Nee.quote:
En nu?quote:
Dan zal er wel weer een call tegen hem zijn geweest ofzoquote:Op maandag 24 juni 2013 17:52 schreef Reya het volgende:
Malisse kansloos weggeslagen in de tweede set.
Misschien had hij last van de muziek, dat overkomt de besten.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zal er wel weer een call tegen hem zijn geweest ofzo
Helaas. Hopelijk breekt Darcis terug.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:19 schreef Hazzard het volgende:
Mooi een setje tegen een koude Nadal. Nu 1 setje waarin Nadal nog een beetje worstelt met zichzelf, maar die hij wel wint en daarna gewoon nog 2 makkelijke sets.
Heerlijk.quote:
Brown loves grass.quote:
Maar dan verliest hij in Rosmalen van Bohli bijvoorbeeldquote:Op maandag 24 juni 2013 18:10 schreef Tim86 het volgende:
Moet hij geen DF gaan slaan
Vorig jaar won Darcis op de OS nog van Berdych..heb echt vaak als ik hem zie spelen dat ik niet snap hoe hij zo laag kan staan ieder jaar.
Ja, was absurd.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:12 schreef TheArt het volgende:
Nadal loopt 20 meter extra om om die backhand heen te lopen
Ja, inderdaad, want die call kost Darcis in feite het punt.quote:
Ik wacht op de reactie van alors.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:14 schreef Szura het volgende:
Nadal
Hoe kan zo'n lelijke tennisser zo hoog staan...
Op gravel is hijquote:Op maandag 24 juni 2013 18:14 schreef Szura het volgende:
Nadal
Hmm, daar heb ik niet zo een-twee-drie een antwoord op.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:14 schreef Szura het volgende:
Nadal
Vooral op gras ziet het er echt niet uitquote:Op maandag 24 juni 2013 18:14 schreef Szura het volgende:
Nadal
Toch liep hij net mooi om die backhand heen.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vooral op gras ziet het er echt niet uit
Rafa is de Gerd Müller van de tenniswereld: het lijkt nergens op, maar het is wel effectief.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde antwoorden met: Dat vraag ik me ook altijd af bij Murray.
We drinken veel geuze.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:22 schreef TLC het volgende:
Belgen kunnen al beter voetballen, hockeyen, wielrennen en ook tennissen dan de Nederlanders![]()
En een Belg die al meedoet aan de top bij het schaatsen...
wat is daar in Belgenland gebeurt ?
Gelukkig hebben ze bij het korfbal niets te zeggenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:22 schreef TLC het volgende:
Belgen kunnen al beter voetballen, hockeyen, wielrennen en ook tennissen dan de Nederlanders![]()
...quote:Op maandag 24 juni 2013 17:19 schreef Hazzard het volgende:
Mooi een setje tegen een koude Nadal. Nu 1 setje waarin Nadal nog een beetje worstelt met zichzelf, maar die hij wel wint en daarna gewoon nog 2 makkelijke sets.
Ja, zijn backodds zijn nog maar 1.56.quote:
Ja, als een top 5-speler achter staat roept er altijd iemand zoiets. En na iedere set weer.quote:
quote:
Je had hem bijnaquote:
Ik moet bizar veel gemist hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:22 schreef TLC het volgende:
Ik dacht alleen 2-1. Petzsch kwam dat jaar 2-0 voor.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
Zelfs Roowbin kwam ooit 2-0 voor in sets tegen Rafa, dus veel zegt het niet.
Dat was tegen Murray.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
Zelfs Roowbin kwam ooit 2-0 voor in sets tegen Rafa, dus veel zegt het niet.
Kloptquote:Op maandag 24 juni 2013 18:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik dacht alleen 2-1. Petzsch kwam dat jaar 2-0 voor.
Ohjaquote:Op maandag 24 juni 2013 18:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik dacht alleen 2-1. Petzsch kwam dat jaar 2-0 voor.
dat blijktquote:Op maandag 24 juni 2013 18:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik moet bizar veel gemist hebben.
Is dat een Belgische uitdrukking?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:26 schreef Reya het volgende:
Twee TBs winnen van Rafael Nadal. Robin ziet geel van jaloezie.
Ligt ook aan zijn prestatie op Wimbledon vorig jaar volgens mij. Damn Darcisquote:Op maandag 24 juni 2013 18:26 schreef Tchock het volgende:
Krijgt hij ook belachelijk veel punten voor de ranking als hij dit wint of wordt dat berekend op hoe ver gevorderd je bent in een toernooi?
Ik heb het eens gehoord, maar blijkbaar zegt men 'groen van jaloezie zien'. Mijn schaamte is groot.quote:
Het is groen van jaloezie en geel van nijd.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb het eens gehoord, maar blijkbaar zegt men 'groen van jaloezie zien'. Mijn schaamte is groot.
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb het eens gehoord, maar blijkbaar zegt men 'groen van jaloezie zien'. Mijn schaamte is groot.
Gewoon net zoveel als bijvoorbeeld Kuznetsov krijgt voor het verslaan van Montanesquote:Op maandag 24 juni 2013 18:26 schreef Tchock het volgende:
Krijgt hij ook belachelijk veel punten voor de ranking als hij dit wint of wordt dat berekend op hoe ver gevorderd je bent in een toernooi?
Zenuwenquote:
jupquote:
Zonde dat dat al de tweede ronde isquote:Op maandag 24 juni 2013 18:34 schreef Reya het volgende:
Tsonga-Gulbis in de tweede ronde, nu al een bazenmatch.
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:34 schreef Reya het volgende:
Tsonga-Gulbis in de tweede ronde, nu al een bazenmatch.
Dat geldt dan ook voor hardcourt?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:34 schreef danusz1986 het volgende:
Ik denk dat Rafa gewoon niet meer moet willen spelen op gras. Knieen worden er niet beter op.
Ja, heeft Vaidisova verlaten en schijnt te daten met Kvitova. Je vraagt je keer op keer af hoe hij het voor elkaar krijgtquote:
En voor indoor?quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:34 schreef danusz1986 het volgende:
Ik denk dat Rafa gewoon niet meer moet willen spelen op gras. Knieen worden er niet beter op.
Ook geen World Tour Finals?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Als ik Nadal was, zou ik helemaal geen indoor meer spelen.
Nja, daar heeft hij nog nooit goed gespeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |