Aan het eind staat dus schijnbaar heel groot dat het deels fictioneel is, maar dat heeft ze blijkbaar net niet gezien.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zag die reclame daar van ook... en dacht echt van wtf?ook niet zelf even research doen maar alles geloven
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sowieso recht naast je zodat je hersenschade oploopt!
quote:Use only your LEFT EAR when using
Mobile Phones, and avoid using the
RIGHT EAR , as that makes our brain
more prone to mobile radiation. This
was found out by a latest research from
Apollo Medical Team .
Please share this info with your loved
ones!!
echt?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:49 schreef wise het volgende:
[..]veel doen dat ja
![]()
zie je opeens licht vanuit de boezem komen
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Aan het eind staat dus schijnbaar heel groot dat het deels fictioneel is, maar dat heeft ze blijkbaar net niet gezien.
Of ze weet niet wat fictioneel is natuurlijk.
sowieso je telefoon rechtshoudenquote:
Thanks voor de tip, meid. Maar gelukkig heb ik al een vriend dus ik ben niet meer op zoek.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:48 schreef Louise19 het volgende:
Mensen ik ga lekker sporten...veel succes op jullie zolderkamertje. En VeerEli als je zo hard aandacht van mannen nodig hebt kun je beter naar de kroeg gaan dan het hier te zoeken, daar krijg je echte
aandacht en heb je meteen ook een gezicht erbij, en nu niet gaan haten, is maar een tip.
Jaquote:Op maandag 24 juni 2013 10:49 schreef wise het volgende:
[..]veel doen dat ja
![]()
zie je opeens licht vanuit de boezem komen
Ik denk dat laatstequote:Op maandag 24 juni 2013 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Aan het eind staat dus schijnbaar heel groot dat het deels fictioneel is, maar dat heeft ze blijkbaar net niet gezien.
Of ze weet niet wat fictioneel is natuurlijk.
De bijbel geeft ook genoeg duidelijke hints. Gaat de hele tijd over hoeveel mensen falen, zoveel dat er iemand voor moest sterven. En door wie is de bijbel geschreven? juist. Dus je moet heel veel gefaal incalculeren.quote:
Kan ook, maar zo werd het ergens anders ook geformuleerd, dus ben er vanuit gegaan dat dat er stond, want ik heb het niet zelf gezien.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik denk dat laatste
En is het niet 'fictief'?
door geestelijk beperkte klapjosties.quote:
Leugens, je bent nog op zoek naar een gay best friend.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, meid. Maar gelukkig heb ik al een vriend dus ik ben niet meer op zoek.
Veel succes met dat lijf van je in vorm brengen!
Dat klopt. Naja, niet op zoek. Zou leuk zijn als ik ooit eentje zou treffenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Leugens, je bent nog op zoek naar een gay best friend.
Zwedenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:53 schreef wise het volgende:
[..]
hierover gesprokken;
[Video] Man heeft seks met fiets
dat filmpje
dwc bood zich tot aan laatst (of nouja, altijd)quote:Op maandag 24 juni 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat klopt. Naja, niet op zoek. Zou leuk zijn als ik ooit eentje zou treffen
Gewoon zo'n leuke heumeu bij wie je op schoot kan zitten zonder dat zijn ogen richting mijn inkijk gaan, of eentje waarbij je zelfs poedelnaakt de douche uit zou kunnen lopen zonder dat het hem ook maar iets interesseert![]()
Hard geworden :Squote:Op maandag 24 juni 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gewoon zo'n leuke heumeu bij wie je op schoot kan zitten zonder dat zijn ogen richting mijn inkijk gaan, of eentje waarbij je zelfs poedelnaakt de douche uit zou kunnen lopen zonder dat het hem ook maar iets interesseert![]()
fuquote:
Nou, da's toevallig. Ik ben namelijk zo'n leuke heumeu bij wie je op schoot kan zitten zonder dat mijn ogen richting je inkijk gaan, of waarbij je zelfs poedelnaakt de douche uit zou kunnen lopen zonder dat het me ook maar iets interesseert.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En daarna zeker haar fiets verkrachten als ze wegkijktquote:Op maandag 24 juni 2013 10:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, da's toevallig. Ik ben namelijk zo'n leuke heumeu bij wie je op schoot kan zitten zonder dat mijn ogen richting je inkijk gaan, of waarbij je zelfs poedelnaakt de douche uit zou kunnen lopen zonder dat het me ook maar iets interesseert.
Dat laatste is onmogelijk, zou ook overdonderd zijn wanneer ik zoveel schoonheid met eigen ogen in het echt mag aanschouwen.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:56 schreef wise het volgende:
[..]
dwc bood zich tot aan laatst (of nouja, altijd)
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, da's toevallig. Ik ben namelijk zo'n leuke heumeu bij wie je op schoot kan zitten zonder dat mijn ogen richting je inkijk gaan, of waarbij je zelfs poedelnaakt de douche uit zou kunnen lopen zonder dat het me ook maar iets interesseert.
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat laatste is onmogelijk, zou ook overdonderd zijn wanneer ik zoveel schoonheid met eigen ogen in het echt mag aanschouwen.
Hoe ver zou jij gaan met Veer als niemand er ooit achter zou komenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat laatste is onmogelijk, zou ook overdonderd zijn wanneer ik zoveel schoonheid met eigen ogen in het echt mag aanschouwen.
Alleen beetje voelen.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hoe ver zou jij gaan met Veer als niemand er ooit achter zou komen?
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:01 schreef Gorzalka het volgende:
HAHAHA KANKERUVA
Vakaanmelding start om 11:00 en uiteraard klapt de applicatie er stipt op dat tijdstip uit!
voorzicht met uitstappen uit je hoogslaperquote:Op maandag 24 juni 2013 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gr. Gr. Vanuit bed... Ik was vergeten wat uitslapen was
Wat heb je aan?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gr. Gr. Vanuit bed... Ik was vergeten wat uitslapen was
Vraag me af hoe ze het altijd voor elkaar krijgen. Hier werkt het intekensysteem alleen met IE.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]altijd ja.
op elke school trouwens bij dat soort dingen.
Dank, ik ben serieus een keer in mijn slaap uit zo'n ding getiefd. Deed best zeer.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:07 schreef wise het volgende:
[..]
voorzicht met uitstappen uit je hoogslaper
4ebe's droommanquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze het altijd voor elkaar krijgen. Hier werkt het intekensysteem alleen met IE.
alles is voor jou hoog, dus zal wel meer dan 1x gebeurd zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank, ik ben serieus een keer in mijn slaap uit zo'n ding getiefd. Deed best zeer.
Nietsquote:
Hmmm, wat een heerlijke vrouw ben je toch ook.quote:
quote:
Stil nou ... Dat hoeft niet iedereen te wetenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:12 schreef wise het volgende:
[..]
alles is voor jou hoog, dus zal wel meer dan 1x gebeurd zijn.
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hmmm, wat een heerlijke vrouw ben je toch ook.
Dikke hoax, al is de kans wel aanwezig dat ik het een keer ga meemaken, volgend jaarquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank, ik ben serieus een keer in mijn slaap uit zo'n ding getiefd. Deed best zeer.
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dikke hoax, al is de kans wel aanwezig dat ik het een keer ga meemaken, volgend jaar
Wauw, die hard, deze Krioro.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:16 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ] Ik ook, op een tegelvloer. Niks van gevoeld, werd even erna pas wakker.Wel neus gekneusd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |