Handmodel, ja. Voor zombiefilmsquote:
eerder handmodel voor masturbatievideos'quote:
Ja, heerlijk. Zelfs door een reeks whatsappjes heen geslapen, super chill.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:43 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft ze dus gezien:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mermaids:_The_Body_Found
:S wat is dit!?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:42 schreef wise het volgende:
[..]
eerder handmodel voor masturbatievideos'
quote:
Hoezo word je daar normaal gesproken wakker van?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Zelfs door een reeks whatsappjes heen geslapen, super chill.
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:43 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft ze dus gezien:
Hahahaha whaaaat tis maar sambal & kaas, geen supermodel dat geneukt wordt.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:50 schreef Louise19 het volgende:
[..]
lekker virtueel erover dromen op je zolderkamertje
Ja, ik word vaak wakker van berichtjes. Ik heb voor elk berichtje trilfunctie aanstaan. Mijn wekker is zelfs alleen trilfunctiequote:Op maandag 24 juni 2013 10:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hoezo word je daar normaal gesproken wakker van?
Ik heb groepsapps standaard op stil staan en individuele gesprekken op trillen.
je hebt hem cker altyd in je broekje zitten dan xDquote:Op maandag 24 juni 2013 10:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, ik word vaak wakker van berichtjes. Ik heb voor elk berichtje trilfunctie aanstaan. Mijn wekker is zelfs alleen trilfunctie
Ligt je telefoon dan op je nachtkastje of zo? want ik hoor het trillen bijna niet als mijn telefoon aan de andere kant van mijn bed ligt.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, ik word vaak wakker van berichtjes. Ik heb voor elk berichtje trilfunctie aanstaan. Mijn wekker is zelfs alleen trilfunctie
Ik zag die reclame daar van ook... en dacht echt van wtf?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:43 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft ze dus gezien:
Sowieso recht naast je zodat je hersenschade oplooptquote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt je telefoon dan op je nachtkastje of zo? want ik hoor het trillen bijna niet als mijn telefoon aan de andere kant van mijn bed ligt.
Je telefoon niet in je bh bewarenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
je hebt hem cker altyd in je broekje zitten dan xD
xdquote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jah xD xDquote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nope, gewoon op m'n matras naast m'n kussenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt je telefoon dan op je nachtkastje of zo? want ik hoor het trillen bijna niet als mijn telefoon aan de andere kant van mijn bed ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |