Wat is het?quote:
jonge vas of jonge murderaquote:
zo verwijfd ditquote:Op maandag 24 juni 2013 10:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe mijn kindje eruit zou komen te zien als ik me met een halfbloedje zou voortplanten.
They wished.quote:
Wel mooi kindjequote:Op maandag 24 juni 2013 10:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe mijn kindje eruit zou komen te zien als ik me met een halfbloedje zou voortplanten.
Misschien eens van je zolderkamer afkomenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:35 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ik dacht dat mannen alleen maar zulke taal uitsloegen als het om hun eigen kroost ging![]()
Wou hem er uit halen maar daarom laat ik hem nu staanquote:Op maandag 24 juni 2013 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die combo ja.
[..]
Ja he, zo mooi dat hij het al 3 OP's overleefd.
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou hem er uit halen maar daarom laat ik hem nu staan
Ah, kek. Dat was mijn vermoeden maar dacht misschien mis ik een of ander hip merk.quote:
ik kom meer van mijn zolderkamer af dan alle fokkertjes in klb sc bij elkaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Misschien eens van je zolderkamer afkomen.
Aangezien we op FOK! zitten lijkt me de kans groter dat dit zelfprojectie isquote:Op maandag 24 juni 2013 10:39 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ik kom meer van mijn zolderkamer af dan alle fokkertjes in klb sc bij elkaar.
Thanks. Ja man, die heb ik toen in duitsland gekocht bij een of ander vaag winkeltje.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, kek. Dat was mijn vermoeden maar dacht misschien mis ik een of ander hip merk.
goede acteurquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die combo ja.
[..]
Ja he, zo mooi dat hij het al 3 OP's overleefd.
je bent zelf modelquote:Op maandag 24 juni 2013 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thanks. Ja man, die heb ik toen in duitsland gekocht bij een of ander vaag winkeltje.
Model van de trui is ook echt supernice
dat je mooie kinderen met vas krijgtquote:
Hey schatje, lekker geslapen?quote:
Handmodel, ja. Voor zombiefilmsquote:
eerder handmodel voor masturbatievideos'quote:
Ja, heerlijk. Zelfs door een reeks whatsappjes heen geslapen, super chill.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:43 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft ze dus gezien:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mermaids:_The_Body_Found
:S wat is dit!?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:42 schreef wise het volgende:
[..]
eerder handmodel voor masturbatievideos'
quote:
Hoezo word je daar normaal gesproken wakker van?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Zelfs door een reeks whatsappjes heen geslapen, super chill.
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:43 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft ze dus gezien:
Hahahaha whaaaat tis maar sambal & kaas, geen supermodel dat geneukt wordt.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:50 schreef Louise19 het volgende:
[..]
lekker virtueel erover dromen op je zolderkamertje
Ja, ik word vaak wakker van berichtjes. Ik heb voor elk berichtje trilfunctie aanstaan. Mijn wekker is zelfs alleen trilfunctiequote:Op maandag 24 juni 2013 10:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hoezo word je daar normaal gesproken wakker van?
Ik heb groepsapps standaard op stil staan en individuele gesprekken op trillen.
je hebt hem cker altyd in je broekje zitten dan xDquote:Op maandag 24 juni 2013 10:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, ik word vaak wakker van berichtjes. Ik heb voor elk berichtje trilfunctie aanstaan. Mijn wekker is zelfs alleen trilfunctie
Ligt je telefoon dan op je nachtkastje of zo? want ik hoor het trillen bijna niet als mijn telefoon aan de andere kant van mijn bed ligt.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, ik word vaak wakker van berichtjes. Ik heb voor elk berichtje trilfunctie aanstaan. Mijn wekker is zelfs alleen trilfunctie
Ik zag die reclame daar van ook... en dacht echt van wtf?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:43 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft ze dus gezien:
Sowieso recht naast je zodat je hersenschade oplooptquote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt je telefoon dan op je nachtkastje of zo? want ik hoor het trillen bijna niet als mijn telefoon aan de andere kant van mijn bed ligt.
Je telefoon niet in je bh bewarenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
je hebt hem cker altyd in je broekje zitten dan xD
xdquote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jah xD xDquote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nope, gewoon op m'n matras naast m'n kussenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt je telefoon dan op je nachtkastje of zo? want ik hoor het trillen bijna niet als mijn telefoon aan de andere kant van mijn bed ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |