Wat is het?quote:
jonge vas of jonge murderaquote:
zo verwijfd ditquote:Op maandag 24 juni 2013 10:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe mijn kindje eruit zou komen te zien als ik me met een halfbloedje zou voortplanten.
They wished.quote:
Wel mooi kindjequote:Op maandag 24 juni 2013 10:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe mijn kindje eruit zou komen te zien als ik me met een halfbloedje zou voortplanten.
Misschien eens van je zolderkamer afkomenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:35 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ik dacht dat mannen alleen maar zulke taal uitsloegen als het om hun eigen kroost ging![]()
Wou hem er uit halen maar daarom laat ik hem nu staanquote:Op maandag 24 juni 2013 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die combo ja.
[..]
Ja he, zo mooi dat hij het al 3 OP's overleefd.
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou hem er uit halen maar daarom laat ik hem nu staan
Ah, kek. Dat was mijn vermoeden maar dacht misschien mis ik een of ander hip merk.quote:
ik kom meer van mijn zolderkamer af dan alle fokkertjes in klb sc bij elkaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Misschien eens van je zolderkamer afkomen.
Aangezien we op FOK! zitten lijkt me de kans groter dat dit zelfprojectie isquote:Op maandag 24 juni 2013 10:39 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ik kom meer van mijn zolderkamer af dan alle fokkertjes in klb sc bij elkaar.
Thanks. Ja man, die heb ik toen in duitsland gekocht bij een of ander vaag winkeltje.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, kek. Dat was mijn vermoeden maar dacht misschien mis ik een of ander hip merk.
goede acteurquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die combo ja.
[..]
Ja he, zo mooi dat hij het al 3 OP's overleefd.
je bent zelf modelquote:Op maandag 24 juni 2013 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thanks. Ja man, die heb ik toen in duitsland gekocht bij een of ander vaag winkeltje.
Model van de trui is ook echt supernice
dat je mooie kinderen met vas krijgtquote:
Hey schatje, lekker geslapen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |