quote:Op maandag 24 juni 2013 11:01 schreef Gorzalka het volgende:
HAHAHA KANKERUVA
Vakaanmelding start om 11:00 en uiteraard klapt de applicatie er stipt op dat tijdstip uit!
voorzicht met uitstappen uit je hoogslaperquote:Op maandag 24 juni 2013 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gr. Gr. Vanuit bed... Ik was vergeten wat uitslapen was
Wat heb je aan?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gr. Gr. Vanuit bed... Ik was vergeten wat uitslapen was
Vraag me af hoe ze het altijd voor elkaar krijgen. Hier werkt het intekensysteem alleen met IE.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]altijd ja.
op elke school trouwens bij dat soort dingen.
Dank, ik ben serieus een keer in mijn slaap uit zo'n ding getiefd. Deed best zeer.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:07 schreef wise het volgende:
[..]
voorzicht met uitstappen uit je hoogslaper
4ebe's droommanquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze het altijd voor elkaar krijgen. Hier werkt het intekensysteem alleen met IE.
alles is voor jou hoog, dus zal wel meer dan 1x gebeurd zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank, ik ben serieus een keer in mijn slaap uit zo'n ding getiefd. Deed best zeer.
Nietsquote:
Hmmm, wat een heerlijke vrouw ben je toch ook.quote:
quote:
Stil nou ... Dat hoeft niet iedereen te wetenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:12 schreef wise het volgende:
[..]
alles is voor jou hoog, dus zal wel meer dan 1x gebeurd zijn.
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hmmm, wat een heerlijke vrouw ben je toch ook.
Dikke hoax, al is de kans wel aanwezig dat ik het een keer ga meemaken, volgend jaarquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank, ik ben serieus een keer in mijn slaap uit zo'n ding getiefd. Deed best zeer.
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dikke hoax, al is de kans wel aanwezig dat ik het een keer ga meemaken, volgend jaar
Wauw, die hard, deze Krioro.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:16 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ] Ik ook, op een tegelvloer. Niks van gevoeld, werd even erna pas wakker.Wel neus gekneusd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |